Skocz do zawartości

Dzaher

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dzaher

  • Urodziny 03.07.1996

O mnie

Osiągnięcia Dzaher

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Zobacz teraz: GML _txt = string_replace_all(string(argument0),"\","\"+chr(34)); _txtLen = string_length(_txt) _cl = false; _txtTemp = _txt; for(_i=1;_i<_txtLen+1;_i+=1) { if ((string_char_at(_txt,_i)) == chr(34)) && (!_cl) { _cl = true; } else if ((string_char_at(_txt,_i)) == chr(34)) && (_cl) { _cl = false; _txtTemp = string_insert(chr(34),_txt,_i-1); _txt = _txtTemp; _i -= 1; _txtLen += 1; } } //Dodaje na koncu tekstu znak " _txtTemp = _txtTemp + chr(34); return _txtTemp;
  2. Może takie coś: GML _txt = string_replace_all(string(argument0),"\","\"+chr(34)); _txtLen = string_length(_txt) _cl = false; _txtTemp = _txt; for(_i=0;_i<_txtLen;_i+=1) { if ((string_char_at(_txt,_i)) == chr(34)) && (!_cl) { _cl = true; } else if ((string_char_at(_txt,_i)) == chr(34)) && (_cl) { _cl = false; _txtTemp = string_insert(chr(34),_txt,_i-1); _txt = _txtTemp; } } //Dodaje na koncu tekstu znak " _txtTemp = _txtTemp + chr(34); return _txtTemp; Nie wiem, czy działa pisałem z głowy :D.
  3. W create obiektu dajesz: GML xx = x; yy = y; A w step: GML if (mouse_check_button_pressed(mb_left)) { xx = mouse_x; yy = mouse_y; } mp_linear_step(xx,yy,4,true); O to chodzi? Oczywiście zamiast mp_linear_step możesz dać sobie co innego.
  4. Robisz sobie skrypta o nazwie np. instance_nearest_ext i wklejasz do niego to: GML //instance_nearest_ext(player,enemy,wall) global._len = noone; global._nearID = noone; with(argument1) { dis = point_distance(x,y,argument0.x,argument0.y); if (dis < global._len) || (global._len == noone) { if (!collision_line(x,y,argument0.x,argument0.y,argument2,1,0)) {global._len = dis; global._nearID = id;} } } return global._nearID; Użycie np. GML near = instance_nearest_ext(nazwa obj wiezy gracza albo cos, nazwa obj wroga,nazwa obj sciany) if (near) { mp_potential_step(near.x,near.y,4,true); } Pewnie można zrobić to lepiej, ale tak na szybko :D
  5. Zrób dwa wyglądy (całe czerwone koło - wygląd życia) i np. szare i daj nazwe np. spr_hp. i w obiekcie np. obj_hp w Evencie Draw daj: GML draw_sprite(spr_hp,0,x,y) if (hp > 0) {draw_sprite_part(spr_hp,1,0,0,szer.sprita,wys.sprita-(wys.sprita/(maxHp/hp)),x,y)} else {draw_sprite_part(spr_hp,1,0,0,szer.sprita,wys.sprita-(wys.sprita/(maxHp/1)),x,y)} Oczywiście musisz mieć zmienne hp i maxHp. :) Jak co masz tu przykład: Download
  6. Hmm to dziwne, a Ty przeszedłeś wszystkie 45 poziomów? Bo chyba trzeba wszystkie przejść żeby zapełnić cały pasek.
  7. NIE!!!!!!!!!! Poprawione, intro można wyłączyć ESC i trwa krócej, w menu głównym można już kliknąć podczas animacji i w menu pomiędzy misjami te opcje będą wylatywać poza ekran ;d. Pozostało tylko, że przy wychodzeniu do menu głównego pojawia się intro (jest tak z pewnych przyczyn których nie chciało mi się już zmieniać). Poprawione w tym sensie, że już pasek prędkości nie wyjdzie po za pasek postępu (tak mi się wydaje, bo nie sprawdzałem :)) Download: KLIK
  8. No dobra może źle to opisałem, ale co tam. Chodzi mi tylko o to, że koleś wylatuje mi z takimi głupimi tekstami. Nie ma pojęcia kto ocenia i z góry zakłada że to ja.
  9. Co Ty pier.... ja nie dałem sobie żadnej oceny, widzę że dzieci na tym forum nie brakuje.
  10. @David Dark Pomyśle ;p @Japanstache Mogę zmienić, tylko byś musiał mi coś zarzucić bo szukałem jakiegoś ciekawego i coś nie mogę znaleźć ;d
  11. Tytuł: Bacteria War Gatunek: Strategia Opis: W grze jesteśmy armią bakterii i musimy pokonać wszystkie inne komórki/bakterie znajdujące się na mapie. W grę możemy zagrać w dwóch językach polskim i angielskim. Sterowanie: Sterujemy myszką po przez naciśnięcie LPM na naszą komórkę i przeciągamy strzałkę w stronę komórki do której chcemy wysłać nasze bakterie. Gra za bardzo nie jest dopracowana, bo nie chciało mi się już jej robić, wystawiłem ją taką jaka pozostała :D Download: Stara Wersja: Pobierz Grę Poprawiona Wersja: Pobierz Grę Rozmiar pliku: 8,7 MB Autorzy: Programowanie: Dzaher Grafika: Dzaher Muzyka: Internet Screeny: Menu: Menu2: Gra: Jak znajdziecie jakiś błąd to opiszcie go tu w temacie a ja się postaram się naprawić ;)
  12. Oto Ci chodzi: Przykład ? :)
  13. Nie musisz robić żadnych 'wyszukiwań wyszukiwarek' ;d wystarczy, że zrobisz np. execute_shell('www.gmclan.org','') a otworzy Ci w domyślnej przeglądarce :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...