Skocz do zawartości

adam014

Użytkownicy
  • Zawartość

    1269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana adam014 w Rankingu w dniu 2 Luty

adam014 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutralny

O adam014

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 01/01/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://knockoutgame.pl

Previous Fields

  • Team
    nanoWare
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

13137 wyświetleń profilu
  1. C# visual logowanie

    To napisz,ewentualnie napisz czego nie rozumiesz Chyba że czekasz na gotowca, jak mi się zechcec odpalać VS to Ci klepnąć mogę IF to nie pętla tylko warunek Przy logowaniu z tablicy najprościej for zastosować, potem switcha do sprawdzenie rangi i wyswietlania komunikatu i gotowe EDIT: Dobra, mam przykład napisany jakby co
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kiedy to było, w 2013 Takie animacje miałem, z resztą widać po plecach że stoi jakby wieszak połknął
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Na razie 90% animacji, 10% fizyka. Chcę najpierw skończyć gameplay Pełna integracja animacji z silnikiem fizycznym jest zrobiona w starym projekcie (https://www.youtube.com/watch?v=J84IoghLx_0) ale nadaje się tylko do przepisania bo jest napisana na odpierdziel. Więc jak będę już miał skończoną całą walkę to znajdzie się czas na przerabianie
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kupiłem assety To tylko pokazowy set był, dopiero piszę nowy system walki Nowy system IK działa całkiem nieźle, teraz można zadawać ciosy z dystansu, a bokser sam będzie starał się wejść w półdystans żeby trafić więc będzie w końcu element taktyczny, czyli doskocz-uderz-odskocz jeżeli chce się dojechać rundę na punkty
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojo Przeszedłem na 3D z powodu braku dobrych animacji w 2D, no i także dla aspektów wizualnych Może kiedyś wrócę do którejś wersji albo udostępnię kod bo silnik każdej wersji mam na dysku Google zachowane
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Bo akurat robię klona tej gry Z mechaniki zostało mi tylko dopisanie dwóch typów przeciwników i poruszania
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tak właśnie mam zrobione Nie wiesz przypadkiem jak działają standardowe eventy? Bo wiecznie z nimi miałem biedę
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kombinuje wykrywanie dokładnej kolizji przy dużych prędkościach obiektów Działa
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tablet poszedł na razie w odstawkę, dedykowane radio z Androidem hula już w samochodzie, a na nim moja skromna imitacja kompa pokładowego Trochę okrojony ten chiński andek, przez co nie mogę np. włączyć sobie konsoli debugowania na kompie bo nie ma opcji programisty,więc większość piszę na ślepo. Ale wszystko co potrzebne działa (odtwarzacz wbudowany,integracja z Google Maps,i odpalanie aplikacji,jakbym jakiejś potrzebował na postoju).Powrót do tableta raczej nieunikniony, zostało skompletować graty Ma ktoś może namiary na jakieś lepsze GUI niż te w Unity?
  11. Fizyka wody 2D

    Masz zaznaczoną wodę jako solid? Śmiga jak trzeba: water.gmk
  12. GMClan.org

    Nie pamiętam ile lat już nowy GMClan powstaje i jestem na 99% pewny że jeszcze kilka lat będzie :D Nawet nie wyobrażam sobie tej strony w innej formie niż obecna :) Forma blogowa jest dla mnie totalnie z dupy i nijak tutaj nie pasuje. Bardziej bym ją widział w wersji warsztatu jeśli już koniecznie musicie zmieniać forme. Jak dla mnie to jedyne co należało by zrobić to lifting frontendu i napisanie CMSa. GMClan jest oryginalny i taki powinien pozostać :) To że strona umiera to nie jest wina samej strony tylko pokolenia które jest leniwe, Jak ktoś będzie miał chęci i motywację do robienia gier to znajdzie wszystko co mu jest potrzebne, nie ma w Google nie ma w ogóle :) Samej formy video też bym nie robił. Ewentualnie dwie wersje - tekst i film. Na filmie więcej pierdolenia niż konkretnej treści, a artykuły nawet te stare dobrze mi się czytało i trochę się z nich nauczyłem :) Polska dokumentacja mogłaby zostać ale programowanie bez ogarniania choć podstaw angielskiego żeby zrozumieć helpa to jak się bzykać z panienką i wkładać do połowy :P
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Coś tam powoli dłubie, głównie optymalizacja kodu :) Teraz tydzień przerwy i znów weekendowe kodzenie :)
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Faktycznie, akurat obliczało inny wybuch więc nowego nie policzyło :) Uderzyły w tym samym momencie więc silnik obliczał innego chunka. W grze nie będzie aż takiego młynu więc nie będę pisał kolejkowania do tego :)
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie tu jest teren identyczny jak w Scorched Earth, tyle że przy przeliczaniu per pixel to fpsy spadają prawie do zera. Więc zrobiłem skalowanie jakości generowanego terenu + obliczanie tylko tych części które aktualnie się zmieniają. Żeby jakoś to wyglądało i nie biło po oczach klockami 10x10 to teren rysowany jest jako linie łączące wierzchołki :) Jak skończę wszystko to możliwe że wrzucę source :) Siatka 5x5 = 20-30fps, 8x8 = 50-60fps, 10x10 = 58-60fps Testuje na razie na GM8, przerzucę dziś do Studio i zobaczę jak tam będzie śmigać.
×