Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Ostatni tydzień
-
Tytuł: LabGen Gatunek: Program/generator Opis: prosty program/algorytm do proceduralnego generowania map w gm8.1 Autorzy: ja i MR.PEkinczyk Śilnik: GM 8.1 LabGen.zip LabGen_camFix.zip
-
Szczerze mówiąc, to najbardziej "bałem" się Twojej opinii @gnysek. Szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że Almorę Online znasz bardzo dobrze, dlatego cały czas miałem z tyłu głowy, że będziesz miał spore oczekiwania co do tej gry (zwłaszcza na PC), także jestem naprawdę mile zaskoczony, zwłaszcza jak piszesz, że Almora Darkosen chwyciła Cię za serducho Ja cały czas mam poczucie (zresztą tak jest), że od wersji PC wymaga się nieco więcej, aczkolwiek patrząc po tym co się dzieje na obecnym rynku gier, to szybko się usprawiedliwiam, że naprawdę nie jest źle jak na solo development. Na mobilkach gracze naprawdę chwalą Almorkę, zresztą prawie 3.000.000 pobrań i ocena średnia 4.6-4.8 (zależy od kraju) to jest naprawdę niezły wynik i absolutnie nie ma czego się wstydzić. Na początku miałem problem, bo jak wiadomo, swoje dziecko jest najkochańsze, ale szybko nauczyłem się, że należy słuchać uwag graczy, dlatego dzięki temu przez te 4 lata od wydania pierwszej wersji na mobilki wprowadziłem mnóstwo usprawnień - mnóstwo jest tu właściwym słowem. Nawet obsługa gamepada doszła dopiero po 2 latach. To było mega wyzwanie teraz się przydaje... Fajnie, że poczułeś nostalgię i oczywiście jestem świadomy, że można by jeszcze coś dopieścić, dlatego drugą część będzie bardziej rozbudowana i przede wszystkim wprowadzi sporo lepszych rozwiązań. Scenariusz już jest cały napisany , ale nie chcę też z Almory robić Baldurs Gate albo Wiedźmina, ma to być nadal lekki i przyjemny hack&slash. Tak czy inaczej nabyłem większe doświadczenie, więcej umiejętności, no i mamy dużo większe możliwości GM, można stworzyć naprawdę fajną grę. Zauważyłeś kilka assetów z Almora Online i rzeczywiście tak jest, ba! jest ich nawet całkiem sporo, co więcej (kiedyś pisałem o tym), że nawet niektóre funkcje/kod, są ze starej Almory i osobiście nazywam to błędami z dzieciństwa, bowiem ciągną się za mną cały czas gdy chcę coś dodać/przerobić. Nie będę wchodził w szczegóły, bo wstyd... Uspokajam, że nie ma tego dużo Dziękuję Ci bardzo @gnysek za fajną recenzję, cieszę się, że podoba Ci się Darkosen, widać zresztą jak w kilka dni zrobiłeś mega postęp w grze, a to oznacza że szczerze Cię wciągnęła Mam nadzieję, że nie zawiodę również pozostałych fanów - wiem, że można jeszcze lepiej, ale to nie czas na grzebanie w pierwszej części, trzeba tworzyć drugą i tak się właśnie obecnie dzieje. Zainteresowanych moimi wypocinami w wersji PC jeszcze raz zapraszam do dodania Almorki do listy życzeń na Steam: https://store.steampowered.com/app/3620050/Almora_Darkosen Premiera za niespełna miesiąc, no i oczywiście gorąco polecam na Steam Decku - ta gra jest wręcz stworzona pod mobile / handheldy, aczkolwiek na dużym ekranie z myszką i klawiaturą też się fajne gra Dzięki i pozdrawiam!
-
Borek zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Almora Darkosen
- Wcześniejsza
-
Ja z pół gry albo i więcej przeszedłem na Decku i zachwycałem się tym ogniem (całkiem realistycznie wygląda, widziałem gry AAA+ gdzie zrobili teksturki ognia które klatkują i efekt jest gorszy) i w ogóle nie wpadłem na to, że może ma zły kąt (chociaż jakby wziąć pod uwagę wiatr...) - zupełnie to nie przeszkadza. Na decku gra się wybornie, jakby gra zawsze była skrojona pod sterowanie padem, chociaż wiem, że Borek stawiał na sterowanie mobilne na początku i musiał się gminastykować (ale co źle zostało założone przy części pierwszej, to można wybrnąć przy drugiej xD). Mi osobiście brakuje paru takich smaczków nawiązujących do klasycznej Almory Online, ale dla kilkunastu osób w sumie nie było sensu robić takich easter eggów (chociaż niezmienne domagam się Forgotten Tower!), nie mniej kto grał dużo w owych czasach, na pewno uśmiechnie się widząc niektóre stare grafiki w innych miejscach, lub znajome dźwięki potworów - to jest po prostu gra w tym samym świecie, ale w innym miejscu. Decyzja o tym, żeby Almora była grą singlową to był strzał w dziesiątkę. Ja wiem, że online z kolegami fajnie grać, ale po co robić coś, w co zagrają dziesiątki graczy, jak można mieć coś, w co zagrają dziesiątki tysięcy i jeszcze skapnie z tego kasa? Dzisiejsze pokolenie nie umie już chyba tak sobie radzić z grą w wyobraźni (pamiętacie, jak sobie wymyślaliśmy sami questy i po prostu szło się razem na jakąś trudną część mapy, a Borek albo inna osoba hostująca spawnowała dodatkowe moby, jako taki "quest"?) - i Darkosen na pewno odpowiada na te potrzeby. Jest początek, jest koniec, jest jakaś fabuła, są questy, a dzięki temu, że nie trzeba wszystkiego mieć w jednym roomie to i miejscówki ciekawsze i można było ich zrobić więcej bez wciskania się "pomiędzy" strefy (brakuje miejsca? dodajesz z którejs strony albo dajesz kopalnię którą można tam dojść i problem z głowy). Generalnie - kto grał chociaż raz w AO - nie powinien tej przegapić. Być może czasem za bardzo czuć ducha tamtych czasów, ale to właśnie przez to, że ta singlowa odmiana ma pewnie z dychę na karku Ale o to właśnie tutaj chodzi, to jest właśnie stara szkoła rpgów! Almora Darkosen jest dla Almory Online tym samym, czym dla Diablo 2 jest Diablo II: Resurrected - gry różnią się tylko rzutem kamery, ale frajdy dają tyle samo Za tą grą stoi pasja, upartość i pewnie o developmencie można by napisać książkę. I to jest zajebiste! Kto zna Borka, czuje jego ducha odwiedzając kolejne areny. Ba, w sumie można z nim zagrać w tej grze Nie można odmówić jednej rzeczy - Borek co marzył, to stworzył. Okrężną drogą, ale to jest kompletna gra i to, że druga część powstaje jest jakby logiczne, bo tutaj jest już pełen content od paru lat i jedynie ta konwersja na PC to było jakieś takie brakujące ogniwo, żeby ta gra zatoczyła pełen krąg życia. Mi jest milutko w serduszku wiedzieć, że udało się sprawę domknąć i każda godzinka na decku z Almorą sprawia, że mam sił na 2-3 kolejne dni prac nad swoją grą, żeby w końcu też dojechać do pierwszej mety, podczas gdy Borek to już kolejny ultramaraton biegnie Mam nadzieję, że teraz przebiegnie też przez "konsolowo" i będzie tak bogaty, że zaprosi nas na kąpiel w jego basenie z dolarami. Za całą robotę włożoną przez tyle lat, zdecydowanie mu się to należy.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Mój Sklepik
-
Elegancko! Dzięki! Co do ogniska, to nie może palić się wprost na kamerę, bo nie byłoby widać efektu. Zresztą to jest takie top-down pod minimalnym kątem Mam nadzieję, że mimo wszystko Ci się spodoba
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Mój Sklepik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Almora Darkosen
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Almora Darkosen
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Galeria Grafik
