Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2634
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 7 Październik

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

109 Złoty Człowiek

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

33112 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Najlepiej jakby była w gamemakerze jakaś forma wyświetlania na surface jeszcze obrazów, coś jak mapa w Monaco:
  2. Galeria Grafik

    O takim czymś myślałem jakiś czas więc w końcu narysowałem eh
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No ale dlaczego, jak inaczej zakryjesz przed graczem to co za ścianą? Trochę jeszcze miałem problemów ale chyba jest ok twitter.com/mothonedev/status/1048259981202673664
  4. Mam świetny pomysł na grę! Tylko co teraz?

    Często o tym zapominam i wchodzę w wir robienia grafiki i stylów nie skończywszy silnika ani nawet prototypu. Cenne rady.
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man
  6. Mam świetny pomysł na grę! Tylko co teraz?

    Fajne wywiady, nie wiedziałem w sumie za dużo o tym Gloria Victis, ciekawe.
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mgła wojny w stanie jako tako. Może nie najlepiej ale tanio.
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    napisałeś to samo o mojej innej grze prawie 3 lata temu xD W sumie ok bo chcę żeby trochę miała klimatu tamtej
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Coraz lepiej, dałbym murkom i murom jakiś cień żeby były lepiej widoczne że są wysokie.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Trochę nowych rzeczy, ale zamiast wziąć się za poważne strzelanie musiałem zrobić eksperyment pseudo3d w formie tych neonowych słupów
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajny ragdoll, jak robiłem wcześniej top-downa to próbowałem iść krok dalej i zrobić zaginanie ciała przy kontakcie ze ścianą. Kiedyś spróbuję znowu. Tymczasem zrobiłem coś w rodzaju ragdolla w moim projekcie, na razie losuje się ułożenie nóg
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kolejny dzień, zmieniłem trochę strukturę współrzędnych legAnim[aPart[partNum,axis],frame]=something więc coś w rodzaju trójwymiarowej tablicy z dwóch dwuwymiarowych tablic. Dzięki temu można już płynnie padać na ziemię, działa też padanie na boki ale nie jest to jeszcze zautomatyzowane. Oczywiście nadal wygląda to kiepsko, nie ma pozy padania i muszę pomyśleć jak najlepiej rysować głowę.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    próbna animacja nóg, spróbuję też jakoś związać górną część tułowia żeby odpowiednio się cała wyginała przy chodzeniu
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Aha, no w sumie tak będzie najlepiej. Zrobię że np. anim[frame,bodyPart]
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A wiecie jak najlepiej w GMS1 zapisywać i odczytywać animacje? Mam w tym momencie 48 danych o klatce animacji (większość to współrzędne). Gdybym np. zapisał każdą klatkę animacji jako powiedzmy string pozycji i co klatkę odczytywał te pozycje ze stringa mocno by chyba zamulało? np. string "-012+018-002+001-028+000" Chodzi też o to żebym jakoś ładnie te dane widział w kodzie.
×