ediepl Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Kolejny dll tym razem do tworzenia i wypakowywania plików zip i rar. extract_rar("nazwa pliku rar","miejsce do wypakowania") - wypakowywuje archiwum rar extract_zip("nazwa pliku zip","miejsce do wypakowania","hasło,jeśli brak daj spację") - wypakowywuje archiwum zip extract_zip_url("link url do pliku zip","miejsce do wypakowania","hasło,jeśli brak daj spację") - wypakowywuje archiwum zip z serwera create_zip("ścieżka do folderu lub pliku","nazwa pliku wyjściowego","hasło,jeśli brak daj spację") - tworzy archiwum zip Download (dll+gml) Update: Dodałem sprite_add_zip, background_add_zip, sound_add_zip, sprite_add_zip. Download(dll, przykład, archiwum do przykładu) Zamiast sprite_add() można dodać sprite_add_sprite() co podmieni nam sprita(np pustego), tak samo można zrobić z resztą. Update: Teraz działa bez MV C++ Redistributable Package Download(dll, przykład, archiwum do przykładu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Bardzo fajny. Masz plusa. Ale przydałby się jeszcze jakiś przykład do tego, tak na wszelki wypadek ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 przydaloby sie zrobic tak, by gm mogl czytac pliki zawarte w archiwum, tak do niczego sie raczej nie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 W sensie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Otwiera pewne archiwa niewypakowując ich.Następnie można z nich korzystać. Obrazki, muzyka itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 W sensie, ze gm moglby bez rozpakowania archiwum wykorzystywac zasoby w nich zawarte, np: sprite_add_from_zip("graphics\grafics.rar","pileczka.png"); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Tak, jak przy dużych grach są archiwa typu data0.pak, data1.pak itd. Gra je otwiera, ale nie rozpakowuje i użytkownik nawet tego nie zauważa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 To i tak przyda się tylko Smo :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Ok zaraz dodam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 @Threef - ej no co od razu ja? :o @up - długo jeszcze? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Smo - ja bym sie tak nie napalal, pewnie dzisiaj nie skonczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 No, to napewno nie jest takie proste. Edi mam pytanie, a mianowicie, czy mógłbyś zrobić tak żeby to były też pakunki innego rodzaju ? No bo wiesz, każdy może sobie otworzyć rara, czy nawet złamać hasło do niego, ale nie każdy może wypakować jakieś inne rozszerzenie, już nie tak znane, wręcz wql nieznane. Przykładowo, zamiast rara dać jakiś format Music.mdg, i nie każda osoba potrafiłaby to rozpakować,a wrazie czegoś możnaby było dać hasło do rozpakowania pliku. Dokładnie mówiąc, chodzi mi o coś dzięki czemu możemy dać rozszerzenie jakie chcemy, a i tak możemy z niego pobierać pliki itd. Jeśli nie możesz to trudno, ale to tylko tak mówie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Lipca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie wiem jak inni, ale ja, gdy widze jakies nieznane mi rozszerzenie to jako pierwsze probuje je otworzyc w notatniku i winrarze. Co ci da zmiana formatu? 100x lepsze będzie zakodowanie. Na upartego grafike tez mozesz zakodowac. Przykladowo, robimy plik .gpj i otwierany w notatniku. Pozniej piszemy w pierwszej lini rozmiar powiedzmy x5, i w kazdej kolejnej linijce opisujemy wartosciami rgb podzielonymi przez 2 pojedyncze pixele. Kto normalny bedzie probowal to rozszyfrowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 @upx2 Zmienić rozszerzenie to sobie możesz sam. Funkcjami file_text Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Zawsze mogę dodać jakieś kodowanie pliku. EDIT: A co do sprite_add_from_zip to nie mam pojęcia jak załadować plik z pamięci do gm, jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 @up - długo jeszcze? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 smo jak taki mądry to sam to zrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Bedziom: Chyba napisał że nie umie tego zrobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Update: Dodałem sprite_add_zip, background_add_zip, sound_add_zip, sprite_add_zip. Download(dll, przykład, archiwum do przykładu) Zamiast sprite_add() można dodać sprite_add_sprite() co podmieni nam sprita(np pustego), tak samo można zrobić z resztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 No ciekawe jak będę robił jakiś większy projekt to na pewno przetestuję. Sprawdzałeś czy all działa na GM8.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Niestety nie, ale jak ktoś mam to mógłby przetestować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Również na nim działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To dobrze, thx za przetestowanie. EDIT: Nie radze wczytywać spritów o dużej rozdzielczości, gm wolno to trawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To się przyda, ale mi dalej chodzi o to kodowanie. Jest miodzio nawet teraz, ale zakodować przydałoby się jakoś. Z tym formatem, chodziło mi właśnie o to żeby plik był inny niż rar(zakodowany). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Mogę dodać kodowanie aes 128-bit, ale i tak moim zdaniem to jest niepotrzebne bo komu chciało by się siedzieć miesiąc nad hasłem(odpowiednio długim oczywiście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Wiesz, są programy, które to w nie tak długim czasie to rozpracują(hasło). Widziałem tylko jeden, ale pewka jest ich więcej. Jeśli moge cie o to prosić dodaj te kodowanie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ok, zaraz dorobię, ale pakować też trzeba będzie tym dll. Ps: pfuu co ja gadam przecież teraz jest kodowany aes :frusty:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Nie rób kodowania, bo potem może być taka sytuacja że ktoś raz to rozkoduje i napisze dekompiler. Edit: kto chce sobie zaszyfrować to sobie zaszyfruje własnymi sposobami i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_brute_force Łamanie 128-bitowego szyfru (AES) na milionie komputerów, każdym potrafiącym wykonać miliard prób na sekundę zajęłoby: miliardów miliardów lat, czyli niemal czas życia wszechświata (który wynosi niecałe 14 miliardów lat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ło kurde, jeśli to jest all prawda to musze się tego nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się