-
Tytuł: Mój Sklepik Gatunek: gra edukacyjna / symulacja sklepu Opis: „Mój Sklepik” to edukacyjna gra dla dzieci, która w przyjazny sposób uczy rozpoznawania produktów spożywczych, wartości pieniądza oraz podstaw działania sklepu. Gracz wciela się w rolę sprzedawcy obsługującego klientów — dodaje produkty do listy, skanuje je przy pomocy czytnika kodów kreskowych i obserwuje sumę zakupów na kasie. Gra zawiera dwa tryby: **Sklep** (room0), gdzie odbywa się sprzedaż, oraz **Zaplecze** (room1), w którym można edytować bazę produktów, zmieniać ceny, sortować i dodawać nowe towary. Dziecko może też połączyć zabawę komputerową z aktywnością plastyczną – wyciąć produkty z ulotek, nakleić na karton, a rodzic może przygotować dla nich barcody przy pomocy darmowego generatora (https://barcode.tec-it.com/en). Dzięki temu zabawa staje się jeszcze bardziej realistyczna i angażująca. Gra rozwija umiejętność liczenia, koncentrację oraz wprowadza najmłodszych w świat ekonomii i odpowiedzialnych zakupów. Download: Pobierz grę „Mój Sklepik” Rozmiar pliku: 11 MB Autorzy: Grafika: Zestaw grafik: Game Developer Studio Muzyka: Jazz Lounge Elevator Music – INPLUSMUSIC https://pixabay.com/music/bossa-nova-jazz-lounge-elevator-music-331055/ Positive Orchestral Loop – Cyberwave-Orchestra https://pixabay.com/music/modern-classical-positive-orchestral-loop-287417/ Longview (loop 2) – Grumpynora https://pixabay.com/music/modern-country-longview-loop-2-390918/ Efekty dźwiękowe (SFX): Cash Register (Kaching) – Sound Effect https://pixabay.com/sound-effects/cash-register-kaching-sound-effect-125042/ Screeny:
-
No w końcu będzie grane! Trochę pykałem mobilnie ale granie w cokolwiek na telefonie totalnie mi nie leży BTW ogień strasznie rzuca się w oczy, całość top down a wieje tak że każde ognisko się pali "w górę"
-
Świetnie zaanimowane, ale to trochę jak ze stroną we flashu - specjalista SEO by płakał
-
-
Może być? soyerdev_.mp4
-
donsoyer zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Almora Darkosen
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie:
Nad czym aktualnie pracujesz?
-
"Działam" nadal grę tworzę sam Oczywiście że w GM - wierny całe życie mimo problemów Pozdrawiam 👍
-
Oczywiście, że GM. Czemu by nie?
-
o zesz w mordkę jeża cudownie widzieć, że działacie Borek a przyznaj się w jakiej technologii to jest stworzone bo śmiem wątpić, że cały czas na GM działasz
-
soyerdev.pl - tworzenie kont użytkowników/logowanie do SQLite, kilka serwerów php + front gamemakera + projekty ładowane automatycznie z serwera hostującego projekt (gm+php).
-
Siemanko! Almora w końcu doczekała się wersji PC Definitive Edition! Jakby ktoś był zainteresowany dodaniem do "listy życzeń" to zapraszam 🙂 Premiera planowana na początek grudnia 😄 Natomiast w przyszłym roku na pewno będę na PGA. Mam nadzieję, że razem z @gnysek Nie jest łatwo zrobić port z komórki na PC, dlatego też tyle to trwało, ale po więcej szczegółów zapraszam na stronę Steam. https://store.steampowered.com/app/3620050/Almora_Darkosen Pozdrawiam!
-
donsoyer zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
nope niestety zająłem się innymi rzeczami i troszkę zapomniałem o nim :P, ale może kiedyś dokończę mam nadzieje.
-
Wszystkie moje modele są robione w blenderze ogólnie teraz próbuje uczyć się hand paintować textury bezpośrednio na modelu. 0001-0080.mp4
-
Stworzyłem sobie swój pierwszy model 3D ludzika celem opanowania podstaw blendera. Został on stworzony w oparciu o ten poradnik, a założenia były takie żeby stworzyć ludzika low poly i jestem w miarę zadowolony. Jak dodam kości i go zaanimuję to może tutaj wrzucę. PS. sorki za spam, ale na forum mało kto wrzuca posty i wygląda to tak jakbym pisał sam z sobą (lub rozmawiał z ręką)
-
Bartek (Kamrat) zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
@gnysekDzięki
-
Ale wiesz, że GameMaker to raczej do gier 2D?
