Moho Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Tytuł: KOMANDOR DOS Gatunek: Gra Platformowa Opis: Prosta gra platformowa w stylu retro/8bit nad którą pracowałem około ponad miesiąc. Nie ślęcząc przy niej 24 godziny na dobę oczywiście, powolutku w wolnych chwilach nad nią pracowałem. Fabuła wygląda mniej więcej tak - W dosyć dalekiej przyszłości na naturalnym satelicie Ziemi - Księżycu, zostaje wybudowana kolonia badawcza. Jak każda korporacja i placówka, potrzebuje oczywiście ochrony, bo przecież nigdy nic nie wiadomo. Na kolonie więc zostaje wysłany wyższej rangi Komandor, chwilę po jego przybyciu zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Okazuje się że naukowcy w Księżycowej placówce pracują nad eksperymentami sięgającymi daleko za ludzką moralność. Oki to tyle, być może w finalnej wersji fabuła zmieni nieco rysy, ale póki co jest jak jest ;d Chciałbym przeprosić za wielkość gry, to niestety przez muzykę która w finalnej wersji będzie inna i również będzie mniej ważyć. Sterowanie to W,A,S,D (również w menu). P - Strzał, Enter - Interakcja. Wszystko z resztą jest wyjaśnione w "Info". To chyba póki co tyle, mam nadzieję że się spodoba. Download: ciach! Rozmiar pliku: 9,45 MB Autorzy: Programowanie: Moho, duże podziękowania dla LionX za pomoc. Fabuła: Moho Grafika: Moho Muzyka: Muzyka póki co pożyczona z soundcloud Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie podoba mi się grafika bohatera - reszta ok. Popracowałbym nad fizyką skoku. W czasie puszczenia W postać nagle zatrzymuje się i opada na dół. Proponowałbym przy puszczeniu W spowolnić unoszenie się tak, aby odbywało się to w miarę płynnie. Koniecznie dodaj możliwość wyboru sterowania - mi np. nie odpowiada. Trzymam kciuki za grę. Daję 4.5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Póki co grafika bohatera to pierwsza rzecz jaką zrobiłem w ogóle zaczynając ten projekcik. Więc na pewno coś w nim zmienię. Co do skoku, jest kontrolowany, więc dlatego. A zmianę sterowania mam w planach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak mówiłem, prace nad grą idą do przodu, oto nowy sprite bohatera: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Fajny, ma animację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jest, jest. Ale nie chcę zapeszać więc nie będę umieszczał, szacuję że za jakieś kilka dni będzie kolejne demo z całkiem nowymi sprite'ami bohatera i wrogów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ściągnę pojutrze, na razie ocenię, jak to się prezentuje. Grafika 8-bitowa, ładna i prosta. Zdecydowanie mi się to podoba. Fajnie, że idziesz w retro i Ci to wychodzi. Mam wrażenie, jakbym oglądał zrzuty z jakiegoś emulatora. :I Fabuła się trochę zmieni, powiadasz? Bo na razie jakoś ani się nie wyłamuje ani nie przyciąga uwagi. Chociaż lepsza taka, niż żadna albo naprawdę kijowa. Czyli, podsumowując - tak trzymaj, chłopie! Powodzenia, trzymam kciuki. :) :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Poczekaj na nowe demo. Co do fabuły to musi być trochę beznadziejna, wtedy gra nie trzymała by klimatu retro : p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A tam, dobrze jest, fabuła w podobnym stopniu zaawansowana co w Top Hat :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A tam, dobrze jest, fabuła w podobnym stopniu zaawansowana co w Top Hat :D XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z pobieraniem poczekam do nowego demka, ale klimat grafiki b. fajny i nawet mi się fabuła całkiem podoba, także na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A fabuła będzie się dalej odkrywać i rozwijać wraz z postępami w grze, czy tak jak starszych grach - tylko rzucony zarys jako otoczka do gameplayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 W jakimś stopniu będzie się rozwijać. Będą dialogi a lokacje wyposażone będą w różny wystrój w zależności od epizodu. Kolejne grafiki: EDIT: Usunąłem an razie link z pierwszym demo, mam nadzieję że mod nie opieniczny mnie za to i ewentualnie przeniesie grę do Zapowiedzi. xd Przeniesiono - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 31 Stycznia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 o, ładne bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Dzisiaj zakończyliśmy pracę nad większością spritów. Mały sample, bohater i komando. ;p Sterowanie zostało przeniesione na strzałki i kilka poprawek wizualnych w menu i hud. