Skocz do zawartości

Piotrek1910

Użytkownicy
  • Postów

    419
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek1910

  • Urodziny 09.03.1999

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    76561198069437571

O mnie

  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Programowanie, gry

Osiągnięcia Piotrek1910

Forum Veteran

Forum Veteran (6/13)

0

Reputacja

  1. Zauważyłem jedną głupią rzecz. Czcionka jest rozpikselowana.
  2. Jestem ciekaw jak dobrze działa eksportowanie klocków na kod.
  3. Tak jakoś wyszło w fazie produkcji :D Nie miałem zbyt pomysłu na poziomy.
  4. Według Wakatime (taki plugin do Visual Studio który liczy czas w którym pisałem kod) to mniej więcej 57 h i 25 min Dzięki za pomysł, w sumie na to bym nie wpadł :D
  5. Tytuł: Ball Bounce Gatunek: Zręcznościowa Opis: Ball Bounce to remake mojej starej gry Ball Odbij 2 stworzonej w Game Maker. Gre pisałem od nowa w czystym C++ z użyciem biblioteki SDL 2 do obsługi eventów. Do renderowania grafiki użyłem DirectX 9. Spytacie po co robiłem taki gniot? Chciałem po prostu sprawdzić swoje umiejętności i może czegoś się nauczyć (nauczyłem się sporo). Ogólnie zasada rozgrywki jest taka sama z takim wyjątkiem, że gdy wygramy poziom z np. 3 życiami to wtedy dostaniemy bonus 30% z punktów tego poziomu. Analogicznie jeżeli 2 życia 20% jeżeli 1 życie 10%. Download: Download Rozmiar pliku: 594 kB zip, 1,33 MB po rozpakowaniu Autorzy: Programowanie: Piotrek1910 Grafika: YoYo Games Screeny: Jak ktoś chce sprawdzić poprzednią część to nie polecam bo mocno rakotwórcza. Link Jakby kogoś ciekawiło to tutaj są statystyki kodu: ------------------------------------------------------------------------------- Language files blank comment code ------------------------------------------------------------------------------- C++ 33 880 30 2835 C/C++ Header 31 285 11 800 ------------------------------------------------------------------------------- SUM: 64 1165 41 3635 ------------------------------------------------------------------------------- Ball Bounce + Engine (mój własny) + Map edytor (mój) + program do pakowania plików (także mój)
  6. pop44 Przeczytaj najpierw treść tematu a potem odpowiadaj.
  7. O wielkie dzięki! Nie chciałem być lamusem i nie robić setki obiektów lecz jeden.
  8. Witajcie! Tworze sobie silnik (w gm ;d) animację szkieletową opartą na Animacji szkieletowej z gmc. Niestety mam problem z rysowanie spritów. Chodzi o to, gdy narysuje całą postać, z części, to niestety układają się one głębokością odwrotnie. Czyli chodzi o to, że np. ramie jest nad torsem niż pod. I nie wiem jak można ustawić depth rysowania. Próbowałem dawać depth przed metodą draw_sprite_ext ale niestety nic to nie dało. Jak ktoś wie jak to zrobić proszę o odp. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  9. Nie. Jedynie zostaje Wi-Fi. Kup sobie router z wifi. Ok. 80 zł.
  10. Wystarczyło by canvas_w=get_integer('cośtam',1); Bo get_integer samo w sobie jest liczbą realną.
  11. Piotrek1910

    Masakracja

    Ciekaw jestem jak zrobiłeś multika :D. Mam nadzieje, że nie wziąłeś autoupdatera v1 tylko v2. Bo v1 to była taka kaszana, że... Ogólnie nawet fajny pomysł na gre. Poczekam na ten tytuł i zobaczymy ;)
  12. Piotrek1910

    Drunken Pistoletov

    Widze, Nikas kolejny skok na kase :D
  13. Nie wiem czy umiesz czytać ale projekty prezentujemy według tego szablonu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4124 Żeby nie było offtopu to powiem, że gra wygląda ładnie na screenach. Zaraz pobiore na tableta i zobaczę. @Edit; Ładna grafika i wykonanie, pytania dające do myślenia, statystka kto co kliknął. Ogólnie nawet spx. daje 5/5
  14. Może w step masz instance_create(*,*,*); który bez końca tworzy cały czas nowy obiekt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...