Skocz do zawartości

Zablokowane No More Helath


Rekomendowane odpowiedzi

SIema Mam Problem W swojej Strzelance bo chcialem zrobic zeby po straceniu hp ludzik zmienil sie w trupa wiec wpisalem zycie i tracenie zycia za pomocą zmiennej no i tu są schody dałem event no more health i w środku change to object obj_trup właczyłem grę i zastrzeliłem jednego padło wszystkich pieciu jak to ustawic zeby gnineli pojedynczo w no more health ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
SIema Mam Problem W swojej Strzelance bo chcialem zrobic zeby po straceniu hp ludzik zmienil sie w trupa wiec wpisalem zycie i tracenie zycia za pomocą zmiennej no i tu są schody dałem event no more health i w środku change to object obj_trup właczyłem grę i zastrzeliłem jednego padło wszystkich pieciu jak to ustawic zeby gnineli pojedynczo w no more health ???

 

health jest jedno - dlatego umierają wszyscy. musisz użyć do tego innej zmiennej i warunku if

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiesz nam jaki czy mamy wrozyc z fusow?

#edit

w instance_change sa 2 argumenty,

instance_change(nazwa,yes/not);

 

PS. Widze ze ty nie znasz angielskiego, dlugo nie pociagniesz na kopiowaniu naszych kodow, skoro napisali ci jak uzywac hp to bez sensu pytasz sie jak zrobic zmienianie skoro nawet klocek na to jest (ale trzeba znac angielski) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem jaki jest klocek na change to object głupkiem nie jestem ale nie wiem jaki jest klocek na "if (health<=0)"

Wiem to co Napisałem Jest głupie A Co DO Kodu To w step wpisałem to

 if (health<=0)
instance_change(object_trup,argument=yes);

i mi bład wyskakuj poprawcie to mi zeby dzialalo i zeby ludek zmienil sie w object_trup (pisze ze nie ma varaible "yes"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...