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Wygląda nad wyraz dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jutro możliwe że będzie demko. I dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No bardzo ładne grafiki, to jedna z niewielu produkcji które z gmc ściągnę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No lepiej lepiej,wcześniej wyglądał jak spawacz;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Tam to były robocze, w sumie za wcześnie pokazałem. Mogło to trochę popsuć xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Wciśnij tę postać gdzieś, jako easter egga :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Oki, dużo zmian, nieco koncepcja uległa zmianom, wszystko nieco mniejsze i bardziej estetyczne. No i wszystkie sprity gotowe. Wiem że obiecałem demo, ale tuż, tuż. ;d Wydam je z opóźnieniem lekkim ponieważ napotkałem troszkę problemów. Póki co nakarmię was jeszcze screenami : p Enjoy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 DEMO. Dwie krótkie mapy pokazujące jak to będzie w chwili obecnej wyglądać. Trochę baaaaaaardzo jednak się przedłużyło, ale inne sprawy też są przecież ;p Nie ma healthbar'a, ale poziom bohatera jest, więc uważajcie na przeszkody. W razie gdy zginiecie, wystarczy wdusić "Continue" i zaczniecie grę od ostatniej mapy. Póki co nie ma też do czego strzelać - wrogowie są gotowi, lecz nie ma jeszcze stosownych map a nie chcę ich umieszczać zaraz na samym początku gry. W zasadzie chyba tyle, jak już wspomniałem dużo zmian, głównie graficznych, kilka poprawek w kodzie i da się grać. W razie jakiś błędów proszę mnie tutaj informować. ;p Cały pierwszy epizod (gdy go skończę oczywiście) planuję wydać jako pełnoprawne demo z końcowym bossem. Jak zwykle, miłego ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nie wiem czemu teraz, gdy jest kolejne demo, nikt nie komentuje gry. Zapowiada się super, jest już namiastka specyficznego klimatu, muzyka fajna (skąd ją wziąłeś?), samo demo, pomimo tylko 2 plansz, jest całkiem dopracowane, nie zauważyłem wielu bugów (które zresztą zaraz opiszę - wiem, że część jest pewnie po prostu jeszcze nie zrobiona, ale być może jest coś, co przeoczyłeś). Co do grafiki, nie mam zastrzeżeń, słabo się na tym znam, ale podoba mi się. Lista rzeczy, które wymagają poprawki: 1. Denerwuje mnie to, że postacie mówią powoli, a nie da się przyspieszyć ani przewinąć dialogów. 2. Kilka błędów w tekstach. 3. Postać jakoś dziwnie wskakuje po tych takich drabinkach. 4. Niektóre ściany można przelecieć głową. 5. Gdy dojdzie się do krawędzi ekranu, gdzie nie ma żadnej ściany i wciśnie się klawisz skoku, to się dźwięki chrzanią. 6. Czasami napisy nachodzą na siebie (np. liczba punktów, jak się ich zdobędzie za dużo, to włazi na napis "weapons") 7. No i pamiętaj o dodaniu jakiegoś wskaźnika życia. Jak coś jeszcze wyłapię to napiszę, na razie to co jest oceniam na 4, pozytywnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 NAJNOWSZE DEMO DOWNLOAD V1.0 DOWNLOAD V1.0 Z GMC UPLOADER Po pierwsze, gra zmieniła nazwę z "Komandor DOS" na "Commander BIT" ;p Wiecie, nie chcę żeby M$ się przyczepił xd Przeliczyłem się nieco i tak naprawdę jeszcze troszkę czasu mi zajmie skończenie całego pierwszego epizodu. Póki co jest połowa, więc 6 grywalnych mapek, z czego dwie (pierwsza i ostatnia) to tylko intro i zakończenie demo. Zakładam że każdy epizod to będzie mniej więcej 10 grywalnych map. Co dalej? Dużo poprawek w kodzie, kilka nowych estetycznych obiektów, poprawione dialogi i kilka dodanych. Dialogi niestety nie zmieniły się pod względem działania a wiem że kilka osób się już skarżyło że zbyt długo się ciągną i nie da się ich przyspieszyć. Prawnie na pewno to poprawię gdyż dialogi będą kluczowe do poznania fabuły. Co do muzyki, wydaje mi się że muzyk odwala dobrą robotę, jednak ostatnio ciężko mi go złapać i namówić by skończył chociaż jeden utwór xd czego efektem niestety jest ten niezbyt spójny utworek który po dłuższej grze może rzeczywiście irytować ;p Do znanych mi błędów należą: - Niektóre obiekty okazują się być przed hero i go zasłaniają. - Zombie w skafandrze ma problemy z opanowaniem nieco odmiennej grawitacji na księżycu xd No to chyba tyle, czekam na sugestie, wyłapywanie błędów i oceny. ;d A i oszczędzajcie amunicję. ;d Kilka nowych screenshotów: Szczególne podziękowania znów dla lionx'a i kilka innych osób za pomysły i pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Grafika jest spoko LD może być. Ale cała reszta to masakra. Szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Tzn? ;p A i co to jest LD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Projektowanie poziomów. Chwytanie krawędzi głową to bug, czy ficzer? :) Jutro napiszę coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie zdarzyło mi się złapać głową czegokolwiek, ale dzięki, sprawdzę to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Boisz się o nazwę "Komandor DOS" chociaż DOS nie jest własnością M$ (MSDOS jest!), a nie boisz się pozwu od twórców gry Bit.Trip gdzie bohaterem jest "Commander Video"? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się