-
Lost obserwuje zawartość Lost - Action Horror RPG
-
Witam wszystkich, jestem ilustratorem oraz twórcą koncepcji gier. Obecnie pracuję nad autorskim projektem typu Action Survival RPG o charakterze horroru, który wyróżnia się niezwykle mrocznym klimatem oraz unikalną konstrukcją narracyjną. Gra, nad którą pracuję, rozwija się powoli, budując atmosferę napięcia i niepokoju, by następnie prowadzić gracza do niezwykle dynamicznych momentów akcji. Opracowałem specjalne mechanizmy rozgrywki, które czynią przejście gry bardziej wymagającym – gracz nie tylko mierzy się z przeciwnikami, ale i z samą strukturą świata. Klimat gry jest przesiąknięty psychologicznym ciężarem doświadczeń głównego protagonisty, który cierpi na skrajne wahania emocjonalne i rozdwojenie jaźni. Zdarzenia, które napotyka, balansują na granicy jawy i koszmaru – często mają charakter halucynacyjny, „shizowy”, będący odbiciem traum i wewnętrznych demonów bohatera. Gracz nigdy nie ma pewności, co jest realne, a co jest projekcją złamanego umysłu. Co więcej, decyzje podejmowane w trakcie rozgrywki wpływają nie tylko na rozwój fabuły, lecz także na sam mechanizm gry – mogą zmieniać sposób postrzegania rzeczywistości, dostępność lokacji, a nawet zachowanie przeciwników i strukturę samego świata. Projekt posiada kilka alternatywnych zakończeń, z których każde ujawnia inne fragmenty historii. Aby poznać pełnię fabuły i zrozumieć wydarzenia tego świata, gracz musi przejść grę wielokrotnie. Atmosferę gry można określić jako połączenie psychologicznego horroru w duchu Silent Hill z mroczną intensywnością i jeszcze bardziej dynamiczną akcją niż w Bloodborne – jednak wszystko to zostało osadzone w zupełnie nowym, oryginalnym uniwersum, w formule semi open world, co daje graczowi swobodę eksploracji przy zachowaniu gęstej, horrorowej atmosfery. Na jakim jestem etapie ? Rozpisane jest kilka rozdziałów pełnej fabuły( podchodzę do tematu w formie książki co umożliwia mi dokładne rozpisywanie fabuły i wizualizację, ilustrowanie scen ) Ilustracja głównych postaci ( Protagonista, Stwory, Bosy, ... ) Mapa świata Mechanika gry Elementy RPG ... Projekt powstał kilka lat temu jednak nigdy nie miałem jakoś zaparcia aby go zacząć, a więc tymczasowo siadam i bazgram postacie z gry, dopisuje jakieś elementy czy to mechanika, czy to sceny. Nie znam się na Blender ani innych programach do 3D a jeszcze mniej na programowaniu a więc moje jedyne narzędzia to kartka papieru, ołówek i przygotowana fabuła czegoś co świat jeszcze nie widział. Wiem jak to brzmi ale tak uważam. Nie zapisałem się na tym forum aby uzyskać jakiś porad w generowaniu obrazów 3d czy programowaniu ale po to aby zebrać ekipę kilku osób ( Grafików 3D, programistów, ... ) i abyśmy się wspólnie zajęli tym projektem. Nie wiem kto na jakim jest poziomie ale podchodzę do tego bardzo poważnie, dla tego jeżeli są tu osoby zainteresowane tematyką "Mroczny Shizowy horror action rpg" to bardzo zapraszam do rozmowy. Podeślijcie mi jakieś materiały tego co już robiliście. Dzięki dla GMclan za możliwość, pozdrawiam. Lost.
-
Dołączył do społeczności: Lost
-
Wklejałem to na discorda już wcześniej, ale i na forum się pochwalę. Mój "klon" gry Super Crate Box (jest na steam za darmo, fajna gierka). Nic niezwykłego, ale miło zostawić po sobie chociaż taką pamiątkę na tym świecie Założenie gry jest takie, że gramy tym chłopkiem z pistoletem i zabijamy duszki, które spadają z góry do dołu. Z czasem rozgrywka nabiera takiego tempa, że nie da się w to grać (właściwie po kilku sekundach). Wysłałem tę grę mojej dziewczynie żeby mogła sobie zagrać, ale dosłownie nie da się u niej w to grać bo się nawet nie chce uruchomić... Ta gra to póki co rozdział półotwarty bo może kiedyś wrócę do tego projektu EDIT: Klon wolfensteina 3D jest już tylko minimalnie uchylony. Nie chcę do tego wracać bo w tej formie python ma za dużo ograniczeń na tego typu projekt...
-
Świetnie wygląda @Murrri W czym ten model stworzyłeś?
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi
