Skocz do zawartości

Zablokowane Spartan


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

@UP

nie licząc ramu lepszy od mojego wiec nie wiem w czym rzecz, chyba jednak to 500 ramu jest wymagane do płynności, trzeba to zmniejszyć bo wstyd :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyymmm.... więc sporo pracy jeszcze z optymalizacją..

a tak apropo magów - są w porządku czy jakieś zmiany zareflektować?

Magowie są wporządku,odbijającie się bombki od tarczy też są fajne.

Tylko lepiej jest jak rzuca się na ciebie z 5 persów naraz,większa rozwałka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dosyć słaby =]

256 Ram;

Dysk 120GB wolnego;

Karta ATI 9500;

Procek 2800mhz

U mnie:

320 Ram;

Dysk 30GB wolnego;

Karta (nie wiem jaka ale 32MB)

Procek 1000MHz

 

Na najmniejszych detalach da sie grać :P

 

BTW. Gdzie są Heavy Soldiers?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już super, ale mam kilka uwag:

 

1. Po dednięciu nasz bohater płynie w powietrzu =P Popraw plax!

2. Strzały = fe! Lecą cały czas w jednym kierunku, zero grawitacji. Dodaj ją, spraw żeby te strzały opadały bardziej naturalnie.

3. Walka - podam przykład: wciskam atak i spóźniam się ułamek sekundy od przeciwnika i teraz niezależnie od tego kto szybciej wykona animację itp. zawsze ja obrywam - rozluźnij trochę walkę - dodaj jej losowości i elastyczności :)

 

Btw mogłeś odblokować te poziomy, bo zebranie 4000p. dla mnie to trudny wyczyn :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.hehe pływa fakt, ale wystarczy go zatrzymać w odpowienim momencie, z zmienic y na 16p niżej i bedzie elegacko

2.ze strzałami jest taki myk ze zwykłej typowej grawitacji im dać nie moge, zresztą nie da sie chyab korzystać efektywnie z tej gmowej grawitacji kiedy do akcji wchodzi slow motion. ale oki spróbuje napisać cos swojego.

3.hmm ciągle mam wątpliwości jak to rozegrać, może teraz nie jest wszystko super realistyczne - ale daje dobry efekt jak sie już gre rozkmini, atakowanie na odległość, na ślepo jest bardzo ryzykowne, dlatego zawsze lepiej poczekać na ruch przeciwnika, ew. zasłonić sie i dobić dziada. przy odpowiedniej wprawie można ubić 50, 60 persów bez straty energii. I waśnie gdyby to była normalna gra do prześcia, jak wszystkie moje pozostałe gry - pewnie dodałbym tą losowość i elastyczność,, żeby gra była bardziej przystępna dla początkujących... ale z grami na punkty już tak bywa, że warto zrobić coś nieco trudniej, żeby ci co lepiej wymiatają, i grają w gre troche dużej naprawde stawali sie w tą gre dobrzy, takto by sie wkurzali że robią wszystko dobrze a hity wchodzą.

4.3 poziom to sciema, jest identyczny jak poziom 2 :) a i tak mimo wszystko jeśli nie udaje sie nabić 4000 glory, to lepiej nie podchodzić do lvlu drugiego :P wydaje mi sie że wszystko jest w miare dorbrze wyliczone, ale nie powiedzialem jeszcze ostatniego słowa i pewnie jeszcze wiele w tej materii zmienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ini można zmienić? :D Ahah sorry.

