-
Postów
1 349 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Aktywność reputacji
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla gnysek w Familiada[symulator]
Familiada jest dla GMCLANu bodaj drugim słowem kluczowym w wynikach google, więc chyba oznacza to, że muszę zrobić jakiś kurs i przykład, jak takową rzecz napisać...
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Borek w Almora Darkosen
Hej!
Jakby ktoś był zainteresowany, to wczoraj wyszła wersja Almory na iOS
Link do pobrania: Almora Darkosen ( App Store )
Do zrobienia/poprawienia jeszcze zostało kilka rzeczy:
- Apple Game Center -> CloudSave ( obecnie jest tylko na Androidzie )
- Problem z "notchem", który zasłania trochę ikonki na niektórych modelach telefonów.
Uwagi i sugestie mile widziane. iOS to mój debiut i pomimo tygodniowych testów przez różne osoby na różnych urządzeniach i tak wyszło kilka błędów technicznych.
Mimo wszystko gra działa i nie powinno być większych problemów
Dzięki i pozdrawiam!
-
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher
Witajcie!
Jak pewnie widzieliście bo wrzucałem tu i tam pracuję nad grą NecroArcher czyli platformówką akcji z tytuowym uroczym łucznikiem.
Postanowiłem założyć ten post bo ruszyłem ze zbieraniem wishlisty na steamie oraz itch.io, gorąco zapraszam:
https://store.steampowered.com/app/1903710/NecroArcher/
https://clockworkmustache.itch.io/necroarcher
Gra jest dość prostą strzelanką ubogaconą przedmiotami, sklepami czy kasynem. Starałem się zachować stylistykę retro i dość nowoczesne jak na ten gatunek rozwiązania w kwestii mechaniki. Chyba najważniejszą cechą gry jest zróżnicowanie, każda misja dodaje minimum jednego nowego przeciwnika lub inną przeszkodę.
Cóż, tyle, premiera w wakacje
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla SimianVirus7 w Nad czym aktualnie pracujesz?
Wykrywane były poprzez bbox prostokątny, dlatego czasem strzelając w jedno miejsce, kolizja występowała ale ściana i tak była za daleko, żeby cokolwiek się "oderwało" - już naprawione.
Em, co robić? ? Są jakieś funkcje do tego, czy tu chodzi o "buffer_create" itp?
Checked ✓
oh, stop it you ?
Dźwięków jeszcze nie dawałem, no i nie wiem jak zrobić, żeby rzucanie granatu było bardziej... fajne.
Untitled Project.mp4 (Mam nadzieje, że te posty nie będą brane jako spam)
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla SimianVirus7 w Nad czym aktualnie pracujesz?
Dodałem trochę efektów i jak dla mnie spoko. Chociaż z kolizjami nadal jakoś tak nie do końca mi pasuje ?
DUG5.mp4
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Uzjel w Nad czym aktualnie pracujesz?
@SimianVirus7, ale co z nimi nie tak? Wygląda ok. Ja bym dodał jeszcze trochę particli kierunkowych przy uderzeniu i jakąś flarę przy wystrzale.
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?
Ostatnie dwa dni pracowałem sobie nad prototypem walki, aktualnie jest w takiej formie
-
-
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla HitmanSilentAss w The Strange Stuff 2
Tytuł: The Strange Stuff 2
Gatunek: platformówka z elementami strzelanki
Opis: Kontynuujesz podróż którą zacząłeś w the strange stuff 1 z miejsca w którym skończyłeś. Twoim celem jest... no w sumie ucieczka z tego dziwnego miejsca -tylko dokąd? Eksploruj poziomy które wydają się nie mieć całkowicie sensu i zbieraj nowe bronie, amunicję i... jedzenie. Spotkaj na swojej drodze swojego duchowego przewodnika którym jest ksiądz w okularach -pamiętaj aby słuchać jego rad bo mądrze mówi. Na drodze stoją potwory a najgroźniejsi z nich to ludzie więc bądź uważny i dbaj o wystarczającą ilość amunicji. Dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi będziesz musiał już sam, wspomnę jeszcze tylko że można grać całą kampanię na dwóch na jednym komputerze
Download: https://pawel.itch.io/the-strange-stuff-2
Rozmiar pliku: 104 MB
Autorzy: Paweł Zagawa
Programowanie: Paweł Zagawa
Fabuła: Paweł Zagawa
Grafika: Paweł Zagawa
Muzyka: Paweł Zagawa
Screeny:
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Wojzax w Untitled skradanko-strzelanka
Skradanko-strzelanka którą robię w Unity od paru miesięcy. Ciągle jest na etapie silnika ale co jakiś czas dodaję pojedyncze rzeczy graficzne. W tym temacie będę od teraz wrzucał nowe screeny, gify itd.
Telewizorki z newsami
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla gnysek w Nad czym aktualnie pracujesz?
Sporo grafiki to wciaż robota odręczna, na szybko, lub nawet w paincie (budynek gorących źródeł), ale na razie skupiam się na działaniu silnika i żebym po prostu widział, czy coś działa czy nie, a dopasowywaniem i faktyczym wyglądaniem zajmę się, jak całość będzie działać (a silnika mam już tak z 50-60%). Do końca marca chciałbym już móc wypełniać grę prawdziwym contentem, zamiast jedynie generować zapchajdziury w ramach testów
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
obecnie wygląda to tak:
@gnysek:
A co już można robić w tym? Takie typowe HM czy bardziej jakieś nowoczesne?
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
Fajne to, mega mi się podobają te twoje kolejne usprawnienia, wszystkie są takie elastyczne. W ogóle masz twittera? Takie rzeczy zgarniają sporo atencji
Tymczasem porównanie beczki zwykłej i płaskiej
@EDIT: wybuch granatu nowa wersja
inspirowany dymem z Akiry
-
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Wojzax w Nad czym aktualnie pracujesz?
System takedownów wersja wstępna
-
-
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Borek w Almora Darkosen
Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla Borek w Almora Darkosen
Witam GMCLANy!
No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play
Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania!
Link do pobrania ( Google Play )
Link do pobrania ( App Store )
Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site
Strona na Facebooku: Almora Darkosen Facebook
Almora Darkosen to fabularna gra hack and slash w stylu retro, osadzona w świecie fantasy. Odkryj wielką wyspę Almora i poznaj jej wszystkie lokacje:
pola, bagna, lasy, ciemne lasy, miasta, krypty, jaskinie, pustynię i inne... Zobacz poniżej wszystkie funkcje gry:
Cechy gry:
* Oryginalna atmosfera retro.
* Długa historia wyspy Almory.
* Zadania: ponad 100 zadań, w tym zadania główne i poboczne z długą fabułą. Zdobądź więcej doświadczenia, zdobywaj przedmioty i złoto od NPC.
* Przedmioty: Ponad 1500 różnych przedmiotów, mieczy, toporów, tarcz, hełmów, zbroi, spodni, butów, rękawic, pierścieni, kamieni, mikstur, ziół, minerałów, kluczy, narzędzi i wiele innych… Obejmuje: podstawowe przedmioty, ulepszone, rzadkie, wyjątkowe i legendarne.
* Górnictwo i kopanie. Szukaj minerałów, takich jak rudy żelaza, srebra lub złota. Wykop kilka ukrytych skrzyń i zbadaj całą wyspę z ukrytymi miejscami.
* Rzemiosło: Twórz nowe przedmioty, ulepszaj je do rzadkich lub unikalnych. Twórz nowe mieszanki, esencje bojowe lub obronne, twórz specjalne klucze, odkrywaj nowe przedmioty, naprawiaj zepsuty sprzęt i nie tylko! Istnieje ponad 300 kombinacji przedmiotów.
* Ekwipunek z depozytem: (w stylu Diablo)
* Najemnicy: Zatrudnij najemnika i walcz z potworami u jego boku. Utrzymaj go przy życiu, podziel się z nim miksturami i ulepsz go na wyższy poziom. Najemnicy są bardzo pomocni, zwykle są silniejsi od ciebie.
* Potwory: Walcz z bossami i różnymi potworami ze specjalnymi umiejętnościami: latające, czołgające się, wskrzeszające inne potwory, rzucające zaklęcia, zatruwające, leczące, znikające i nie tylko ...
* Łodzie i portale: Jeśli masz dość chodzenia, zawsze możesz skorzystać z płatnej łodzi. Możesz podróżować do wcześniej odkrytych miejsc.
* Minigry: Graj w minigry Almorian za złoto i żetony w tawernach i ukrytych miejscach. Zbieraj żetony Almory, aby tworzyć lepsze wyposażenie i przedmioty.
* NPC: rozmawiaj ze wszystkimi NPC o ich historiach, wykonuj ich zadania.
* Umiejętności: używaj umiejętności aktywnych i pasywnych. Możesz wybrać ścieżkę umiejętności, ogień lub truciznę. Użyj umiejętności leczenia, aby leczyć siebie i swoich najemników. Wybierz, jaki rodzaj walki lubisz, w zwarciu lub na odległość.
* Książka wiedzy o grze: Lista i statystyki wszystkich odkrytych przedmiotów. Statystyki i opisy potworów. Księga rzemieślnicza zawierająca listę wszystkich odkrytych kombinacji przedmiotów.
I wiele innych...
Gra jest bezpłatna z reklamami:
Możesz wyłączyć reklamy, kupując konto Premium. Dodatkowo istnieje kilka dodatkowych funkcji z kontem Premium:
- Brak reklam w całej grze
- Dostęp do mini gier
- Dostęp do encyklopedii (przedmioty / potwory / rzemiosło)
- Podgląd rzemiosła na stole rzemieślniczym
-
-
-
szpaq99 przyznał(a) reputację dla SimianVirus7 w Biegnij Jeżyku!
Tytuł: Biegnij Jeżyku!
Gatunek: Endless Runner
Opis: Wcielając się w super Jeża Jerzego, musisz biec ile sił w nogach, by zdobywać punkty. Punkty dostajesz również za jedzenie jabłek (to jest mit, jeże są drapieżne) lub za rozbijanie skał, ale uwaga! Skały rozbijają się dopiero wtedy kiedy ubierzesz pelerynę, a żeby ubrać pelerynę musisz mieć moc, a żeby mieć moc, musisz zjeść grzyby - logiczne.
Gra ma też pojawić się na androida, kwestia kilku dni. Tworzona z myślą o zainteresowaniu jeżami pewnej znajomej i o tym, że lubię szybkie krótkie gierki - pochłaniacze czasu - szczególnie na posiedzeniu, bądź na przerwie w robocie.
Download: https://narkoleptyk.itch.io/biegnij-jezyku
Autorzy:
Programowanie: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja
Grafika: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja
Muzyka: www.zapsplat.com
Screeny: