Skocz do zawartości

adam014

Użytkownicy
  • Zawartość

    1283
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana adam014 w Rankingu w dniu 17 Listopad 2020

adam014 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Dobry człowiek

O adam014

  • Tytuł
    Magento Developer
  • Urodziny 01/01/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://knockoutgame.pl

Previous Fields

  • Team
    nanoWare
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Białystok
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

15442 wyświetleń profilu
  1. Własny pasek Hp

    // Create spriteToDraw = spr_zycie_full; //Step switch (global.zdrowie) { case 1: spriteToDraw = spr_zycie_jeden; break; case 2: spriteToDraw = spr_zycie_dwa; break; case 3: spriteToDraw = spr_zycie_trzy; break; } I rysujesz spirte ze zmiennej
  2. Prośba o objaśnienie pętli for

    Przy 0 tekst zapewne rysuje się poza ekranem, sprawdź puszczając pętle od 1 a nie 0 albo zrób przesunięcie w osi Y
  3. Enigma + Portowanie REAKTYWACJA

    Szkoda słów. Git to nie protokół tylko system kontroli wersji w którym do komunikacji używane są protokoły HTTPS i SSH xD
  4. Enigma + Portowanie REAKTYWACJA

    Ja mam na drivie ostatniego rozgrzebanego KnockOuta 2D, mógłbym Ci dać do sportowania dla sprawdzenia Twoich umiejętności bo kodu jest mnóstwo Ale jestem pewny że nic z tego nie będzie - z tego co pamiętam używa Castera do dźwięków (to akurat dało by się przepisać na zwykłą obsługę audio) ale z animacją szkieletową już nie pójdzie w 20 min, muszę ściągnąć i przejrzeć bo nie jestem pewny czy to ogarniał DLL czy skrypty. Zastanawia mnie jak Enigma sobie radzi z dynamicznym dociąganiem zasobów bo dane szkieletów i grafiki do nich są czytane z zewnętrznych plików.
  5. Enigma + Portowanie REAKTYWACJA

    Ale jak ktoś by chciał to by sam sobie porta strzelił, bez Twojego udziału Nie wiem jaki obecny jest poziom Twojej wiedzy z GMLa ale jeśli za dużo się nie zmieniło od czasu gdy cośtam wydawałeś to z pierwszą grubszą implementacją byś sobie nie poradził gdyby coś się wywaliło, kopiuj-wklej to nie portowanie xD
  6. [MySQL] usuwanie ostatniego zdjęcia

    Ja bym skorzystał z SELECT MAX(position)
  7. strzal do najblizszego wroga

    najmniejsza = min(argument1, argument2, argument3, argument4, argument5); najmniejsza = min(3, 5, 12, 2, 6); // zwroci 2 Żeby takie proste rzeczy wyjaśniać Edit: Nie pamiętam ile w GMie jest max argumentów dla tej funkcji ale chyba 16.
  8. Szczegółowa Animacja postaci

    Zostaw animacje w jedną stronę, najlepiej w prawo i w zależności od kierunku ustawiaj jej image_xscale na 1 (prawo) lub -1 (lewo)
  9. Gmclan - wersja mobilna

    @gnysek To zależy jak obecny gmclan jest napisany, zakładam że z racji wieku strony to kod nawet z prostym MVC nie ma za wiele wspólnego - więc raczej nie ograniczy się to do samego HTMLa. Nie prościej uwolnić kod, ewentualnie dać komuś do przepisania? Bo nowego gmclanu się raczej nigdy nie doczekamy - chyba że będzie postawiony na gotowcu.
  10. wspólna gra

    I bez tego by siadło - ale pomysł ściągania projektu, dodwania obiektów czy posiadania "swoich obiektów" jest totalnie z dupy i tak to się w życiu nie uda. Jak będą łączone zmiany, kopiuj-wklej? Co w przypadku gdy ktoś narobi biedy a druga osoba przez to nic nie będzie mogła wrzucić bo będzie mocno przeszkadzało? Git to podstawa, bez tego nie opłaca się w ogóle zaczynać. EDIT: Git pozwala cofać zmiany więc już o wiele lepiej będzie się pracować - ktoś coś napsuje - robimy revert i póki nie doprowadzi swego kodu do porządku to jego request będzie czekał
  11. wspólna gra

    Zabawa na tydzień dwa może być, jednak trzeba dużo rzeczy ustalić zanim się zacznie żeby miało to ręce i nogi. Nie można działać ot, tak że jakiś obiekt ma zmienną hp i do tego się wszyscy mają stosować. Od tego jest git żeby każdy miał ten sam kod. A plan po to żeby nie było że 2 osoby na raz implementują tą samą funkcjonalność i potem trzeba wybierać co jest lepsze bo jest konflikt kodu w repo. Wybierzesz jedno rozwiązanie - drugie odpada i czas który osoba spedzila na pisanie tego idzie w pizdu - a w tym samym czasie mogłaby zrobić inny feature bez przepalania godzin na darmo. Poczytaj trochę o pracy zespołowej w kodowaniu, zarządzaniu projektami, SCRUM, AGILE, o gicie - zmienisz wtedy na pewno podejście i przekonasz się że to nie jest takie proste
  12. wspólna gra

    Na taki projekt to Jira jest chyba za dużym rozwiązaniem, wystarczy Asana albo Teamwork - sam z niego korzystam do prywatnych projektów - bardzo prosty w obsłudze, ma wbudowany time tracker więc nie trzeba podłączać żadnego harvesta żeby dokładnie zarządzać przepracowanym czasem Z tymi callami to już przesadziłeś, nie ma co się tak rozpędzać, tygodniowe podsumowanie na czacie i samo dobre zarządzanie projektem w zupełności by wystarczyło przy takim projekcie
  13. wspólna gra

    Tego się nie da tak prosto zrealizować żeby wzajemnie sobie nie przeszkadzać. W 2 osoby by szło ale im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo konfliktów. Trzeba by było najpierw dokładnie rozpisać całą funkcjonalność i rozbić ją na jak najmniejsze części i podzielić to na osoby. Drugą sprawą jest to że GM nie ma żadnych standardów dot. kodu (typu PSR w PHPie) - co człowiek to inny styl pisania więc ciężko będzie utrzymać kod na jakimkolwiek poziomie. No i główną osobą zarządzającą powinien być ktoś kto mega ogarnia temat a nie świeżak, który będzie ślepo mergował zmiany do mastera - inaczej będzie jeden wielki pierdolnik a nie projekt. Też kiedyś myślałem nad takim projektem bo na pierwszy rzut oka nie wydawało mi się to mega skomplikowane, jednak zawodowe klepanie w klawiaturę zmienia podejście o 180 stopni
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojzax jest jakiś problem z importowaniem modeli z iClone do Unity, docelowo będę ogarniał nowe. Teraz jest problem z brzuchami, wcześniej miałem tak że plecy podczas każdej animacji wyglądały jakby ktoś połknął wieszak
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
×