-
Postów
9 824 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
143
Aktywność reputacji
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w Galeria Grafik
trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to
zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD
tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w Galeria Grafik
0001-0120-ezgif.com-crop-video.mp4 takie tam low poly
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Sutikku w Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
Ja trzymam rzeczy prywatnie głównie dlatego, że mi wstyd to pokazywać publicznie.
-
gnysek przyznał(a) reputację dla skell w Kulkis II (gra z 2006r.)
Pozwolę sobie nadać trochę kontekstu przed przejściem do właściwej częsci:
Kulkis II oryginalnie powstał w 2006 roku, ale od zawsze drażniło mnie kilka błędów, które pozostały w projekcie. Także przy okazji tego, że chciałem wypuścić jako open source wszystkie swoje stare produkcje postanowiłem też zaktualizować grę do GM Studio 2024 i ponaprawiać bugi. Dodałem też kilka kodów bo game design z 2006 roku oraz moje umiejętności gdy miałem 16 lat czuć mocno. Poza tym i kilkoma malutkimi zmianami quality of life gra funkcjonalnie jest taka sama jak te prawie 20 lat temu. Także jeżeli masz ochotę zobaczyć jakie dzieła sztuki wychodziły w epoce GM6 to zapraszam. Ciekawscy mogą sobie też zajrzeć na źródła projektu na githubie i zapłakać.
Postanowiłem stworzyć nowy temat zamiast robić dwudekadowe nekro.
-------------
Tytuł: Kulkis II
Gatunek: zręcznościówka logiczna
Opis: Czasem zręcznościowa, czasem logiczna giera gdzie musisz zebrać bonusy i rozwalić kolorowe bloczki. Myk w tym, że rozwalać możesz je jedynie jak masz ten sam kolor. Przy okazji unikaj przeciwników, wysadź coś bombą albo wrzuć skrzynię w dziurę by utworzyć nowe przejście.
Download: https://evidentlycube.com/$stage$Marmot666/files/auto/Kulkis2 (2006).zip
Źródła projektu: https://github.com/EvidentlyCube/LegacyGames/tree/main/Games/2006-11-29-Kulkis2
Rozmiar pliku: 79.9MB
Autorzy:
Muzyka: Jakub Skorupa (Shyz) Konrad Gmurek (KeyG) Jose Manuel Perez (JosSs) Marek Kuśmierz (Dakota) Karol Kurtyka (Karlos) Piotr Leśnikowski (Lesnik) Jose Manuel Perez (JosSs)
Programowanie i reszta:
Maurycy Zarzycki (skell)
Screeny:
-
gnysek otrzymał(a) reputację od Tymon w Pogadanki o historii GMCLANu
Z zasobów archive.org wynika, że strona gamem istniała już w sierpniu 2001, ale musiała istnieć przed poniższą datą, bo najstarszy news jaki znalazłem dotyczy usunięcia zawartości ze strony.
Sam GameMaker 3.3 został wydany w kwietniu 2001, a 4.0 w lipcu 2001, niestety to niewiele mówi - strona zarówno mogła, jak i nie musiała istnieć już między tymi datami.
Na stronie http://nickman77.republika.pl:80/odpo.htm jest to pierwszy news w dziale Newsy od początku istnienia strony do 2002 roku, z tego dnia mamy kolejnego newsa, a następne są za 4 i 5 dni - obstawiałbym więc, że gamem mogło powstać 25-26 sierpnia 2021, zwłaszcza, że był to weekend (so-nd). W tych czasach strony generalnie ruszały w weekendy, gdyż kto nie miał stałego łącza, korzystał z modemu - 1 listopada 2002 (pon. ale było wolne) gdy powstał GMCLAN, czy 14 czerwca 2003 gdy wrzuciłem swoje hmt.pl . Start gamem w weekend obstawiam więc na > 90%.
-
gnysek otrzymał(a) reputację od AskGamer w Jak obecnie dodać multiplayer do gry w GMS2?
GM jakiś czas temu wprowadził online webowy, oparty na rollbacku (jak w bijatykach), ale nie rozwijają go chwilowo i pracują nad wersją v2, więc pominę, bo to kulawe rozwiązanie - jak gdzieś w sieci znajdziesz w temacie online w GM słowo rollback, to możesz na tę chwilę ominąć czytanie
Wystarczy korzystać z funkcji wbudowanych w GM, jakiś czas temu stworzyłem takie przykłady gierek, przypominające to, jak wysyłało się dane z pomocą 39dll (aczkolwiek nie uważam, aby to było skomplikowane, to było IMHO mega proste).
https://github.com/gmclan-org/gm_networking - zwykły networking.
https://github.com/gmclan-org/gm_boomers_networking - funkcje mają nazwy jak w 39dll.
Oba przykłady o ile pamiętam mają rozszerzenie, które przy uruchomieniu projektu z IDE automatycznie odpali drugą kopię gry, żeby móc testować.
