Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Stworzyłem plik pak.dat

a w pliku object1

jest tak

 

GML
init_arch();

global.background1=background_add_zip("pak.dat","bg.jpg","",0,1);

global.sprite1=sprite_add_zip("pak.dat","airplane5.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite2=sprite_add_zip("pak.dat","airplane6.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite3=sprite_add_zip("pak.dat","airplane7.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite4=sprite_add_zip("pak.dat","airplane8.gif","",1,1,1,0,0);

global.sound1=sound_add_zip("pak.dat","beet.wma","",1)

room_goto(room1)

 

i pisze

 

ERROR in
action number 1
of Create Event
for object object2:

Sound does not exist.

jak włącze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

init_arch();

global.background1=background_add_zip("pak.dat","bg.jpg","",0,1);

global.sprite1=sprite_add_zip("pak.dat","airplane5.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite2=sprite_add_zip("pak.dat","airplane6.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite3=sprite_add_zip("pak.dat","airplane7.gif","",1,1,1,0,0);

global.sprite4=sprite_add_zip("pak.dat","airplane8.gif","",1,1,1,0,0);

global.sound1=sound_add_zip("pak.dat","beet.wma","",1)

show_message(global.sound1)

room_goto(room1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal nic.

 

Add:A czy w arch.dll nie powinno być jakieś liniki do pliku .dat

Bo teraz patrze a tam jest tylko rar i zip !

 

GML
global.ExtractRar = external_define( 'arch.dll', 'ExtractRar', dll_stdcall, ty_string, 2, ty_string, ty_string );

global.ExtractZip = external_define( 'arch.dll', 'ExtractZip', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string );

global.ExtractZipUrl = external_define( 'arch.dll', 'ExtractZipUrl', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string );

global.CreateZip = external_define( 'arch.dll', 'CreateZip', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string );

global.LoadFileZip = external_define( 'arch.dll', 'AddFile', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień sound_add_zip

GML
///////////

//Wypakowywuje archiwum zip

//argument0 - nazwa archiwum

//argument1 - nazwa pliku

//argument2 - haslo,jesli brak wpisz " "

//argument3 - kind

//Zwraza sound

///////////

var a,b;

a=external_call(global.LoadFileZip ,argument0 ,argument1 ,argument2 );

show_message(a+argument1)

b=sound_add(a+argument1,argument3,1);

file_delete(a+argument1);

return b;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdole, Piotrek, ty to jesteś głupszy niż to ustawa przewiduje

Weź daj se na luz, nie ma co się denerwować.

Prawdą jest że Piotrek jak gdyby czasami nawet nie próbował myśleć nad czymś tylko zadaje pytania, zanim sam spróbuje coś ogarnąć.A co do cb Piotrek, chyba umiesz obliczać z liczby procenty no nie?

EDIT:Zmienne myśle że już ogarniasz skoro gre już jedną zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CREATE:

GML
init_arch();

akt="spr"

lspr=4

lbg=1

lsound=1

razem=lsound+lbg+lspr

teraz=0

spr[0]="airplane5.gif"

spr[1]="airplane6.gif"

spr[2]="airplane7.gif"

spr[3]="airplane8.gif"

bg[0]="bg.jpg"

sound[0]="beet.wma"

i=0

j=0

k=0

DRAW:

GML
if k>lsound {room_goto(room1)}

draw_rectangle(x,y,x+100,y+20,1)

if (akt="spr") {

global.sprite=sprite_add_zip("arch.zip",spr,"lol",1,1,1,0,0);

teraz+=1

i+=1

if i=lspr {akt="bg"}

}

if (akt="bg") {

global.background[j]=background_add_zip("arch.zip",bg[j],"lol",0,1);

teraz+=1

j+=1

if j=lbg {akt="sound"}

}

if (akt="sound"){

global.music[k]=sound_add_zip("arch.zip",sound[k],"lol",1)

teraz+=1

k+=1

if k=lsound {akt=""; k+=1}

}

if razem=teraz {draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(99),y+19,250,250,250,250,0)}else{

draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(99/(razem-teraz)),y+19,250,250,250,250,0)

}

EDIT:Poprawka(robiło przeskoki):

DRAW:

GML
if k>lsound {room_goto(room1)}

draw_rectangle(x,y,x+200,y+20,1)

if (akt="spr") {

global.sprite=sprite_add_zip("arch.zip",spr,"lol",1,1,1,0,0);

teraz+=1

i+=1

}

if (akt="bg") {

global.background[j]=background_add_zip("arch.zip",bg[j],"lol",0,1);

teraz+=1

j+=1

}

if (akt="sound"){

global.music[k]=sound_add_zip("arch.zip",sound[k],"lol",1)

teraz+=1

k+=1

if k=lsound {akt=""; k+=1}

}

if razem=teraz {draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(199),y+19,250,250,250,250,0)}else{

draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(199*(teraz/razem)),y+19,250,250,250,250,0)

}

draw_set_halign(fa_center)

draw_set_valign(fa_center)

draw_text(x+100,y+10,string((teraz/razem)*100)+"%")

if akt="spr" && i=lspr {akt="bg"}

if akt="bg" && j=lbg {akt="sound"}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to nie działa pisze:

 

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Create Event
for object object2:

Error in code at line 1:
   sound_play(global.sound1)
                    ^
at position 19: Unknown variable sound1

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object object2:

Error in code at line 1:
   draw_background(global.background1,0,0)
                         ^
at position 24: Unknown variable background1

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object object3:

Error in code at line 1:
   draw_sprite(global.sprite2,1,x,y)
                     ^
at position 20: Unknown variable sprite2

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object object4:

Error in code at line 1:
   draw_sprite(global.sprite3,1,x,y)
                     ^
at position 20: Unknown variable sprite3

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object object5:

Error in code at line 1:
   draw_sprite(global.sprite4,1,x,y)
                     ^
at position 20: Unknown variable sprite4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...