Yoda Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Pisałem sobie takie oto inventory -> http://www.gmclan.org/up2576_11_eqqqqqqqqqq.html Niestety sami zobaczcie - coś schrzaniłem i nie działa jak trzeba :P problem jest przy zdejmowaniu itemów z wyposażenia... Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ;U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Ale o co dokładniej chodzi? Bo jak na moje oko to dobrze działa ;p EDIT: Już wiem xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Kurde, nie mogę zakumać gdzie jest błąd? przez te break'i czy jak? :u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Nie no - wszystko schrzaniłeś i nie chce mi się naprawiać :/ . Napiszę ci od nowa, tutaj już zgłupiałem ;/ . Ok - break przerywa raczej tylko bloki z if . Pozamieniaj na: GML return true; i zobacz jakie teraz masz błędy :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Hmmm nie rozumiem co ma zwracanie wartości do tego skryptu Mi chodzi o to żeby przerwał cały skrypt :| W ogóle nie wiem czy te błędy to wina tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Gdybyś miał jakieś zetknięcie z C/C++ wiedziałbyś bowiem, że zwracać wartość można tylko raz, gdyż jest to równoznaczne z końcem skryptu :mellow: .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 no wiem że funkcja musi zwrócić zawsze prawdę (jeżeli dobrze rozumiem :P ), czyli w tym moim skrypcie, aby przerwać jego działanie muszę zwrócić fałsz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Jeśli w skrypcie dasz w jakimkolwiek miejscu skryptu return (zwracające cokolwiek) to skrypt kończy swoje działanie (chyba) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 mam wrażenie że te błędy to nie wina tego :| kombinowałem z tymi returnami i dalej to samo... gdzie ja zrobiłem błąd? :mellow: EDIT: już wiem :D Szit siedzi w skrypcie 'item_set' - chyba kolejność pętli abo co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 No właśnie Mike_p dobrze napisał ;) . Nigdy ci nie pomożemy, bo nie znamy twojego kodu, brak komentarzy. A pisać mi się niezbyt chce ;P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Jak to nie znacie kodu? :D Przecież dałem źródło ;) A fakt komentów nie ma... ale teraz już wiem że to wina tego skryptu chyba :P Chyba mi się udało :P Tak czy siak obadajcie: https://gmclan.org/up2576_11_eqqqqqqqqqq.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 No, chyba dobrze działa. Zapamiętaj: GML if ( a ) { ... if ( b ) { ... break; // przerywa blok b } } GML if ( a ) { ... if ( b ) { ... return <wartość>; // kończy skrypt } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A ja mam kolejne pytanie :D Jak zrobić takie coś: GML toadd =0; add=0; toadd = global.sila; //to jest źle ale pisze żebyscie zrozumieli o co mi chodzi toadd +=add; // chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 No, chyba dobrze działa. Zapamiętaj: GML if ( a ) { ... if ( b ) { ... break; // przerywa blok b } } GML if ( a ) { ... if ( b ) { ... return <wartość>; // kończy skrypt } } zapomniałeś o exit :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 break przerywa tylko pętle łosie. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dobra nieważne xD Lepiej mi pomóżcie z tym drugim :F @up: też mi się tak zdawało... A exit chyba przerywa If'y.. czy coś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 exit to to samo co return tylko, że nic nie zwraca :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Arrrghhh przestańcie się kłócić tylko mi pomóżcie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 toadd =0; add=0; toadd = global.sila; //to jest źle ale pisze żebyscie zrozumieli o co mi chodzi toadd +=add;// chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila nie wiem czy dobrze zrozumiałem toadd =0; add=0; toadd +=add;// chodzi o to żeby po wykonaniu toadd +=add; dodało do zmiennej global sila toadd = global.sila; na odwrot to zrobic ? oczywiście jak to wszystko masz w jednym skrypcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 O żesz - faktycznie xD coś dzisiaj nie myślę :D EDIT: no raczej nie :F Chodzi o to że zmienną toadd definiuję przy tworzeniu itema... i potem w skrypcie po dodaniu odpowiedniej wartosci (add ) do tej zmiennej ma to się dodać do zmiennej którą gracz przydzielił do toadd (czyli np. global.sila ) Ale chodzi o to że skrypt który to dodaje nie musi wiedzieć do jakiej zmiennej dodaje... Ona ma być 'przypisana' do toadd xD Ale namieszałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 namieszałeś strasznie zaraz mi z bani poleci dym xD ale chyba mam pomysł zaraz napisze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Mam nadzieję że zrozumiałeś o co mi chodzi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 wprawdzie do kilku rzeczy mam wątpliwości więc nie wiem czy będzie gitara : create : toadd = 5 global.sila = toadd step : global.sila = toadd draw : draw_text(x,y,global.sila) press enter : global.sila+=bbt() skrypt bbt : add = 10 toadd +=add po wciśnięciu enteru będzie się zwiększać global.sila o sumę toadd i add o to chodziło >>?<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Nie za bardzo :D kurde... chyba znalazłem sam sposób... co prawda jest tylko półautomatyczny ale... hmmm tak czy siak dzięki za fatygę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 to weź go zapodaj bo jestem ciekaw o co ci chodziło a jak zobaczę kod to się wyjaśni xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zaraz wrzucę gotowy przykład to zobaczysz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się