Już dawno dawno temu zrobiłem ten klip, do tej pory był niepubliczny ale postanowiłem go dzisiaj upublicznić, niby nic ogromnego ale fajnie mi się na to spogląda mimo wszystko ;D
To wyraźnie wygląda jakby wyjście z kolizji z jednego kamienia wrzuca cię w kolizję z drugim. Dodaj sobie
var _id = instance_place(x, y, oRock);
show_debug_message(_id)
I zobacz czy ID jest wciąż jedno czy więcej.
Ogólnie wydaje mi się że wystarczy przy wykryciu kolizji cofnąć do ostatniej pozycji
if(!place_free(x, y)) {
speed = 0 // moze nie być potrzebne
x = xprevious
y = yprevious
}
Znalazłem na dysku moją aranżację którą zrobiłem chyba jakos ponad rok temu która mnie przygotowywała to muzyczki którą kompoowałem do Dark Time, chyba ją też niedługo wrzucę bo nie wiem kiedy będę kontynuował projekt :D