Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Lata temu były jakieś skomplikowane DDLki gdzie trzeba było przesyłać bity i robić inne cuda. Teraz szukając tutoriali do nowszych wersji GM (GMS2) widzę, że już właściwie nie trzeba się praktycznie niczym martwić i wszystko jest obsługiwane automatycznie (z małymi ustawieniami) ale... dla Opery. Jak w jak najprostszy sposób robić multi w najnowszej wersji GMS również na platformę Windows (a najlepiej i Windows i mobilki i web)?
    1 punkt
  2. GM jakiś czas temu wprowadził online webowy, oparty na rollbacku (jak w bijatykach), ale nie rozwijają go chwilowo i pracują nad wersją v2, więc pominę, bo to kulawe rozwiązanie - jak gdzieś w sieci znajdziesz w temacie online w GM słowo rollback, to możesz na tę chwilę ominąć czytanie Wystarczy korzystać z funkcji wbudowanych w GM, jakiś czas temu stworzyłem takie przykłady gierek, przypominające to, jak wysyłało się dane z pomocą 39dll (aczkolwiek nie uważam, aby to było skomplikowane, to było IMHO mega proste). https://github.com/gmclan-org/gm_networking - zwykły networking. https://github.com/gmclan-org/gm_boomers_networking - funkcje mają nazwy jak w 39dll. Oba przykłady o ile pamiętam mają rozszerzenie, które przy uruchomieniu projektu z IDE automatycznie odpali drugą kopię gry, żeby móc testować.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...