LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 SIema Mam Problem W swojej Strzelance bo chcialem zrobic zeby po straceniu hp ludzik zmienil sie w trupa wiec wpisalem zycie i tracenie zycia za pomocą zmiennej no i tu są schody dałem event no more health i w środku change to object obj_trup właczyłem grę i zastrzeliłem jednego padło wszystkich pieciu jak to ustawic zeby gnineli pojedynczo w no more health ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 SIema Mam Problem W swojej Strzelance bo chcialem zrobic zeby po straceniu hp ludzik zmienil sie w trupa wiec wpisalem zycie i tracenie zycia za pomocą zmiennej no i tu są schody dałem event no more health i w środku change to object obj_trup właczyłem grę i zastrzeliłem jednego padło wszystkich pieciu jak to ustawic zeby gnineli pojedynczo w no more health ??? health jest jedno - dlatego umierają wszyscy. musisz użyć do tego innej zmiennej i warunku if Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ustaw w obiekcie ludzik: GML //Create zycie=100; //Step if (zycie<=0) gin_padalcu(); // można tu dać instance_destroy();) A potem jak nastąpi kolizja kuli z ludziakiem to: GML other.zycie-=50; // może być dowolna wartość No i tyle :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A żeby sie zamienial w obiect trup ?? to co zrobić ? CO To Za Jakaś Dziwna zmiennna gin_padalcu bład mi wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 zamiast gin_padalcu daj instance_destroy, a zeby zmienic daj instance_change xD Matt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 wpisuje instance_change(nazwaobjektu) i nie dzila błąd wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Powiesz nam jaki czy mamy wrozyc z fusow? #edit w instance_change sa 2 argumenty, instance_change(nazwa,yes/not); PS. Widze ze ty nie znasz angielskiego, dlugo nie pociagniesz na kopiowaniu naszych kodow, skoro napisali ci jak uzywac hp to bez sensu pytasz sie jak zrobic zmienianie skoro nawet klocek na to jest (ale trzeba znac angielski) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 wpisuje instance_change(nazwaobjektu) i nie dzila błąd wyskakuje To, że wiesz, że jest błąd to dopiero 1/10000000 sukcesu. Połową sukcesu jest zrozumienie na czym on polega (czyli czytanie ze zrozumieniem po angielsku i 49,9999999% sukcesu to pomysł, jak go rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Ja czegoś nie rozumiem - przecież jak piszesz nazwę funkcji/zmiennej to na dole pojawia się ta funkcja/zmienna ładnie opisana - jakie argumenty gdzie... Naprawdę tego nie widzicie? Poza tym jest help. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 klocek jest ale ponoć lepiej dać zmienną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 klocek jest ale ponoć lepiej dać zmienną Co ma zaś zmienna do funkcji instance_change( )? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 a jak odzielić instance change of if health<=0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Co to znaczy oddzielić? ;'( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 if health jako zmienna a change to object jako klocek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 http://www.kryniak.yoyo.pl/junks/Kryniak/adecoder/ Masz, zrób to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ja wiem jaki jest klocek na change to object głupkiem nie jestem ale nie wiem jaki jest klocek na "if (health<=0)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ja wiem jaki jest klocek na change to object głupkiem nie jestem ale nie wiem jaki jest klocek na "if (health<=0)" Wiem to co Napisałem Jest głupie A Co DO Kodu To w step wpisałem to if (health<=0) instance_change(object_trup,argument=yes); i mi bład wyskakuj poprawcie to mi zeby dzialalo i zeby ludek zmienil sie w object_trup (pisze ze nie ma varaible "yes" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 wpis samo yes bez argument= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 kiedy zabijam pisze unkown variable "yes" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Kurde, drugi argument przyjmuje wartości true i false (0 i 1), a nie jakieś yes i no. A co do twojego kloca to jest "If expression is true". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Jest klika takich samych obiektów wszystkie giną za jednym razem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ustaw przeciwnikowi zwykla zmienna (lokalna) np. HP i bedzie hulac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Pomóżcie mi moze Czyli co wpisać w create HP = 156 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 W create: zycie=100 w step: if (zycie < 0) instance_change(obj_trup,true) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 to to ja mam i nie styka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 to zamiast > daj < Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie nic ale dam ci przykład na gg moje gg: 2573696 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 wyslij mi emailem moj email to lolikmorderca@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Dzeki Ci Warcraft :D Zamykam Ten Temat Wreszcie Moge Z Ulgą :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi