Tytuł: Prism Lagoon
Gatunek: Edytor 3D (program) Autor: 1pietras
Opis: Prism Lagoon to nowy sposób na szybkie i wygodne tworzenie poziomów do GameMaker'a
Wygodne środowisko do pracy
Prism Lagoon pozwala na dowolne rozszerzanie okna aplikacji, jak i wewnątrz niej.
Wszystkie opcje są pogrupowane w zakładkach, dzięki czemu korzysta się z niego tak wygodnie w z innych popularnych edytorów 3D
Nieograniczone możliwości edycji
Prism Lagoon pozwala na swobodną manipulację obiektem, jego ukryciem czy zablokowaniem. Zmianą tekstury lub modelu.
Dzięki czemu twój obiekt może być identyczny do tego z edytora.
Dodatkowo jest możliwość dodania własnych parametrów, które są widoczne podczas edytowania obiektu.
Robisz grę 2D? Świetnie!
Zablokowanie kamery do widoku 2D, zapisywanie wartości Z jako głębokość (depth), oraz wiele innych udogodnień pozwala na szybkie tworzenie poziomów, także 2D
Dodatkowo Prism Lagoon pozwala na bardzo szybkie załadowanie nowej mapy, bez ponownego uruchamiania gry!
Od teraz podejrzenie zmian na poziome będzie natychmiastowe.
Kiedy to będzie gotowe?
Stworzenie takiego edytora wymaga wielokrotnego przetestowania wielu skomplikowanych funkcji, dlatego Prism Lagoon potrzebuje jeszcze trochę czasu.
Z pewnością podam tutaj notkę o tym, kiedy program pojawi się na GameMaker'owym Marketplace.
Do programu zostanie dołączona przykładowa gra z udostępnionym kodem, aby ułatwić zaimportowanie modułu ładowania poziomów do swojej gry.
Czy potrzebowalibyście coś takiego przy tworzeniu swoich gier ?
Jakie funkcje powinienem dodać ?
Chętnie się dowiem, co sądzicie na ten temat