-
gnysek przyznał(a) reputację dla AskGamer w Jak obecnie dodać multiplayer do gry w GMS2?
Lata temu były jakieś skomplikowane DDLki gdzie trzeba było przesyłać bity i robić inne cuda. Teraz szukając tutoriali do nowszych wersji GM (GMS2) widzę, że już właściwie nie trzeba się praktycznie niczym martwić i wszystko jest obsługiwane automatycznie (z małymi ustawieniami) ale... dla Opery. Jak w jak najprostszy sposób robić multi w najnowszej wersji GMS również na platformę Windows (a najlepiej i Windows i mobilki i web)?
-
gnysek przyznał(a) reputację dla donsoyer w Masowy konwerter projektów GameMaker do najnowszej wersji
Siema.
Oba skrypty napisane są w pythonie, więc musisz mieć pythona
Skrypty przeszukują katalog w poszukiwaniu projektów, konwertują je za pomocą ProjectTool.exe, zmieniają nazwy plików i zapisują je w nowym katalogu. Logowanie jest realizowane do pliku conversion_log.txt, a skrypt z wieloma procesami (tutaj będę 4 konwersje na raz) używa ThreadPoolExecutor, aby przyspieszyć konwersję poprzez równoczesne przetwarzanie wielu projektów. Krótka notka powinna pomóc zrozumieć, jak działają skrypty i jak je dostosować pod siebie
Jedyne, co musisz zrobić, to skopiować foldery (nie pliki .yyz ani .gmz - ale możesz dodać .gmz i inne rozszerzenia, które mogą być konwertowane- .yymps, .yymp, tylko musisz ogarnąć ścieżki) zawierające pliki projektowe .yyp i .gmx do katalogu projects_directory. Ustaw ścieżkę do tego katalogu według własnego uznania w poniższej linii:
projects_directory: Ścieżka do katalogu zawierającego projekty do konwersji. Projekty zostaną przekonwertowane do najnowszej wersji GameMaker i zapisane w katalogu output_directory, który możesz edytować w poniższej linii:
output_directory: Ścieżka do katalogu, w którym będą zapisywane przekonwertowane projekt. https://soyerdev.itch.io/gm-mass-convert-to-newest-ver
UP:
Dodanie do menu kontekstowego odpalania skryptu na pojedynczym pliki .yyp i .gmx, nastąpi konwersja do najnowszej wersji, plik wsadowy .bat automatycznie doda klucze do rejestru, dzięki czemu pojawi się opcja w menu kontekstowym. Klikasz prawy przyciskiem myszy na plik .yyp lub .gmx, wybierasz gm_convert_to_newest_ver, w folderze tworzy się folder o nazwie _old_ver, do którego przenoszony jest obecny stary projekt, a w miejsce starego tworzy się skonwertowany w nowej wersji.
Naprawiłem też bugi odnośnie klonowania opcji platformowych, które każdy ma w swoim profilu.
Trzeba tylko ścieżki sobie swoje wpisać w pliku wsadowym:
SET "PYTHON_PATH=C:\Python310\python.exe" - ścieżka do Pythona
SET "SCRIPT_PATH=D:\Projects\_konwersja gm\gm_convert_to_newest_ver.py" - ścieżka do skryptu.
Pozdro
Soyer
add_context_menu.bat
gm_mass_convert_to_newest_ver_with_old_folder_created.py gm_mass_convert_to_newest_ver_x4.py gm_mass_convert_to_newest_ver_x4_with_old_folder_created.py gm_convert_to_newest_ver.py gm_mass_convert_to_newest_ver.py
-
gnysek otrzymał(a) reputację od Uzjel w Pogadanki o historii GMCLANu
Z zasobów archive.org wynika, że strona gamem istniała już w sierpniu 2001, ale musiała istnieć przed poniższą datą, bo najstarszy news jaki znalazłem dotyczy usunięcia zawartości ze strony.
Sam GameMaker 3.3 został wydany w kwietniu 2001, a 4.0 w lipcu 2001, niestety to niewiele mówi - strona zarówno mogła, jak i nie musiała istnieć już między tymi datami.
Na stronie http://nickman77.republika.pl:80/odpo.htm jest to pierwszy news w dziale Newsy od początku istnienia strony do 2002 roku, z tego dnia mamy kolejnego newsa, a następne są za 4 i 5 dni - obstawiałbym więc, że gamem mogło powstać 25-26 sierpnia 2021, zwłaszcza, że był to weekend (so-nd). W tych czasach strony generalnie ruszały w weekendy, gdyż kto nie miał stałego łącza, korzystał z modemu - 1 listopada 2002 (pon. ale było wolne) gdy powstał GMCLAN, czy 14 czerwca 2003 gdy wrzuciłem swoje hmt.pl . Start gamem w weekend obstawiam więc na > 90%.