 

Propa, no ale te strzały mogłyby być naprawdę super,a mimo wszystko np. mi teraz wpadł w oko ten brak grawitacji :P

 

A co do walki, ja na twoim miejscu bym wprowadził trochę urozmaiceń, bo teraz walka sprowadza się do stałego schematu i może się nudzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokombinuje ze strzałami :) i tak musze uważać żeby z kodem nie namieszać, bo przeważnie jeśli coś sie scina to podczas tych nalotów..

a jeśli o te walki chodzi.. no może, pokombinuje chce dodac tego berserkera i fatality (fatality juz mozna robic hehe tylko nie napisałem jak bo średnio działa :) a nawet powiedziałbym że kiepsko)

ale wydaje mi sie ze biorąc pod uwage ze to tylko 'zręcznościówka do bicia rekordów' jak jakiś icy tower - gdze liczy sie nie wielka ilość jakiś ciosów i możliwości, a po prostu dobre wykorzystanie tego co jest, w icy tylko skaczesz, tu tylko bijesz, ale kiedy usłyszysz "Ho Ho Ho' i zobaczysz wielgachny napis "70 kills without wounds" to aż sie sympatycznie robi :P ale fakt ze nawet przy takim souljah system walki w spartanie to jak tekken 5 do tekkena 1 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dla przyśpieszenia gry dodałbym prosty system ragdolli (skorzystaj np. z GMPhysics)

2. Z GMPhysics bedziesz mógł zrobić bardziej efektowne spadanie strzał.

3. Gra będzie ładniej się prezentowała.

 

EDIT:

Ja spokojnie 7 tysięcy glory nabijam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z założenia nie korzystam z skryptów i funkcji których nie rozumiem, dlatego nie ma szans na przejście na gmpsychics :)wole juz zeby cos wygladalo nieco gorzej, ale zeby kazda linijka kodu była dla mnie zrozumiała.

Ja nabiłem 12000 glory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propaganja, Spartan wyszedł ci wspaniale, owszem nadal jest trochę niedociągnięć ale i tak wymiata wśród gierek na jednego gracza (Almora ROX!) 5/5

 

Mam parę sugestii . Przy odcinaniu łbów, gdy zdobywa się bonus za odcinanie głów mógłby się pojawić wielki napis HEAD HUNTER zamiast takiego małego wypierdka odlatującego przy baniaku ofiary :huh: Przygotowałem Screena obrazującego co mam na myśli :

HeadH.png

 

Co do walki ciut wkurza "odwrotność" przeciwnika, chodzi o to, że gdy ty robisz Silny atak (z+ strzałka w górę) to on robi na odwrót, tzn. on robi atak z+ strzałka na dół . Jest to tylko drobna usterka ale denerwująca :boxed:

 

Pozdro TETRIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propaganja, Spartan wyszedł ci wspaniale, owszem nadal jest trochę niedociągnięć ale i tak wymiata wśród gierek na jednego gracza (Almora ROX!) 5/5

 

Mam parę sugestii . Przy odcinaniu łbów, gdy zdobywa się bonus za odcinanie głów mógłby się pojawić wielki napis HEAD HUNTER zamiast takiego małego wypierdka odlatującego przy baniaku ofiary :huh: Przygotowałem Screena obrazującego co mam na myśli :

 

Co do walki ciut wkurza "odwrotność" przeciwnika, chodzi o to, że gdy ty robisz Silny atak (z+ strzałka w górę) to on robi na odwrót, tzn. on robi atak z+ strzałka na dół . Jest to tylko drobna usterka ale denerwująca :boxed:

 

Pozdro TETRIS

skakanie jest strasznie ryzykowne, dlatego lepiej pykać po nogach, mniejsza szansa ze sie nadziejesz. za to skakanie ma wiekszy zasięg więc czasem sie przydaje. w ogole za te glowy bedzie wiecejj bonusow, narazie mozna zdobyc za sciecie 5 i 15 głów. dorobie bonusy zeby naliczało do stówki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scina sie tylko podczas slow motion? ;/ nie czaje, jak dla mnie to jesli gierka nie tnie sie bez slow motion - to na slow powinna chodzic jeszcze plynniej, wszystkie co bardziej kozackie efekty są podczas bullet tima albo wyłączane albo ograniczane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi gra sie nie scina :D

Juz dawno mialem ja sciagnac, ale zniechecal mnie rozmiar. Teraz nudzilo mi sie wiec czemu nie :P

Gra bardzo fajna, prosta do zrobienia, ale tu jest pomysl i to cos xDD

Dam ci 5/5, wiecej takich gier :P

 

PS. To jest 500st post xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...