adam014
Użytkownicy-
Postów
1 300 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
8
Ostatnia wygrana adam014 w dniu 30 Czerwca
Użytkownicy przyznają adam014 punkty reputacji!
O adam014
- Urodziny 01.01.1993
Informacje
-
Team
nanoWare
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
-
Skąd
Białystok
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
Edytowalne przez adminów
- Magento Certified Developer
Osiągnięcia adam014
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Oj chyba widzę potencjalne zastosowania, chyba czas KnockOuta trzeci raz zacząć pisać po x latach
-
adam014 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
Jakbym nie pracował w webdevie to byłbym w stanie uwieżyć w "dość dziwny bug" Btw nadal ikonki na Safari sie nie wyświetlają
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
adam014 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
Safari 15.5 / macOS Monterey
-
-
adam014 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
-
Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie
adam014 odpowiedział(a) na grodzkistudio temat w Valhalla
Musisz grubą kasę kosić skoro masz ot tak do wydania na oko 5k netto co miesiąc (licząc 20 dni roboczych po 7 godzin x stawka), ciekawe jaki budżet całkowity Chyba że z kieszonkowego to po godzinę tygodniowo ktoś będzie pracować xD -
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Wstępne szaty graficzne
-
Ja też jestem noga z uxowych rzeczy ale postaram się coś rozkminić Wydaje mi się że pod ten typ strony samo themeforest to nie do końca wystarczy i sam nie do końca jeszcze wiem jak to ugryźć ale spróbuję
-
Sorry gnysek, ale Ty zupełnie się nie nadajesz do tematów Ui/UX Ja wiem że Ty chcesz wszystko sam ale to jest podejście jak z logiem, sprzed 10 lat i ni jak się ma do dzisiejszych czasów. Great success xD dałbyś pomóc w rozwoju bo jest dzień roboty
-
Rysowanie sprita pocisku na powierzchni (apliation_surface)
adam014 odpowiedział(a) na Pogromca_kodu77 temat w Pytania zaawansowanych
Jak chcesz sprite obiektu który nie istnieje w roomie to zrób tak: if (instance_exists(obj_tlosurface)) { spriteToDraw = obj_tlosurface.sprite_index; } else { targetObject = instance_create(0,0, obj_tlosurface); spriteToDraw = targetObject.sprite_index; with (targetObject) { instance_destroy(); } } I sprite który chcesz rysować masz w zmiennej spriteToDraw -
Pogromca_kodu77 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Rysowanie sprita pocisku na powierzchni (apliation_surface)
-
Pogromca_kodu77 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Rysowanie sprita pocisku na powierzchni (apliation_surface)
-
Rysowanie sprita pocisku na powierzchni (apliation_surface)
adam014 odpowiedział(a) na Pogromca_kodu77 temat w Pytania zaawansowanych
Wywal całkowicie with obj_pocisk i zostaw sam for bo masz pętle w pętli i dla każdego pocisku rysowane są wszystkie pociski Jak chcesz z edytora ze skalowaniem to nie jestem pewny ale powinno dać się obliczyć wielkość surface w create z sprite_width x sprite_xscale i tak samo z Y Ale nie mogę tego potwierdzić bo w GM ostatnio cokolwiek robiłem chyba w 2015r -
Rysowanie sprita pocisku na powierzchni (apliation_surface)
adam014 odpowiedział(a) na Pogromca_kodu77 temat w Pytania zaawansowanych
Skoro lustro działa na bohaterze a na przycisku nie to offsety nie mają nic do tego Po mojemu to ten kod: with obj_pocisk { draw_sprite(spr_pocisk, 0, x - _xx1, y - _yy1 ); } Nie łapie sie na surface. Ja bym spróbował z: for (i = 0; i < instance_number(obj_pocisk); i += 1) { obj = instance_find(obj_pocisk, i); draw_sprite(spr_pocisk, 0, obj.x - _xx1, obj.y - _yy1 ); } -
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Pogadanki o historii GMCLANu
-
Ja myślę że aktywność dodatkowo zmniejszyła rosnąca popularność Unity i ogrom tutoriali na YT, lepszej lub gorszej jakości, a każdy wkręcony w tworzenie gier od razu miał ambicje na 3D - gdzie GM miał wysoki próg wejścia dla początkujących i marne możliwości. Sam jak zacząłem konkretnie w tym działać to zniknąłem na jakiś czas z forum i więcej udzielałem się na warsztacie (który dziwnie ostatnio zniknął)
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: checkpoint - 2021
-
Plany sprzed 3 lat? Nie pamiętam Obecnie: od dwóch lat jestem backend developerem, od grudnia siedzę w Magento 2, nawet dorobiłem się certyfikatu Adobe, z następnym lecę jakoś w wakacje bo w planach mam ogarnięcie też tych frontendowych i mieć piękny z napisem fullstack xD W tamtym roku klepnąłem sobie także certyfikaty z Pimcore także branża e-commerce mnie trochę bardziej wciągnęła niż myślałem Za 3 lata? Zapewne team leader, choć z moim łbem do ogarniania wszystkiego w ekspresowym tempie to się jeszcze w tym roku wyrobie o ile będzie tyle czasu na naukę co mam teraz, chyba że się znudzi to odkurzę C# i pójdę dalej w gamedev @Ranmus to chyba zależy od software houseu, ja mam kilka swoich większych projektów więc nie ma aż takiego skakania że trochę tu czy trochę tu. Owszem zdarza się praca przy innych, ale u mnie wygląda to tak że albo temat jest grubszy i lepiej jak do tego siada ktoś z wiedzą i doświadczeniem albo pomagam juniorom Ale tu się zgodzę, też preferuję pracę przy jednym projekcie bo jak się pilnuje wszystkiego od początku do końca to nie trzeba rzeźbić w gównie Odkąd zacząłem zawodowo klepać w phpie to zgadzam się z stwierdzeniem że 3/4 programistów od phpa jest totalnie chu**wych xD
-
adam014 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Znikające awatary z URL na nowym IPB
-
Unity C# Pole widzenia NPC
adam014 odpowiedział(a) na LolikZabójca temat w Unity: Pytania & Dyskusja
Raycasting. Tagami można np. filtrować kolizje między obiektami.