-
gnysek przyznał(a) reputację dla dyzmek w My Duty
Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul .
Premiera gry planowana na 2025 rok lecz dokładna data jeszcze nie jest znana.
Gatunek - Akcja, scfi , shooter.
Screen -
Screen 2
Wideo fragment -
Wideo 2
Uwaga !
Screeny jak i wideo z gry pochodzą z wersji testowej ( Alpha) która ciągle jest rozwijana , zamieszczone materiały finalnie mogą się różnić od tych w wersji finalnej ( na premierę gry ) .
Za całokształt odpowiada Dyzmek , jedynie drobna pomoc chatgpt przy pisaniu kodu oraz kilku grafikach .
W jednym elemencie gry który będzie widoczny otrzymałem pomoc od użytkownika Huder-a któremu bardzo dziękuję za okazaną pomoc w tym jak że ważnym elemencie
Premiera gry planowana jest na rok 2025.
Twórca projektu Dyzmek .
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Sutikku w checkpoint - 2021
Wszedłem sobie na gmclan w poszukiwaniu czegoś i przypadkiem zauważyłem ten wątek
W odpowiedzi do samego siebie z przeszłości, dla samego siebie w przyszłości (dzięki @gnysek że ciągle utrzymujesz gmclan!)
Aktualnie to już zbliżam się do zakończenia tych studiów które wtedy zacząłem, właśnie mam 2 tygodnie żeby skończyć część praktyczną mojej pracy inżynierskiej. Zastanawiam się nad założeniem własnej firmy i pewnym swoim projektem, ciekawe co pomyślę o tym jak to przeczytam za X lat.
I ciągle chodzi za mną gamedev, chociaż teraz raczej godot.
-
-
gnysek otrzymał(a) reputację od Wojo w Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
Za 99 złotych to i ja Ci udostępnię konto premium na rapidshare na miesiąc, które kosztuje 41 złotych. A jak znajdziesz jakiegoś kolegę, to wam udostępnię takie konto na 2 miesiące. A jak znajdziesz 10 kolegów, to na 2 lata (ja zarobię 990 złotych, na rapida wydam 400 złotych, więc 390 zysku dla mnie).
Kiepski ten interes, bo własnie odkryłem jak działa...
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Karlfred w Formularz HTML5
Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje.
No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste.
browser_input_capture(enable);
Pozdrawiam.
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher
Pierwszy artykuł na temat gry!
Malutki portal ale i tak się jaram :3
LINK
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Adriann w NecroArcher
Postna niedziela, czas wrzucić coś nowego :d
Dzisiaj tylko troszkę walki z tutorialu 🙂
Niebawem liczę że wrzucę sporą aktualizację dialogów nad czym obecnie pracuję
-
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w Galeria Grafik
taki art kokoriko village i art na którym się wzorowałem jest od matt vince https://www.mattvince.com/kakariko/
-
gnysek otrzymał(a) reputację od Murrri w Galeria Grafik
Dokładnie, epoka N64 i PSX. Wygląda jak gry AAA z lat 1995-2000.
-
gnysek otrzymał(a) reputację od Murrri w Galeria Grafik
Ta kamera, jak w Tomb Raiderach i paru innych gierkach w okolicach 1995 roku...
-
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Murrri w ProjectBoost
Tytuł: ProjectBoost Gatunek: Arcade Opis: Statkiem kosmicznym doleć do zielonego punktu lądowania jest to gra stworzona poprzez śledzenie tutoriala do nauki godot4 gra stwożona w godot 4 Zagraj na : https://murrri.itch.io/boost Autorzy: ja i strona gamedev.tv Screeny:
-
-
gnysek przyznał(a) reputację dla Temporal w W the Gejm
Tytuł: W the Gejm
Gatunek: Boss rush
Opis:
W the Gejm to gra z gatunku boss rush osadzona w fikcyjnym świecie "Łykopu". Walcz z 5 potężnymi bossami, naucz się ich ataków i spróbuj wyjść z tych potyczek żywy. Uważaj by nie wpadła Ci rurka do silnika, rozglądaj się w lewo i prawo by upewnić się, że nie przejedzie Cię Pan rajdowiec, strzeż się platyny i stalkerów.
PS Postacie występujące w grze są fikcyjne, podobieństwo do zdarzeń, miejsc i postaci jest przypadkowe.
Download: https://temporal666.itch.io/w-the-gejm (wersja Windows)
https://temporal666.itch.io/w-the-gejm-html-version (wersja HTML)
Rozmiar pliku: 136 MB
Autorzy:
Programowanie: Temporal Fabuła: Temporal Grafika: Temporal Muzyka: Darmowe źródła z internetu
Screeny:
Trailer:
-
gnysek przyznał(a) reputację dla adam014 w Nad czym aktualnie pracujesz?
Oj chyba widzę potencjalne zastosowania, chyba czas KnockOuta trzeci raz zacząć pisać po x latach