Skocz do zawartości

Uhasz Ysz

Użytkownicy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Uhasz Ysz w Rankingu w dniu 27 Czerwiec

Uhasz Ysz posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutralny

O Uhasz Ysz

  • Tytuł
    Chicken

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Ostatnie wizyty

660 wyświetleń profilu
  1. Nowy update w sklepie, oto nowe ficzerszy. Całkowicie nowy system uploadowania poziomów. Użytkownicy mają teraz swoje konta. Możesz sprawdzać konta innych i poziomy stworzone przez nich. Dodano przycisk polubienia. Możesz zbierać punkty za przejście poziomów. Możesz kupować nowe statki za punkty. Nowe parametry np: nowy shooting type. Przeglądarka sprajtów . Ulepszenia systemu kolizji. Animacje początku i końca poziomu. Nowy ekran wygranej i przegranej. Inne poprawki. W sumie zaczyna to wyglądać całkiem spoko, weźcie pobierzcie i dajcie jakieś oceny z łaski swojej :)) Od biedy nawet level możecie zuploadować.
  2. Warfog 2 - OxGames

    kiedyś miałem taki pomysł na gierkę, możecie wykorzystać gratis wam go daję, coś w stylu wings of fury na amige czyli bardzo podobne do tego co macie ale polegające na supportowaniu naszych jednostek na ziemi. czyli np zaczynasz na lotniskowcu i z niego płyną łodzie transportowe na wyspe. z łodzi wysiadają ludziki i czołgi ale same nie dadzą rady podbić wyspy więc musisz im pomagać niszcząc altylerie lub czołgi wroga z góry. a sam też nie możesz latać swobodnie bo są działa przeciw lotnicze i twoje ziomki muszą je od dołu zniszczyć. taka stretegiczno zrecznosciowa gierka. zrobiłbym ale nie mam grafik xd
  3. M.E.A.T. – gra RPG w stylu Pixel Art

    ooo myślałem że to w rpg maker robione i od razu skreśliłem. Zajebiście słyszeć że w gms
  4. i co będziesz modele 3d trawy wstawiał do gry? :DDD W sumie to innowacja by była bo takiegfo czegoś w żadnej grze AAA nigdy nie widziałem
  5. wspólna gra

    Moim zdaniem za bardzo się w to wczuwacie, ja bym na to poświęcił z godzinke dziennie po robocie dla zabawy, na pewno by mi się nie chciało bawić w żadne dodatkowe programy i inne duperele. Dużo komentów, proste do analizy przez kogoś innego kody, to nie ma być nic super zaawansowanego. Najlepiej jakby każdy miał swoje obiekty np w grupie w resource tree i nie grzebał za bardzo w obiektach innych, no chyba że to by było konieczne. Plus jak już ktoś uploaduje coś po tym jak coś dopisał pisze co i jak. no chciałem ale to mnie w sumie wszyscy skutecznie zniechęcili
  6. wspólna gra

    Ustalmy, że cała kwota jaką zbierze projekt zostanie oddana na rzecz black live matters aby zakończyć zamieszki trwające w ameryce oraz położyć kres wszselkim konfliktom na tle rasowym aby niezależnie od koloru skóry każdy człowiek był równy.
  7. wspólna gra

    Jaka sprzedaż? dla zabawy zrobić potworka, nie wiem będzie jakas platformówka, ktoś doda przeciwnika z mordą korwina, ktoś doda trampoliny w kształcie cycków, ktoś inny strzelanie laserami a jeszcze ktoś inny latające krowy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak ktoś lubi sportowe to se doda piłke co sie kopie w przeciwników a jak ktoś ścigałki to se doda samochód. Możnaby użyć wbudowanego silnika fizyki, zawsze śmieszniej będzie. Może być gms 1.4 bo chyba darmowy coś mi się obiło o uszy Ale ogólnie to widzę, że my we 4 sie głównie udzielmy na tym forum i nikt inny @edit chociaż w sumie coś w stylu zeldy pierwszej zamiast platformówki dałoby więcej pola do popisu
  8. Sezon #2, Tura #1

    jak dla mnie to za dużo wytycznych, mopgłybyć randomowo chodzące klauny i tyle, reszte se wymyślasz, w ogóle tu nie ma miejsca na twoje pomysły. gdzie są gry zrobione pod to?>\
  9. wspólna gra

