Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2609
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 12 Sierpień

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

72 Duża Cegła Społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

33026 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    Atencja na wykopie widzę spora
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    prawdziwa poezja. masz jakieś pomysły na rozgrywkę, fabułę? szkoda żeby takie piękno się zmarnowało tymczasem zwiększam nadal liczbę dodatków do postaci, prawdziwy zlot pasztetów @EDIT:
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O jakie piękne :)) Chodzi się normalnie czy to jakiś point and click?
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Lol, nie mam na to pomysłów zbyt pewnych. Zrobiłem ładniejsze okrąglejsze brzegi, next time jak będę chciał zrobić hexagonalną strategię (a ten motyw ciągle do mnie wraca) to będę miał od czego zacząć. Tymczasem kolejne podejście do losowania twarzy @EDIT: pula genów się powiększa
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Trochę miałem przerwy, ale wyszukiwanie drogi i rysowanie brzegów (na razie proste więc trochę kanciaste) zrobione. Całość działa w 30 fps (z minimalnymi spadkami, ale tylko przy obliczaniu trasy) na dość słabiutkim MyPhonie Fun4.
  6. Galeria Grafik

    Ładniutkie, ale to logo strasznie gryzie w oczy
  7. Dźwięk ostatniego strzału

    Tam w tych ograniczeniach daj 1 zamiast 0 przecież to sprawdza zanim wystrzeliłeś ostatni pocisk, i dopiero potem go usuwa, więc daj zależność >1 =1 <1 no i nawiasy jakoś źle pozamykane tam przy tych zerach
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Heksagonalny system turowy to straszna męka w GMie, ale chyba jestem na dobrej drodze. Określanie realnej odległości z uwzględnieniem zasięgu i przeszkód zrobione Jakby ktoś miał kiedyś problemy to polecam https://www.redblobgames.com/grids/hexagons/ Pięknie opisane mechaniki heksagonalne z interaktywnymi przykładami (wprawdzie nie w GMie ale zawsze coś)
  9. Galeria Grafik

    fajne majnkrafty ładna kompozycja zrób w większej skali coś
  10. Galeria Grafik

  11. Galeria Grafik

    HELIKOPTER ELO
  12. Galeria Grafik

    Fajne by były ubranka z tego, nosiłbym takie
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie to sam nie wiem jakich gier chcę robić klony bo ostatnie w co grałem to GTA V jakiś rok temu, ale myślę że mój pomysł jest najbardziej podobny do the Guild
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobrze że twórcy tej gry nie myśleli w ten sposób o harvest moonie
×