Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie tytułowej łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z kul nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują owa kule do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul .
Gatunek - Akcja, scfi , shooter.
Screen -
Screen 2
Wideo fragment -
Wideo 2
Uwaga !
Screeny jak i wideo z gry pochodzą z wersji testowej ( Alpha) która ciągle jest rozwijana , zamieszczone materiały finalnie mogą się różnić od tych w wersji finalnej ( na premierę gry ) .
Za całokształt odpowiada Dyzmek , jedynie drobna pomoc chatgpt przy pisaniu kodu oraz kilku grafikach .
W jednym elemencie gry który będzie widoczny otrzymałem pomoc od użytkownika Huder-a któremu bardzo dziękuję za okazaną pomoc w tym jak że ważnym elemencie
Premiera gry planowana jest na rok 2025.
Twórca projektu Dyzmek .