Millenium Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 ej cos mi sie zdaje propaganja ze robisz spartana na gm 6 a nie moglbys go przezucic na 7.0?? prosze bardzo by mi to pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 bardzo by mi to pomoglo E? To jego sprawa w czym robi, gtfo. Cholera, za drugim podejściem, gra w ogóle nie chciała się załadować. Loading to najtrudniejszy moment w grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Lol ciekawe w czym?? Czyżbyś chciał użyc dekompilatora? Trochę śmieszne, że tyle pracy by miało być robione od nowa tylko dlatego "że to by ci pomogło" - pomyśl trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 nie ludzie nie o to chodzi ja w ogole nie znam sie na hackingu tylko chce zobaczyc czy gra zrobiona w gm7 pujdze na ubuntu (b otakie sa zalozenia) bo wszystkie gm6 nie chodza (to juz wiem na pewno)a ze lubie spartana najbardziej ze wszystkich gier tu dostapnych to chcialem na nim to sprawdzic ew. mozecie mi podeslac jakies gry z exemplow gm7 tylk juz oczywiscie w exe omg ludzie ja nie mowie zeby on robil od nowa tylko zeby kompilowal projekt gm6 przez Gamemakera 7. game maker 7 odtwarza pliki gm6 wiec nie widze problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 nie ludzie nie o to chodzi ja w ogole nie znam sie na hackingu tylko chce zobaczyc czy gra zrobiona w gm7 pujdze na ubuntu (b otakie sa zalozenia) bo wszystkie gm6 nie chodza (to juz wiem na pewno)a ze lubie spartana najbardziej ze wszystkich gier tu dostapnych to chcialem na nim to sprawdzic ew. mozecie mi podeslac jakies gry z exemplow gm7 tylk juz oczywiscie w exe omg ludzie ja nie mowie zeby on robil od nowa tylko zeby kompilowal projekt gm6 przez Gamemakera 7. game maker 7 odtwarza pliki gm6 wiec nie widze problemu Skoro w gm6 nie pójdzie to raczej w gm7 bęxzie jeszcze gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 czemu tak uwazasz z tego oc ja czytalem to wlasnie gm7 tylko pozwala na odpalanie gier przez wine Ps. mój avatar rox przyznajcie;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 @millenium najpierw skoncze robić gre a potem bedziemy mysleć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przy odpalaniu gry pojawiło się dużo błędów treści: Było ich aż do 9 numerka w tym błędzie. Po odpaleniu i wczytywaniu się znowu pojawiły się błędy. Kolejnym błędem są te loga przy wczytywaniu, które być na środku są malutkie i umieszczone w lewym rogu ekranu. Przydało by się jeszcze coś takiego jak pasek adrenaliny i gdy zapełniał by się on postać krzyczała by "THIS IS SPARTA" i przebiegała zabijając wszystkich po drodze. Również mile widziane byłoby dobijanie opadającego już wroga. Chodzi mi, że gdy trafimy wroga ten zamiast od razu uderzać o ziemie powolutku najpierw by spadał a gracz miał by jeszcze szansę go trochę potłuc. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Poza tym co pasterz podał to raz: ustaw Full Scale dla trybu pełnoekranowego w Global Settings dwa: zapisuj wynik jako ini_write_string('muka','aaa',string(wynik)); zamiast ini_write_real(); bo GM6 ma buga i zapisuje reale z przecinkiem :P W tej wersji zauważyłem też, że dość często przeciwnicy przechodzą nam za plecy i nie możemy ich atakować. Może dodaj jeszcze jakieś komba pod klawiszem C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 I jeszcze mógł byś dorobić efekt jak strzały wbijają się w tarcze. Taki mały efekt a by zapewne cieszył. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Co do ilości zajmowanej pamięci.. to tak jak już mówiłęm, nie ładuj grafik i muzyki z gry właściwej w menu, a w momencie przechodzenia z menu do gry właściwej, kasuj z pamięci pliki używane tylko w menu. Musisz tym manipulować inaczej może się niedługo okazać, że zasrasz nam całą pamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Pamięci zżera kupę, a strzały Pasterza będą kolejnym elementem, który traci pamięć. Możnaby zrobić strzały, ale żeby znikały po chwili ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 U mnie tak samo - błędy na początku. Oprócz tego przy ładowaniu do menu (na fullscreenie już) obrazki mają z 100x50. :( Teraz gra mi się ze 2x bardziej tnie, niż poprzednia wersja - nie wiem czemu... :( Oprócz tego mógłbyś zrobić lepsza grafikę do wyboru bitwy... :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 eee... wygląda na to że przez przypadek wrzuciłem 1 folder za mało.. działają wam magowie czy coś popieprzyłem? wrzuce dzisiaj odbugowaną wersje Co do ilości zajmowanej pamięci.. to tak jak już mówiłęm, nie ładuj grafik i muzyki z gry właściwej w menu, a w momencie przechodzenia z menu do gry właściwej, kasuj z pamięci pliki używane tylko w menu. Musisz tym manipulować inaczej może się niedługo okazać, że zasrasz nam całą pamięć. pliki używane tylko w menu gówno ważą, ale usówam je podczas bitew, a hmmm samych walk nie chce wgrywać za każdym razem, myśle że jeden loading na początku gry jest bardziej