Skocz do zawartości

Inventory napisałem


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam kolejne pytanie :D

 

Jak zrobić takie coś:

GML
toadd =0;

add=0;

 

toadd = global.sila; //to jest źle ale pisze żebyscie zrozumieli o co mi chodzi

toadd +=add;

 

// chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
No, chyba dobrze działa. Zapamiętaj:

GML
if ( a )

{

...

if ( b )

{

...

break;

// przerywa blok b

}

}

GML
if ( a )

{

...

if ( b )

{

...

return <wartość>;

// kończy skrypt

}

}

 

 

zapomniałeś o exit :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toadd =0;
add=0;
toadd = global.sila; //to jest źle ale pisze żebyscie zrozumieli o co mi chodzi
toadd +=add;// chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila

 

nie wiem czy dobrze zrozumiałem

toadd =0;
add=0;
toadd +=add;// chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila 
toadd = global.sila;

na odwrot to zrobic ? oczywiście jak to wszystko masz w jednym skrypcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz - faktycznie xD coś dzisiaj nie myślę :D

 

EDIT: no raczej nie :F Chodzi o to że zmienną toadd definiuję przy tworzeniu itema... i potem w skrypcie po dodaniu odpowiedniej wartosci (add ) do tej zmiennej ma to się dodać do zmiennej którą gracz przydzielił do toadd (czyli np. global.sila ) Ale chodzi o to że skrypt który to dodaje nie musi wiedzieć do jakiej zmiennej dodaje... Ona ma być 'przypisana' do toadd xD Ale namieszałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wprawdzie do kilku rzeczy mam wątpliwości więc nie wiem czy będzie gitara :

 

create :

toadd = 5
global.sila = toadd

 

step :

global.sila = toadd

 

draw :

draw_text(x,y,global.sila)

 

press enter :

global.sila+=bbt()

 

skrypt bbt :

add = 10 
toadd +=add

 

po wciśnięciu enteru będzie się zwiększać global.sila o sumę toadd i add o to chodziło >>?<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...