-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
10
Aktywność reputacji
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Wojo w 12 Prac Herkulesa
nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Chell w 12 Prac Herkulesa
nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Kotekhh w 12 Prac Herkulesa
nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Adriann w 12 Prac Herkulesa
nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
-
Flashek przyznał(a) reputację dla Adriann w Red Order
Gatunek: Platformówka akcji z elementami shoot'em upa
Opis: W imperium panuje spokój, jedynie od czasu do czasu pojawiają się niewielkie buntujące się grupy. Nadchodzącym etapem zaprowadzenia ostatecznego ładu w państwie jest całkowita delegalizacja miejsc zamieszkania poza megamiastami imperium. Jako dowódca elitarnej jednostki mamy docierać do miejsc które nie chcą się podporządkować i zaprowadzać pokój.
Zatem tak, gramy tym złym. Pomysł ten nie ma żadnych podtekstów politycznych, pomyślałem tylko że ciekawe będzie przedstawienie skrajnego chorego świata z perspektywy wyznawcy, części systemu.
Gra jest platformówką akcji fabularnie inspirowana Rokiem 1984 i Gwiezdnymi Wojnami a gameplyowo grami takimi na NES'a jak: Batman,Megaman, Castlevania czy Shatterhand.
Poza uderzaniem biczem będziemy mieli umiejętności\bronie dodatkowe które będzie można kupować i ulepszać. Będzie je można wymieniać w punktach kontrolnych zależnie od potrzeb.
Planuję około 30 misji,10 bossów i wielu subbosów(jeden już jest nawet na screenie), co jakiś czas pojawią się również misje w których latamy na desce(w stylu Goblina ze spider-mana)
Premiera: 2020
Autor: Adrian Marzec
Gify:
Pozostałe gify: https://twitter.com/Addgames92
Screeny:
Graficzki otoczenia wymagają jeszcze dużo pracy ale między innymi po to zakładam już ten temat by zbierać feedback i móc je dopracować możliwie jak najlepiej:)
Cała galeria(strona work in progress) http://www.clockworkmustache.com/games-2/red-order
-
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Adriann w Nad czym aktualnie pracujesz?
Odsłonie rąbek tajemnicy, oj będzie się działo. Silnik z Worms 2 najlepszy !!!
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Wojo w Nad czym aktualnie pracujesz?
Odsłonie rąbek tajemnicy, oj będzie się działo. Silnik z Worms 2 najlepszy !!!
-
Flashek otrzymał(a) reputację od Konrad-GM w Pomoc w grze labirytnowej
musisz przestawić ustawienia kolizji mogę CI pomóc na priv
edit: przepraszam pewnie już nie żyjesz a ja nie zobaczyłem daty.
-
-
Flashek przyznał(a) reputację dla Gibki Kaktus w czemu nie pracujesz w branży
Na razie jestem tu przez mieszkanie uwięziony na 3 lata i nie myślę o tym, szczerze nie wiem, jak będzie po tym czasie, czy zostanę w uk, czy wyjadę gdzie indziej, czy wrócę, aczkolwiek nie wydaje mi się, abym wracał do Polski Za każdym razem jak wracam widzę jak ceny drożeją, to przykre już jest, jak spora część produktów jest tańsza w uk niż w pl :/ +samo prawo czy życie dużo bardziej mi się podoba za granicą.
A co do pracy, to ogólnie pracuję w prep kitchen, gdzie są 3 departamenty: mięso, gdzie to jest w sumie linia produkcyjna dla kotletów burgerowych(dziennie robimy jakoś 700-2000kg). Frytki, gdzie musimy je podsmażyć 3 min i spakować w woreczki(dziennie jakoś 1800-4000kg) i kuchnia, gdzie robią sosy, drinki, pikle i jakieś tam inne mniej istotne rzeczy xD
Teraz pracuję na frytkach, gdzie jest już moich 4 znajomych i jest zajebiście, chociaż planuję wrócić na mięso, jest przyjemniej i wolę zabierać z pracy mięso niż frytki xD
Ale ogólnie ta praca jest o tyle dziwna, że gdzie na frytkach akurat w sumie to jest ciężkie, to czym szybciej pracujesz tym jest fajniej, śmieszniej i bardziej chce Ci się pracować xD
-
-
Flashek przyznał(a) reputację dla Korodzik w CA2018 - Wyniki!
W zasadzie 4, bo w tym roku przez przeoczenie ktoś nominował ten sam Gnyskowy przykład, co w zeszłym roku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Flashek przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
Obracanie się znaczników przy kontakcie ze ścianą i jednocześnie dostosowanie się do nachylenia podłoża ostatecznie mi dzisiaj zadziałało uff...
markerWalk[unit].transform.rotation=Quaternion.Euler(new Vector3(90, 0, 0))*(Quaternion.LookRotation(correctHit.normal,Vector3.up)*(Quaternion.LookRotation(rotationVector,Vector3.up)*Quaternion.Euler(new Vector3(-90, 90, 0))));
-
-