    Ja nie mówię o czymś poważnym, bardziej czymś jajcarskim na luzie, możnaby nie wiem napisać na forum że się pobrało i masz godzine na dodanie swoich rzeczy, później czekasz na kogoś innego itd.
  10. Nie lepiej rysować po prostu płaskie sprajty jak przeciwnicy z dooma?
  11. wspólna gra

    dawajcie zrobimy gierke, na zasadzie, że np wrzucę jakiś projekt, ktoś go pobierze, dopisze trochę swojego kodu, i znów zuploaduje i tak każdy dopisze coś swojego i zobaczymy co z tego wyjdzie. co wy na to?
  12. Sezon #2, Tura #1

    Nie kumam tego, każdy ma zrobić gre z losowo ruszającymi się głowami klaunów na które się klika, jaki jest w tym sens jak każdy zrobi to samo?
  13. Pomoc w rysowaniu gui.

    hahaha co ty zapisywałeś w tym jsonie że to miało 10mb? przecież json to plik tekstowy, co ty dane wszystkich userów pobierałeś? ogólnie to z poziomu php byś mógł wysłać zapytanie ze znalezieniem odpowiedniego miejsca w tabelce porównania loginu z hasłem i do gm wracasz tylko wynik pozytywny lub negatywny jakoś zaszyfrowany czy coś. tak jak pisał tamten kolo dzielisz obszar gry na części i pobierasz dane z części na której jesteś, dane od wszystkich na takiej części nie przekroczyłyby megabajta bo jest to dosłownie z 10-20 znaków na gracza. Poza tym napisali że mysql słaby i żeby innego użyć, bo musisz co sekundę wysyłać zapytanie do bazy o pobranie danych, nie wiem czy to nie za dużo dla tej bazy mysql jakby z 1000 albo 10 000 ludzi wysyłało takie zapytanie.
  14. Pomoc w rysowaniu gui.

    zrobiłem głównie dla siebie pewnego dnia gry w moim rpgu przyszło mi zrobić cały kolejny ekran z okienkami napisami przyciskami i innymi pierdołami. na myśl o tym aż zrobiło mi się słabo i zacząłem to pisać. Ale w sumie głównie i tak używam tego do wstawiania pojedynczych rzeczy jak nie chce mi się obmyślać współrzędnych dla przycisku, potem sprawdzasz jak to leży wyłącxzasz grę, przesuwasz o 3 pixele sprawdzasz znowu i tak po 5 razy. nie daj boże jeśli to jest np prostokąt i musisz podać współrzędne 2 wierzchołków. Ale ten mój programik np nie może zrobić czegos na for loopie, nie możesz ustawiać elementów względem jakiegoś punktu i ogólnie niektóre rzeczy lepiej robić w kodzie. Mam zamiar pododawać kiedyś te rzeczy + możliwość animowania (płynnego przesuwania) elementów ale jak pomyślę ile to roboty to może kiedyś a może nie. Co do tego dosłownie wczoraj wpadłem na genialny pomysł, dopytałem się na discordzie i w sumie okazało się, że wcale nie jest głupi. Bierzesz bazę mySQL(napisali mi że lepsza jest jakaś redis, ja wziąłem mysql bo nie wymaga serwera a jedynie hosting ftp i ogólnie z tym już mam wprawy trochę) i przy każdym kliknięciu zapisujesz w niej dane takie jak pozycja startowa gracza, pozycja kliknięcia (gracz idzie tam gdzie klikniesz), i czas kliknięcia. na podstawie tego za pomocą lerp() obliczasz dokładną pozycję już lokalnie w grze i wuala. Okazało się, że meseta się czymś takim bawił na tej bazie danych redis i cośtam pisał że tym sposobem możesz zrobić gre dla dziesiątek tysięcy osób jednocześnie bez lagów. On się tam jeszcze rozpisał na 80 linijek ze szczegółami ale jak widać nie jest to wcale ultra trudne.
  15. Pomoc w rysowaniu gui.

    nie no nie przesadzaj ja te pole zrobiłem w kilka godzin i dałbym radę zrobić lepsze ale zabrałem się do tego od przysłowiowej dupy strony. Masz opcje keyboard_string co już jest wielkim ułatwieniem. Ale masz rację, mogliby dać proste pole tekstowe. eetam, android sam rozpoznaje wszelkiego rodzaju pola tekstowe i się do nich dostosowuje. No to lipa
×