Skocz do zawartości

Zablokowane CA 2012 - Dyskusja


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeszcze raz powtarzam pytanie: Czy gry zrobione i oddane na Ligę24 mogą brać udział? To samo z GMDuel.

I co z Rune Masters? Gra jest skończona ale nie ma jej na forum. Never mind, nie jest w GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że mogą, ja np swoje z GM duela będę dokańczał. Chińczyka ukończę na 100% bo mało mu tam brakuje, chyba tylko poprawić AI i dopieścić grafikę ale teraz pracuję nad nową grą z duela.

Wspomnienia są już ukończone. Sunflower zdaje się że też będzie kontynuować pracę nad swoimi grami.

 

Edit: Threef zgłosiłeś 1 demko do pełnych gier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Szkoda Uzjel, że tak wskoczyłeś niespodziewanie* i to jeszcze z zasadami śmierdzącymi jak na twoich konkursach ale w/e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Możesz precyzyjniej, ANtY?

Pewnie: chciałem w tym roku zorganizować CA z nagrodami, napisałem na shoutboxie, napisałem do gnyska ale gnysek odpisał dopiero po tym jak już założyłeś swoje tematy, a zasady nie wiem czemu tu też musiałeś wepchnąć te swoje "tylko w GMie", kosztem CA próbujesz reklamować GMa, czy co znowu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego co teraz napisałeś ANtY, wygląda to tak jakbyś chciał ufundować nagrodę własnej grze! :D

Wg mnie argument za samymi produkcjami w GM jest odpowiedni. W końcu to forum dla użytkowników GameMakera. Ale trochę szkoda bo Rune Masters i MechFox są dobrymi grami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Po przeczytaniu tego co teraz napisałeś ANtY, wygląda to tak jakbyś chciał ufundować nagrodę własnej grze! :D

Wg mnie argument za samymi produkcjami w GM jest odpowiedni. W końcu to forum dla użytkowników GameMakera. Ale trochę szkoda bo Rune Masters i MechFox są dobrymi grami.

Ale tego nigdy nie było w zasadach, community awards, a nie gamemaker users awards, na forum ludzie w różnych opcjach tworzą, po co dyskryminować jak na warsztacie. A co do mojej gry to akurat mi to wisi, bo i tak by nie wygrała, ale boli mnie ta zasada nadal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Po pierwsze mieliśmy (drugie miejsce w zapowiedziach), po drugie nie było takiej zasady wtedy.

 

edit: a, widzę, że w kategorii gra była ta zasada, no cóż po prostu nie zauważyłem. Nadal pozostaje pytanie: po co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze mieliśmy (drugie miejsce w zapowiedziach), po drugie nie było takiej zasady wtedy.

 

edit: a, widzę, że w kategorii gra była ta zasada, no cóż po prostu nie zauważyłem. Nadal pozostaje pytanie: po co?

 

Chyba od trzech lat o tym dyskutujemy i nie dojdziemy do porozumienia.

Jako, że to jest CA niech wypowie się jeszcze kilku użytkowników.

 

 

Teraz już wiem jak się to nazywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

optowałbym za trzymaniem się tradycji:

 

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=25494

- gra NIE musi być wykonana w Game Makerze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy moja wypowiedź ma jakiekolwiek znaczenie w tej sprawie i czy w ogóle da się moje stanowisko w sposób odbiegający od argumentacji rodem ze szkolnych wypracowań uzasadnić, ale jednak bliżej jestem wersji Antego. Co z tego, że to forum o GMie, skoro i tak odsetek ludzi poważnych jest tutaj naprawdę niewielki, no i oczywiście, co wydaje się naturalnym następstwem, ci poważni w przeważającej większości z GMa już nie korzystają :) . Taka prawda, choć i tak moje zdanie spotka się pewnie z odgórną krytyką, a zwycięska gra w tym całym przedsięwzięciu będzie poziomem bliska co najwyżej przeciętnej produkcji na Warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę się w końcu zabrać za c++ :P. Ale moim zdaniem powinna być zasada gry ,która nie musi zostać wykonana w gm. Moim zdaniem robienie gry w game makerze nie ma większego sensu ( no chyba ,że coś prostego ) ,ponieważ game maker ma bardzo ograniczone możliwości. Ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ja muszę się w końcu zabrać za c++ :P. Ale moim zdaniem powinna być zasada gry ,która nie musi zostać wykonana w gm. Moim zdaniem robienie gry w game makerze nie ma większego sensu ( no chyba ,że coś prostego ) ,ponieważ game maker ma bardzo ograniczone możliwości. Ale to tylko moje zdanie.

Poparte szerokim zakresem wiedzy i doświadczeniem :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poparte szerokim zakresem wiedzy i doświadczeniem :thumbsup:

Tyle, że Wojo ma rację. Game Maker nie nadaje się do poważniejszych produkcji i nigdy nie miał takiego założenia. Jest za to doskonałym narzędziem do szeroko pojętego robienia prototypów. Nie wypowiem się na temat Studio, bo jego nie tykałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty pieprzysz, poważne produkcje czyli co? Call of duty? Game maker to narzędzie do robienia indyków! A indyk nie może być poważną produkcją? Chociażby Trip propaganji, poważna produkcja i to w GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty pieprzysz, poważne produkcje czyli co? Call of duty? Game maker to narzędzie do robienia indyków! A indyk nie może być poważną produkcją? Chociażby Trip propaganji, poważna produkcja i to w GM.

Za moich czasów takie gry określano mianem amatorskich, a nie indie.

 

I kilka jaskółek wiosny nie czyni. Nieważne, czy to Trip, czy Cinders, czy nawet Hotline Miami. Game Maker jest błogosławieństwem, jak jesteś w początkowym etapie tworzenia gry, natomiast przekleństwem, jeśli gra nie działa tak, jak powinna, bo organizacja kodu (tutaj GML ma dość wąskie pole do popisu) idzie łeb na szyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast przekleństwem, jeśli gra nie działa tak, jak powinna, bo organizacja kodu (tutaj GML ma dość wąskie pole do popisu) idzie łeb na szyję.

Uchh, wybacz, ale jak mam rozumieć "organizację kodu" i czemu jest zła w GMie? W szczególności, kiedy i jak przeszkadzała? ^^'

 

Poza tym niezależnie od tego, czy to to nazwiemy produkcjami "indie" czy "amatorskimi", to nadal o ile mi wiadomo, w GMie powstaje sporo fajnych i grywalnych produkcji i chyba właśnie taki jest cel - żeby taki pojedynczy ktoś (albo niewielka grupka) mógł sobie zrobić mniej lub bardziej rozbudowaną grę, która mogłaby się okazać znacznie ciekawsza od wielu tak zwanych "poważnych" produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sranie w banie dobra gre mozna zrobic w czym sie chce i w czym komu wygodniej

 

jakby gm tak bolal dupsko tigiego to chyba by cinders tam nie robil i kolejnych gier po nim? ;)

call of duty to debilny przyklad bo chyba wiadomo ze nawet w ce plusie taki pierwszy lepszy ciec typu wojo to ledwo weza napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, co kto wymaga. Jeśli ktoś chce zrobić Call of Duty, wiadomo, że w GMie się za to nie weźmie, natomiast jeśli jest to Hotline Miami - jak najbardziej. A że są lepsze środki - są. Niech każdy korzysta z tego, z czego chce i nie rozumiem celu tej dyskusji. Co do zakazu proponowania gier innych niż z GMa - uważam, że to rozsądne. W końcu jest to forum głównie o GM, poza tym, gry z innych środowisk by pozamiatały całą konkurencję c:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...