Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Zawartość

    2730
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    85

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 9 Styczeń

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

203 Filar społeczności

1 obserwujący

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

45661 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    pomyślę nad tym, może rzeczywiście nie będzie to tak obciążało całości tymczasem testuję pierwsze granaty i przypadkiem zrobiłem taki śmieszny efekt (uwaga na głośny wybuch) A tutaj już wersja prawdziwa granatu tylko trochę jeszcze przelatuje odłamków przez ściany
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To jest walec o sporej średnicy który rozciąga się od kamery i koliduje że ścianami. Jeżeli dam za małą to gracz nie będzie widział tego co obok niego za ścianą, jeśli za dużą to sporo ścian będzie odkrywanych właśnie gdzieś po bokach. Myślę nad tym już długo ale na razie żadnych sensownych (i wydajnych) rozwiązań.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ciągle słaba jakość wychodzi nagrywania, ale dodałem przedmioty które można rzucać, na razie w formie piłek do kosza
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zanim zacznę robić fabułę czeka mnie maraton filmów Johna Woo
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Genialne, jakościowe, oryginalne
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    System takedownów wersja wstępna
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie mam kiedy robić tej gry, ale korzystając z wolnej chwili dodałem deszcz w formie particli i taki efekt odbijających się kropel w shaderze
  8. Almora Darkosen

    Strasznie fajnie wyszły te potworki co się zlewają z otoczeniem, te pająki w martwym lesie i rośliny pod drugim miastem. Bardzo to pomysłowe i fajny klimat mają te miejscówki
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.
  10. Almora Darkosen

    Są strzałki ale ja jestem debilem i mi by trzeba było zrobić osobne potwierdzenie do kliknięcia "tak, chcę przejść dalej". Możesz zrobić takie zaznaczenie w opcjach "Tryb dla idiotów". co do skipowania to zawsze byłem mistrzem w wyszukiwaniu ukrytych Xów w reklamach ale nie wiem może rzeczywiście przeoczyłem.
  11. Almora Darkosen

    Wspaniale się grinduje, ale jednak na dłuższą metę przydałyby się jakieś ciekawsze questy poboczne. No ale nic, nie jest to przecież Wiedźmin Z rzeczy które mogą wkurzać na dłuższą metę to na pewno wchodzenie na inną planszę, często zauważam informację o przejściu na inną planszę w ostatniej chwili i nie zdążam się wycofać, dwa razy też od razu po wyjściu przypadkiem się cofnąłem i wróciło mnie. W wersji premium pewnie drobnostka, ale jeśli za każdym razem leci 30 sekundowa reklama to już trochę słabiej. Z drugiej strony bardzo takie coś zachęca do kupna premium.
  12. Almora Darkosen

    Jaki to ma klimacik :)))) Wciąga strasznie, jak stare RPGi.
  13. The Tenants

    ah, już widzę, to jednak dosyć proste.
×