Nirvan Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Znacie jakieś fajne stronki o programowaniu gier w c++ ? Jeśli tak , to bardzo bym prosił o podanie adresów. Po za tym potrzebuje jeszcze jakiegoś prostego poradnika jak zrobić prostą platformówkę w c++ w google znajduje same w delphi . :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 hmmm teakiej gry nie zrobisz tak szybko... to nie GM :P Polecam bawić się SDLem ( biblioteka graficzna ) A co do stronek: http://darkcult.gamedev.pl/cpp.html - radziłbym najpierw to opanować ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigshark2 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Jeśli nie poskąpisz kasy to kup książke"Programowanie gier.Kompendium",sam ją mam,ale sam c++ to gówno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ale sam c++ to gówno. Sam jesteś. C++ to najlepszy język >;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigshark2 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 To zrób coś ciekawego przy użyciu samego kompilatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 To zrób coś ciekawego przy użyciu samego kompilatora. Przecież są biblioteki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigshark2 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Czyli same c++ nie wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ucze się przy pomocy "symfoni c++" . Ale nie ma w obydwu tomach nic na temat programowania gier . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Czyli same c++ nie wystarczy. No ale biblioteki też są pisane w C++ nie? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Gdybyś zrozumiał chociaż jeden tom, to wiedziałbyś, że jeszcze mało wiesz :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Gdybyś zrozumiał chociaż jeden tom, to wiedziałbyś, że jeszcze mało wiesz :P . Dopiero jestem na 220 stronie na tablicach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ale sam c++ to gównoLol? X.x Jeśli nie poskąpisz kasy to kup książke"Programowanie gier.Kompendium"Trzeba było zacząć od "Symfonia C++"... A w "Programowanie gier.Kompendium" to nie ma tam podstaw... tylko odpowiedzi na niektóre zagadnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Kurs:http://www.edu.godula.com/?zo=cpp_00 Nawet fajny,dla początkujących. EDIT: Jaki jest najlepszy "komplikator"* do C++? ------------ *-czy. kompilator :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Jaki jest najlepszy "komplikator"* do C++? Raczej IDE ;p Polecam Dev C++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 kompilator? może środowisko? VC 2008 jest najlepszy.. EDIT: Racja badziewne programy lepiej pisać w devie.. jak coś lepszego dopiero brać vc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Racja badziewne programy lepiej pisać w devie.. No póki co to on raczej nic lepszego nie napisze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bigshark2 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Trzeba było zacząć od "Symfonia C++"... A w "Programowanie gier.Kompendium" to nie ma tam podstaw... tylko odpowiedzi na niektóre zagadnienia... Są i podstawy c++. Dopiero jestem na 220 stronie na tablicach I co?Ważne żeby pamiętac co sie przeczytało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 VC bije wszystkie o głowę, ze względu na dokumentację, wygodny interfejs i szybkość ;) . Może najpierw zacznijmy od tego, czego w nim brak :P ? Moim zdaniem, przed rozpoczęciem pisania zaawansowanych gier, należy zrozumieć, co to obiekty, klasy, metody, dziedziczenie, tablice, wskaźniki, czyli ogółem podstawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Panie BigShark2 mógłbyś się nie wypowiadać na tematy o których nie masz zielonego pojęcia ;/ c++ to nie wiersz do nauki na pamięć to trzeba zrozumieć... edit: Mistrzunio a może by tak zacząć od matematyki? ^.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 I co?Ważne żeby pamiętac co sie przeczytało... Właśnie . I mniejwięcej pamiętam to co przeczytałem i rozumiem większość funkcji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 mniejwięcej pamiętam No to niestety musisz dokładnie pamiętać... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Panie BigShark2 mógłbyś się nie wypowiadać na tematy o których nie masz zielonego pojęcia ;/ c++ to nie wiersz do nauki na pamięć to trzeba zrozumieć... edit: Mistrzunio a może by tak zacząć od matematyki? ^.- Raczej trzeba pamiętać do czego dana funkcja służy i co zwraca, bo niewygodne by było ciągłe sięganie do podręcznika :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 A ja mam c++dla programistow gier od dzis ale nie wiem czy to dobre. A stronka http://cpp.x12.pl/articles.php do nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Ale już w takich książkach nie ma podstaw... tylko zagadnienia X.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 No no nie ma podstaw ale przy tworzeniu jakies gry w c++ to moze sie przydac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Przy programowaniu gry wystarczy znać się na matematycę, nie bać się używania dokumentacji biblioteki graficznej z której korzystamy i być cierpliwym. Do tego nie potrzeba żadnych książek. Mi wystarczają w zupełności książki o składni języka. Takie rzeczy jak nazwy funkcji to się bierze z dokumentacji, bo tak jest najprościej -> i jest dobrze opisane, i wiesz co piszesz, nie powielasz gotowych schematów. Logicznego myślenia cię książka nie nauczy, sam musisz to opanować, a matematyka to cóż, nie jest to trudne jak się chce coś zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jeśli jesteś początkujący to polecam strone mojego kolegi: www.cpp.yoyo.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Kompilator Dev-Cpp Jest to najlepszy darmowy kompilator języka C++. Co najważniejsze program posiada polską wersję językową. Żeby być dobrym programistą C++ należy koniecznie zaopatrzyć się w książkę np. "C++ dla każdego" autorstwa Jesse Liberty, wydawnictwa Helion, albo skorzystać z powyższego samouczka. Tibijski zamykacz kompa Gdy wróg się zbliża, my jesteśmy w szkole, a nasz bohater łowi ryby to cyk i komputer automatycznie wyłączony. Nie wiem tylko z jakim programem współpracuje. Nie ma to jak profesjonalna strona od ludzi, którzy wiedzą o czym piszą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Dev-C++ nie jest kompilatorem ;f. @Marmot: Co racja to racja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 To akurat można przeboleć... dość powszechny błąd popełniany przez każdego początkującego programistę ale inne gafy no cóż ^^ Powinno się zrobić dla każdego użytkownika odpowiednie certyfikaty(że zna się na określonej dziedzinie) wtedy każdy pytający wiedział by czy dostaje sensowną odpowiedz ;] Swoją drogą to nie głupi pomysł ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się