Skocz do zawartości

adam014

Użytkownicy
  • Zawartość

    1275
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana adam014 w Rankingu w dniu 30 Kwiecień

adam014 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Dobry człowiek

O adam014

  • Tytuł
    Professional PHP Developer
  • Urodziny 01/01/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://knockoutgame.pl

Previous Fields

  • Team
    nanoWare
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Białystok
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

14072 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojzax jest jakiś problem z importowaniem modeli z iClone do Unity, docelowo będę ogarniał nowe. Teraz jest problem z brzuchami, wcześniej miałem tak że plecy podczas każdej animacji wyglądały jakby ktoś połknął wieszak
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  3. VALHALLA TO NIE OFICJALNA POMOC TECHNICZNA

    WD40 jest do wszystkiego, a do smarowania to akurat najmniej przydatne bo za szybko wyparowuje, jedynie nadaje się jak coś trzeba rozruszać bo zamarzło
  4. 12 Prac Herkulesa

    @Patryqss to śmiesznego że gra screenami wcale nie zachęca do zakupu, tym bardziej że kupuje się w ciemno. Co jeśli kupię i mimo grafiki mocno niskich lotów - gra okaże się totalnym gameplayowym gniotem? Nie lepiej to okroić do 1 misji czy 2 i dać demko, może ktoś się skusi. Jak rzeźbiłem swoje boksy przez chyba 5 lat to też mnóstwo czasu na to przeznaczałem, mimo to nigdy nie myślałem żeby to pchać za jakąś kasę, tyle co miałem z tym zabawy, satysfakcji i to czego przez ten czas się nauczyłem mi wystarczy
  5. 12 Prac Herkulesa

    1.50 EUR xDDDD Chyba pierwszy taki wypust na GMClanie
  6. Wasze pulpity

    To i ja wrzucę
  7. Prestashop - jak to zrobić? cz.1

    Bo była drag&drop. Wordpress i WooCommerce to jedno wielkie guano od strony kodu i architektury, i nic tam nie jest intuicyjne. Presta jest dużo lepiej napisana (większość rzeczy jest lepiej napisana niż Wordpress). Sam nie miałem jeszcze z nią styczności ale mam w planach integrator więc będę mógł Ci udzielić feedbacku za jakiś czas, jak się zapoznam z dokumentacją, bo nie wiem jeszcze czy będę pisał dodatkowy moduł czy do wszystkiego mi wystarczy REST. By the way to wybór kolor i rozmiaru możesz zrobić na produktach konfigurowalnych, o ile się da natywnie wyrzeźbić z poziomu admina taką konfigurację.
  8. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    Nie lepiej do takich prostych zapytań skorzystać z jakiegoś ORMa, Doctrine? Wygodniej, szybciej i kod ładniej wygląda Luźny offtop - jak mnie GM zepsuł przy trzymaniu jakichkolwiek standardów tak teraz strasznie przyglądam się jak kod wygląda, a ten podany nie wygląda xD
  9. C# visual logowanie

    To napisz,ewentualnie napisz czego nie rozumiesz Chyba że czekasz na gotowca, jak mi się zechcec odpalać VS to Ci klepnąć mogę IF to nie pętla tylko warunek Przy logowaniu z tablicy najprościej for zastosować, potem switcha do sprawdzenie rangi i wyswietlania komunikatu i gotowe EDIT: Dobra, mam przykład napisany jakby co
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kiedy to było, w 2013 Takie animacje miałem, z resztą widać po plecach że stoi jakby wieszak połknął
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Na razie 90% animacji, 10% fizyka. Chcę najpierw skończyć gameplay Pełna integracja animacji z silnikiem fizycznym jest zrobiona w starym projekcie (https://www.youtube.com/watch?v=J84IoghLx_0) ale nadaje się tylko do przepisania bo jest napisana na odpierdziel. Więc jak będę już miał skończoną całą walkę to znajdzie się czas na przerabianie
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kupiłem assety To tylko pokazowy set był, dopiero piszę nowy system walki Nowy system IK działa całkiem nieźle, teraz można zadawać ciosy z dystansu, a bokser sam będzie starał się wejść w półdystans żeby trafić więc będzie w końcu element taktyczny, czyli doskocz-uderz-odskocz jeżeli chce się dojechać rundę na punkty
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojo Przeszedłem na 3D z powodu braku dobrych animacji w 2D, no i także dla aspektów wizualnych Może kiedyś wrócę do którejś wersji albo udostępnię kod bo silnik każdej wersji mam na dysku Google zachowane
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Bo akurat robię klona tej gry Z mechaniki zostało mi tylko dopisanie dwóch typów przeciwników i poruszania
×