Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Czołg Krymski

    Galeria Grafik

    kurdebele, troszkę mnie nie było, a Nikas sowity progres warsztatowy zalicza, bardzo winszuję. No i już znalazłeś swój styl i widać, że coraz swobodniej się w nim czujesz. Ja za to dorzucę czterema graficzkami co ostatnio skrobałem, jakiś plakat jakiegoś projektu jakiejś babki, siedzące jeże, okładka na singiel zespołu mojej lubej i okładka na przyszły ich album. Przy okazji odkryłem mój fetysz na punkcie pudrowego różu i ciemnego granatu, to podstawy mojej palety barw w ostatnio wszystkich grafikach. Przy okazji uczę się w końcu tego nieszczęsnego Illustratora i tak cholernie pluję sobie w brodę, że wcześniej tego nie zacząłem.
    1 punkt
  2. Ignatus

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    Próba użycia tego w innym projekcie niż oryginalny wyrzuca mnóstwo ABSTRAKCYJNYCH błędów- obstawiam debilne błędy w Game Makerze bo od pewnego czasu na podobne trafiam,zupełnie bez sensu i powodu. Czyli np. tworzę nowy projekt i kopiuje absolutnie wszystko z oryginalnego projektu - przy czym skrypty i shadery trzeba potem manualnie kopiować bo najnowsza aktualizacja sprawia że GM nie widzi importowanych (PARANOJA).Projekt wygląda jeżeli chodzi o zawartość 1:1 identycznie jak projekt oryginalny ale uruchomić się nie da.. Najpierw takie coś do każdego obiektu w grze po kolei (oczywiście opisany sprite jak najbardziej jest na swoim miejscu) ERROR!!! :: ############################################################################################ ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_fire: Trying to draw non-existing sprite. at gml_Object_obj_fire_DrawEvent_1 (line 6) - draw_self(); A na koniec ERROR!!! :: ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_distortion_multipass_renderer: Variable obj_distortion_multipass_renderer.sh_distortion(100009, -2147483648) not set before reading it. at gml_Object_obj_distortion_multipass_renderer_DrawGUI_1 (line 6) - var sampler_mask = shader_get_sampler_index(sh_distortion, "s_Mask"); ############################################################################################ I co z tym zrobić? To ewidentnie wina GM a nie projektu PhysX... edit.Już ogarnąłem - błąd tego crapa jakim jest w tej chwili GM.Musiałem stworzyć sprite,nazwać identycznie i wstawić w nim daną grafikę- importowany dla GM nie istnieje..Boże co za g$#no edit.2 Przy próbie importu docelowo do mojej gry mam kilka problemów -żaden inny shader nie działa który był wcześniej -napisy są mocno rozpikselowane i ogólnie jakoś inaczej wszystko wygląda (gorzej) -mam zablokowany view. Tzn normalnie ekran obracał sie razem z image_angle postaci- teraz mam stały kąt co uniemożliwia grę
    -1 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...