rozsądny niż czekać te pare minut przed każdą walką, więc tego raczej nie zmienie. czym opłaca się żonglować tym żongluje, a z nową wersją problem jest taki że jest mase niepotrzebnych bzdetów w exeku. więc jak już mówie dzisiaj wrzuce jakąś odbugowaną cacy wersje EDIT na życzenie - demko przefiltrowane przez gm7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 EDIT na życzenie - demko przefiltrowane przez gm7 Yeeh, w końcu w to zagram :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Poza tym co pasterz podał to raz: ustaw Full Scale dla trybu pełnoekranowego w Global Settings dwa: zapisuj wynik jako ini_write_string('muka','aaa',string(wynik)); zamiast ini_write_real(); bo GM6 ma buga i zapisuje reale z przecinkiem :P dzięki, poprawie :) W tej wersji zauważyłem też, że dość często przeciwnicy przechodzą nam za plecy i nie możemy ich atakować. Może dodaj jeszcze jakieś komba pod klawiszem C ? hmmmm... mi sie nigdy nie zdazylo zeby uciekl, ale pomysle, przedluzylem lot podczas skoku pewnie dlatego.. combinacji wprowadzac raczej nie bede, to ze postacie przedstawione są jak na jakis greckich obrazach itp (wszystkie konczycy tylko w 1 plaszczyznie) nie moge zrobic zadnych fajnych obrotów, czy innych śmiesznych kwesti. Za to ciągle myśle o tym szale bojowym, który można użyć raz na iluśtam zabitych przeciwników, wtedy wszystko oprócz bohatera szłoby na zwolnionym tempie, i każdy cios by wchodził przez pare sekund. zobaczymy, narazie chce zrobić 3 i 4 bitwe, później pokminie nad jakimiś bonusami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Oprócz tego mógłbyś zrobić lepsza grafikę Co masz do grafiki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Super gra! U mnie na najmniejszych detalach sie tnie,ale grałem u kumpla i nabiłem 9760 glory :P Magowie rzucają "gruszkami" ale wg. mnie troszkę za często :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ale jak ja przeglądałem pliki twojej gry, tego jest z 4 razy mniej niż w moich grach i zajmuje dużo wiecej pamięci oO Nie rozumiem jakoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 moze u mnie wszystkie te animacje sa potrzebne w jednym momencie, a u ciebie rozbite na etapy? albo po prostu lepiej to rozplanowałeś, mnie nie pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Moim zdaniem magowie psują klimat. Przydaliby się łucznicy albo miotacze oszczepów zamiast magów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 @Flaczeq - Zapewne nie oglądałeś filmu "300", gdzie właśnie byli owi magowie z tymi granatami, a jak wiadomo gra nawiązuje do filmu. Po za tym łucznicy już są(bo ktoś wystrzeliwuje te strzały). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Moim zdaniem magowie psują klimat. Przydaliby się łucznicy albo miotacze oszczepów zamiast magów. Spartianie i perscy lucznicy nigdy ze sobą nie walczyli,tylko na odległośc,więc dobrze propa zrobił dając tylko nalot strzał. Jacy znowu miotacze oszczepów?Już lepiej jak by Pers co jakiś czas rzucił włócznią,mieczem. @Propa zrób coś z tymi błędami i tymi malutkimi obrazkami,jeśli nie wiesz jakimi to dam Ci screena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 wiem wiem :) za 15 minut odbugowana wersja będzie właśnie - i w końcu te dźwięki poprawione wam pokaże :D bo w tej wersji pokręciłem z z loadingiem i i tak nowe dxwięki nie były odtwarzane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 http://www.gmclan.org/up993_4_spartan.html udało sie wrzucić. poprawione bugi z wczytywaniem, dodane dźwięki krzyków z oddali, i szepty magów.. (kto wyczai co tak szepczą? tylko nie grzebać po plikach :P) kilka bonusów, niby 3 walki ale 3 jeszcze nie różnie sie niczym od 2, więc na dobrą sprawe mamy walki 2. poprawione nieco iskry, i menu zgodnie z gnyskowymi radami - chociaz nie jest to jeszcze wersja finalna (nie zmienione żyto/siano/cokolwiek to tam jest, i napis glory nie pojawia sie plynnie tylko jets od razu, szczegol na 2 minuty roboty ale zapomnialem o tym). tak samo nie bawilem sie jeszcze z plikami ini, więc wynik zapisany będzie z przecinkiem, kolejna glupota o ktorej po prostu zapomnialem. Acha no i wersja skonwertowana przez gm7 mam nadzieje ze uda sie bezproblemowo pograc tym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Sparci LOL @Up, z będzie lepiej chodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 nie pokazują się grafiki od etapów, no i wkurza że to menu się tak długo pojawia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 U mnie nawet się nie włączyło :/ "tzn. Za mało pamięci wirtualnej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 U mnie śmiga jak talala. Żadnych błedów,dobrze że to poprawiłeś. Ide dalej grac bo nawet do 2 walki nie doszłem. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 nie pokazują się grafiki od etapów, no i wkurza że to menu się tak długo pojawia... tzn? które grafiki od etapów bo nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi