Skocz do zawartości

adam014

Użytkownicy
  • Zawartość

    1275
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana adam014 w Rankingu w dniu 30 Kwiecień

adam014 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Dobry człowiek

O adam014

  • Tytuł
    Professional PHP Developer
  • Urodziny 01/01/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://knockoutgame.pl

Previous Fields

  • Team
    nanoWare
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Białystok
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

14606 wyświetleń profilu
  1. Gmclan - wersja mobilna

    @gnysek To zależy jak obecny gmclan jest napisany, zakładam że z racji wieku strony to kod nawet z prostym MVC nie ma za wiele wspólnego - więc raczej nie ograniczy się to do samego HTMLa. Nie prościej uwolnić kod, ewentualnie dać komuś do przepisania? Bo nowego gmclanu się raczej nigdy nie doczekamy - chyba że będzie postawiony na gotowcu.
  2. wspólna gra

    I bez tego by siadło - ale pomysł ściągania projektu, dodwania obiektów czy posiadania "swoich obiektów" jest totalnie z dupy i tak to się w życiu nie uda. Jak będą łączone zmiany, kopiuj-wklej? Co w przypadku gdy ktoś narobi biedy a druga osoba przez to nic nie będzie mogła wrzucić bo będzie mocno przeszkadzało? Git to podstawa, bez tego nie opłaca się w ogóle zaczynać. EDIT: Git pozwala cofać zmiany więc już o wiele lepiej będzie się pracować - ktoś coś napsuje - robimy revert i póki nie doprowadzi swego kodu do porządku to jego request będzie czekał
  3. wspólna gra

    Zabawa na tydzień dwa może być, jednak trzeba dużo rzeczy ustalić zanim się zacznie żeby miało to ręce i nogi. Nie można działać ot, tak że jakiś obiekt ma zmienną hp i do tego się wszyscy mają stosować. Od tego jest git żeby każdy miał ten sam kod. A plan po to żeby nie było że 2 osoby na raz implementują tą samą funkcjonalność i potem trzeba wybierać co jest lepsze bo jest konflikt kodu w repo. Wybierzesz jedno rozwiązanie - drugie odpada i czas który osoba spedzila na pisanie tego idzie w pizdu - a w tym samym czasie mogłaby zrobić inny feature bez przepalania godzin na darmo. Poczytaj trochę o pracy zespołowej w kodowaniu, zarządzaniu projektami, SCRUM, AGILE, o gicie - zmienisz wtedy na pewno podejście i przekonasz się że to nie jest takie proste
  4. wspólna gra

    Na taki projekt to Jira jest chyba za dużym rozwiązaniem, wystarczy Asana albo Teamwork - sam z niego korzystam do prywatnych projektów - bardzo prosty w obsłudze, ma wbudowany time tracker więc nie trzeba podłączać żadnego harvesta żeby dokładnie zarządzać przepracowanym czasem Z tymi callami to już przesadziłeś, nie ma co się tak rozpędzać, tygodniowe podsumowanie na czacie i samo dobre zarządzanie projektem w zupełności by wystarczyło przy takim projekcie
  5. wspólna gra

    Tego się nie da tak prosto zrealizować żeby wzajemnie sobie nie przeszkadzać. W 2 osoby by szło ale im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo konfliktów. Trzeba by było najpierw dokładnie rozpisać całą funkcjonalność i rozbić ją na jak najmniejsze części i podzielić to na osoby. Drugą sprawą jest to że GM nie ma żadnych standardów dot. kodu (typu PSR w PHPie) - co człowiek to inny styl pisania więc ciężko będzie utrzymać kod na jakimkolwiek poziomie. No i główną osobą zarządzającą powinien być ktoś kto mega ogarnia temat a nie świeżak, który będzie ślepo mergował zmiany do mastera - inaczej będzie jeden wielki pierdolnik a nie projekt. Też kiedyś myślałem nad takim projektem bo na pierwszy rzut oka nie wydawało mi się to mega skomplikowane, jednak zawodowe klepanie w klawiaturę zmienia podejście o 180 stopni
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojzax jest jakiś problem z importowaniem modeli z iClone do Unity, docelowo będę ogarniał nowe. Teraz jest problem z brzuchami, wcześniej miałem tak że plecy podczas każdej animacji wyglądały jakby ktoś połknął wieszak
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  8. VALHALLA TO NIE OFICJALNA POMOC TECHNICZNA

    WD40 jest do wszystkiego, a do smarowania to akurat najmniej przydatne bo za szybko wyparowuje, jedynie nadaje się jak coś trzeba rozruszać bo zamarzło
  9. 12 Prac Herkulesa

    @Patryqss to śmiesznego że gra screenami wcale nie zachęca do zakupu, tym bardziej że kupuje się w ciemno. Co jeśli kupię i mimo grafiki mocno niskich lotów - gra okaże się totalnym gameplayowym gniotem? Nie lepiej to okroić do 1 misji czy 2 i dać demko, może ktoś się skusi. Jak rzeźbiłem swoje boksy przez chyba 5 lat to też mnóstwo czasu na to przeznaczałem, mimo to nigdy nie myślałem żeby to pchać za jakąś kasę, tyle co miałem z tym zabawy, satysfakcji i to czego przez ten czas się nauczyłem mi wystarczy
  10. 12 Prac Herkulesa

    1.50 EUR xDDDD Chyba pierwszy taki wypust na GMClanie
  11. Wasze pulpity

    To i ja wrzucę
  12. Prestashop - jak to zrobić? cz.1

    Bo była drag&drop. Wordpress i WooCommerce to jedno wielkie guano od strony kodu i architektury, i nic tam nie jest intuicyjne. Presta jest dużo lepiej napisana (większość rzeczy jest lepiej napisana niż Wordpress). Sam nie miałem jeszcze z nią styczności ale mam w planach integrator więc będę mógł Ci udzielić feedbacku za jakiś czas, jak się zapoznam z dokumentacją, bo nie wiem jeszcze czy będę pisał dodatkowy moduł czy do wszystkiego mi wystarczy REST. By the way to wybór kolor i rozmiaru możesz zrobić na produktach konfigurowalnych, o ile się da natywnie wyrzeźbić z poziomu admina taką konfigurację.
  13. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    Nie lepiej do takich prostych zapytań skorzystać z jakiegoś ORMa, Doctrine? Wygodniej, szybciej i kod ładniej wygląda Luźny offtop - jak mnie GM zepsuł przy trzymaniu jakichkolwiek standardów tak teraz strasznie przyglądam się jak kod wygląda, a ten podany nie wygląda xD
  14. C# visual logowanie

    To napisz,ewentualnie napisz czego nie rozumiesz Chyba że czekasz na gotowca, jak mi się zechcec odpalać VS to Ci klepnąć mogę IF to nie pętla tylko warunek Przy logowaniu z tablicy najprościej for zastosować, potem switcha do sprawdzenie rangi i wyswietlania komunikatu i gotowe EDIT: Dobra, mam przykład napisany jakby co
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kiedy to było, w 2013 Takie animacje miałem, z resztą widać po plecach że stoi jakby wieszak połknął
×