
adam014
Użytkownicy-
Zawartość
1283 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
6
Ostatnia wygrana adam014 w Rankingu w dniu 17 Listopad 2020
adam014 posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
14 Dobry człowiek
O adam014
-
Tytuł
Magento Developer
- Urodziny 01/01/1993
Contact Methods
-
Website URL
http://knockoutgame.pl
Previous Fields
-
Team
nanoWare
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Białystok
-
Płeć
Mężczyzna
-
// Create spriteToDraw = spr_zycie_full; //Step switch (global.zdrowie) { case 1: spriteToDraw = spr_zycie_jeden; break; case 2: spriteToDraw = spr_zycie_dwa; break; case 3: spriteToDraw = spr_zycie_trzy; break; } I rysujesz spirte ze zmiennej
-
Przy 0 tekst zapewne rysuje się poza ekranem, sprawdź puszczając pętle od 1 a nie 0 albo zrób przesunięcie w osi Y
-
Szkoda słów. Git to nie protokół tylko system kontroli wersji w którym do komunikacji używane są protokoły HTTPS i SSH xD
-
Ja mam na drivie ostatniego rozgrzebanego KnockOuta 2D, mógłbym Ci dać do sportowania dla sprawdzenia Twoich umiejętności bo kodu jest mnóstwo Ale jestem pewny że nic z tego nie będzie - z tego co pamiętam używa Castera do dźwięków (to akurat dało by się przepisać na zwykłą obsługę audio) ale z animacją szkieletową już nie pójdzie w 20 min, muszę ściągnąć i przejrzeć bo nie jestem pewny czy to ogarniał DLL czy skrypty. Zastanawia mnie jak Enigma sobie radzi z dynamicznym dociąganiem zasobów bo dane szkieletów i grafiki do nich są czytane z zewnętrznych plików.
-
Ale jak ktoś by chciał to by sam sobie porta strzelił, bez Twojego udziału Nie wiem jaki obecny jest poziom Twojej wiedzy z GMLa ale jeśli za dużo się nie zmieniło od czasu gdy cośtam wydawałeś to z pierwszą grubszą implementacją byś sobie nie poradził gdyby coś się wywaliło, kopiuj-wklej to nie portowanie xD
-
[MySQL] usuwanie ostatniego zdjęcia
adam014 odpowiedział LolikZabójca ⇒ temat w HTML, PHP, mySQL, JavaScript
Ja bym skorzystał z SELECT MAX(position) -
najmniejsza = min(argument1, argument2, argument3, argument4, argument5); najmniejsza = min(3, 5, 12, 2, 6); // zwroci 2 Żeby takie proste rzeczy wyjaśniać Edit: Nie pamiętam ile w GMie jest max argumentów dla tej funkcji ale chyba 16.
-
Zostaw animacje w jedną stronę, najlepiej w prawo i w zależności od kierunku ustawiaj jej image_xscale na 1 (prawo) lub -1 (lewo)
-
@gnysek To zależy jak obecny gmclan jest napisany, zakładam że z racji wieku strony to kod nawet z prostym MVC nie ma za wiele wspólnego - więc raczej nie ograniczy się to do samego HTMLa. Nie prościej uwolnić kod, ewentualnie dać komuś do przepisania? Bo nowego gmclanu się raczej nigdy nie doczekamy - chyba że będzie postawiony na gotowcu.
-
I bez tego by siadło - ale pomysł ściągania projektu, dodwania obiektów czy posiadania "swoich obiektów" jest totalnie z dupy i tak to się w życiu nie uda. Jak będą łączone zmiany, kopiuj-wklej? Co w przypadku gdy ktoś narobi biedy a druga osoba przez to nic nie będzie mogła wrzucić bo będzie mocno przeszkadzało? Git to podstawa, bez tego nie opłaca się w ogóle zaczynać. EDIT: Git pozwala cofać zmiany więc już o wiele lepiej będzie się pracować - ktoś coś napsuje - robimy revert i póki nie doprowadzi swego kodu do porządku to jego request będzie czekał
-
Zabawa na tydzień dwa może być, jednak trzeba dużo rzeczy ustalić zanim się zacznie żeby miało to ręce i nogi. Nie można działać ot, tak że jakiś obiekt ma zmienną hp i do tego się wszyscy mają stosować. Od tego jest git żeby każdy miał ten sam kod. A plan po to żeby nie było że 2 osoby na raz implementują tą samą funkcjonalność i potem trzeba wybierać co jest lepsze bo jest konflikt kodu w repo. Wybierzesz jedno rozwiązanie - drugie odpada i czas który osoba spedzila na pisanie tego idzie w pizdu - a w tym samym czasie mogłaby zrobić inny feature bez przepalania godzin na darmo. Poczytaj trochę o pracy zespołowej w kodowaniu, zarządzaniu projektami, SCRUM, AGILE, o gicie - zmienisz wtedy na pewno podejście i przekonasz się że to nie jest takie proste
-
Na taki projekt to Jira jest chyba za dużym rozwiązaniem, wystarczy Asana albo Teamwork - sam z niego korzystam do prywatnych projektów - bardzo prosty w obsłudze, ma wbudowany time tracker więc nie trzeba podłączać żadnego harvesta żeby dokładnie zarządzać przepracowanym czasem Z tymi callami to już przesadziłeś, nie ma co się tak rozpędzać, tygodniowe podsumowanie na czacie i samo dobre zarządzanie projektem w zupełności by wystarczyło przy takim projekcie
-
Tego się nie da tak prosto zrealizować żeby wzajemnie sobie nie przeszkadzać. W 2 osoby by szło ale im więcej osób tym większe prawdopodobieństwo konfliktów. Trzeba by było najpierw dokładnie rozpisać całą funkcjonalność i rozbić ją na jak najmniejsze części i podzielić to na osoby. Drugą sprawą jest to że GM nie ma żadnych standardów dot. kodu (typu PSR w PHPie) - co człowiek to inny styl pisania więc ciężko będzie utrzymać kod na jakimkolwiek poziomie. No i główną osobą zarządzającą powinien być ktoś kto mega ogarnia temat a nie świeżak, który będzie ślepo mergował zmiany do mastera - inaczej będzie jeden wielki pierdolnik a nie projekt. Też kiedyś myślałem nad takim projektem bo na pierwszy rzut oka nie wydawało mi się to mega skomplikowane, jednak zawodowe klepanie w klawiaturę zmienia podejście o 180 stopni
-
@Wojzax jest jakiś problem z importowaniem modeli z iClone do Unity, docelowo będę ogarniał nowe. Teraz jest problem z brzuchami, wcześniej miałem tak że plecy podczas każdej animacji wyglądały jakby ktoś połknął wieszak
-
Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły