Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Ostatni tydzień
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Pogadanki o historii GMCLANu
-
Z zasobów archive.org wynika, że strona gamem istniała już w sierpniu 2001, ale musiała istnieć przed poniższą datą, bo najstarszy news jaki znalazłem dotyczy usunięcia zawartości ze strony. Sam GameMaker 3.3 został wydany w kwietniu 2001, a 4.0 w lipcu 2001, niestety to niewiele mówi - strona zarówno mogła, jak i nie musiała istnieć już między tymi datami. Na stronie http://nickman77.republika.pl:80/odpo.htm jest to pierwszy news w dziale Newsy od początku istnienia strony do 2002 roku, z tego dnia mamy kolejnego newsa, a następne są za 4 i 5 dni - obstawiałbym więc, że gamem mogło powstać 25-26 sierpnia 2021, zwłaszcza, że był to weekend (so-nd). W tych czasach strony generalnie ruszały w weekendy, gdyż kto nie miał stałego łącza, korzystał z modemu - 1 listopada 2002 (pon. ale było wolne) gdy powstał GMCLAN, czy 14 czerwca 2003 gdy wrzuciłem swoje hmt.pl . Start gamem w weekend obstawiam więc na > 90%.
- Wcześniejsza
-
Myślę, że grze by nie zaszkodziło, gdyby otoczenie miało większe konstrasty, pozwalające stwierdzić, gdzie można sie poruszać, a gdzie są ściany.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: My Duty - The Abbys Submarine
-
Ja tu doprecyzuję, że w najnowszych wersjach GM wygląda to tak: - utworzenie instancji - ustawienie zmiennych z Variable Definitions (w object properties) - ustawienie zmiennych z Structa przekazanego w instance_create_... (tylko instancja z kodu) - ustawienie zmiennych z create - ustawienie zmiennych z instance creation code (tylko instancja z rooma) - reszta kodu Dodaktowo, mamy jeszcze operator ??=, dzięki któremu można w create obejść problem, że zmienna została ustawiona przez structa i go nadpiszemy, ale warunkiem jest, żeby w Variable Definitions dać zmiennej wartość "undefined".
-
Dołączył do społeczności: Lordzica
-
A teraz mam pierdołę. Mam taki kod var _inst = instance_create([reszta kodu]); with(_inst) { Direction = _Direction Damage = _Damage Head_Shot = true } Oczywiście wszystko leci w instancje tylko ta jedna się nie zmienia i jest to Head_Shot, badałem sprawę za pomocą show_debug_msg. Ale jedyne co wychodzi ze nie chce tylko tej zmiennej przenieść, wszystkie inne zmienia normalnie. Dziwne 😅 EDIT: znalazłem odpowiedź grzebiąc w necie, ten typ tak ma 🤷🏻♂️ dlatego na końcu instancji wprowadzono możliwość tworzenia struktur, by tworzyć zmienne przed stworzeniem obiektu. 👌
-
I am Lord zareagował(a) na odpowiedź w temacie: My Duty - The Abbys Submarine
-
Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie tytułowej łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z kul nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują owa kule do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul . Gatunek - Akcja, scfi , shooter. Screen - Screen 2 Wideo fragment - Wideo 2 Uwaga ! Screeny jak i wideo z gry pochodzą z wersji testowej ( Alpha) która ciągle jest rozwijana , zamieszczone materiały finalnie mogą się różnić od tych w wersji finalnej ( na premierę gry ) . Za całokształt odpowiada Dyzmek , jedynie drobna pomoc chatgpt przy pisaniu kodu oraz kilku grafikach . W jednym elemencie gry który będzie widoczny otrzymałem pomoc od użytkownika Huder-a któremu bardzo dziękuję za okazaną pomoc w tym jak że ważnym elemencie Premiera gry planowana jest na rok 2025. Twórca projektu Dyzmek .
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: checkpoint - 2021
-
Wszedłem sobie na gmclan w poszukiwaniu czegoś i przypadkiem zauważyłem ten wątek W odpowiedzi do samego siebie z przeszłości, dla samego siebie w przyszłości (dzięki @gnysek że ciągle utrzymujesz gmclan!) Aktualnie to już zbliżam się do zakończenia tych studiów które wtedy zacząłem, właśnie mam 2 tygodnie żeby skończyć część praktyczną mojej pracy inżynierskiej. Zastanawiam się nad założeniem własnej firmy i pewnym swoim projektem, ciekawe co pomyślę o tym jak to przeczytam za X lat. I ciągle chodzi za mną gamedev, chociaż teraz raczej godot.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Dołączył do społeczności: Kinga Chludzińska
-
Dołączył do społeczności: ds4u
-
Post na niedzielę, dłuższy fragment z walki
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: CA 2012 - Dyskusja
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Spiffy Goats
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: wojo kurde stary koniu, co nic nie mówisz że masz urodziny? sto lat
-
-
Jakbyś na początku więcej wyjaśnił, to łatwiej byłoby pomóc Myślałem, że może chodzi o nie-GMowy projekt. Świetnie, że znalazłeś rozwiązanie i się nim podzieliłeś - to jedna z takich funkcji, o których wiele osób mogło nie słyszeć, bo HTML5 nie jest szczególnie wybieranym eksportem. Btw. - w niedalekiej przyszłości YYG planuje podmienić eksport HTML5 na WASM (niemal taki sam jak do GX.games, ale bez całej tej otoczki od Opery). Nowy runtime będzie mieć tylko WASM dla przeglądarek (gdyż tak łatwiej jest obejść niektóre problemy odtwarzania w JS niektórych GMowych rozwiązań). Warto będzie trzymać rękę na pulsie i pilnować, czy powyższa funkcja tam wciąż działa, bo na pewno jest przydatna
-
Przecież masz opcję eksportu webowego swojej gry to jest właśnie HTML5. Nie musisz też korzystać z domyślnego pliku HTML który tworzy GM Studio, możesz go edytować. Możesz też dodać tam kod js i łączyć go z gml przy pomocy "rozszerzeń". No i w tym właśnie rzecz, chce zrobić formularz logowania w html bo GM w ogóle się do tego nie nadaje. No i udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu bo może kiedyś komuś się przyda. Jest banalnie proste. browser_input_capture(enable); Pozdrawiam.
-
Jakim cudem HTML w GM?
-
Dołączył do społeczności: ManiusseQ
-
Małe zakupy na Cmentarzu
-
Witam, Robię mały projekt w HTML i chcę zrobić formularz do logowania. To kawałek kodu HTML: " <form> <label for="username">Username:</label><br> <input type="text" id="username" name="username"><br> <label for="pwd">Password:</label><br> <input type="password" id="pwd" name="pwd"> </form> " Cały projekt jest w GM Studio 2. No i problem jest taki, ze nie da się tam nic wpisać, mimo że miejsce się zaznacza i mryga ten pasek. Da się coś zrobić?
-
Dołączył do społeczności: Karlfred
-
-
Pierwszy artykuł na temat gry! Malutki portal ale i tak się jaram :3 LINK
-
Postna niedziela, czas wrzucić coś nowego :d Dzisiaj tylko troszkę walki z tutorialu 🙂 Niebawem liczę że wrzucę sporą aktualizację dialogów nad czym obecnie pracuję
-
-
taki art kokoriko village i art na którym się wzorowałem jest od matt vince https://www.mattvince.com/kakariko/
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi