Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

kt1117

Użytkownicy
  • Zawartość

    1108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O kt1117

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 24.07.1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Zabójcze temperówki.

Profile Fields

  • Skąd
    ja Cię znam?
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

8526 wyświetleń profilu
  1. Dźwięk 3D

    Ja dałbym coś w stylu GML sound_volume(dźwięk,min(0,1-ln(distance_to_object(wskazany obj))/ln(maksymalna_odleglosc))) ln bo ludzki słuch logarytmuje
  2. Tworzenie if z użyciem if, klasy

    Ale zdajesz sobie sprawę że to działa liniowo od ilości zmiennych? To będzie działało wolno.
  3. Tworzenie if z użyciem if, klasy

    Będziesz potrzebował do tego jakiejś struktury danych, poczytaj o hasmapach, ewentualnie BST (łatwiej zaimplementować)
  4. Witam :)

    Międzyplanetarne pisze się razem. Nie żebym się czepiał, po prostu piszesz już całkiem poprawnie to poprawiam żebyś dążył do ideału.
  5. Pomoc w kodzie

    Poczytaj sobie o pętlach, tutaj repeat się przyda jeśli jeszcze istnieje, w innym przypadku for.
  6. Mundi

    Ja nie mogę, aż się zalogować musiałem. Z jakiego? Napisze z całkiem innego i nie rozwinie, co za człowiek. B) BTW. tak mi się coś wydaje że jest 30-2D, 60-3D, 90-Ocullus Rift
  7. Global Game Jam

    Ja w Gdańsku
  8. Filmy

    Ja ostatnio oglądałem 3 całkiem fajne: -6 kul Trzyma w napięciu, jest kilka fajnych zwrotów akcji i co najważniejsze dobrze się czułem po obejrzeniu -memento Ciekawe, nie powiem nic więcej bo spojlery -wyspa tajemnic Podobne do memento, fajnie się ogląda i pozostawia trochę do myślenia
  9. Nerdowskie Suchary!

    Żona do męża -Nie mogę otworzyć słoika -Ściągnij i zainstaluj Jave (Podpowiedź:tłumaczone z angielskiego)
  10. Problem ze spadającą przeszkodą

    Musisz dodać warunek że GML obj_player.y>y
  11. animacja znikającej platformy

    W Create daj GML image_speed=0//bo ma stać na początku
  12. Obiekt i ruch wahadłowy

    Z kolizjami będzie pewnie problem, bo obraca się tylko obrazek. Jak chcesz je wykrywać to zrób drugi sprite i niech to jest sama kula tego wahadła, nadaj go obiektowi i wyłącz visible. I teraz: Step GML licznik+=0.3//Szybkość wahadła odchyl=22//Jak bardzo ma się odchylać x=lengthdir_x(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+xstart y=lengthdir_y(długość_wachadła,sin(licznik)*odchyl)+ystart Draw GML draw_sprite_ext(ten_sprite_co_teraz,xstart,ystart-długość_wachadła,/*jakieś argumenty*/,image_angle,/*jakieś inne argumenty*/)//jak to wypełnić znajdziesz w dokumentacji</span> To powinno już mniej więcej ogarniać kolizję. Nie podałem całego kodu bo nie pamiętam, a dla ciebie też lepiej bo będziesz zmuszony rozumieć co robisz.
  13. Dziwna sytuacja z energią bohatera

    Nie tam ma pewnie wszystko dobrze, pokaż wyświetlanie. Pewnie bar myśli że maks to mniej niż jest naprawdę
  14. Dziwna sytuacja z energią bohatera

    Czy to ma miejsce tylko gdy masz pełne hp?
  15. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jak bym zrobił jakoś tak GML string_copy(string(10000000000+cash),1,11)
×