warcrawt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 1.Jak zrobić by przy kolizji z flagą mam przejście do następnego roomu ale jak nie ma jóż roomów to pojawia się tabela z punkatacją no wiecie a po wyłączeniu tabeli powraca do menu. 2.Zapomniałem dam w edit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 1. if ( room != room_last ) { room_goto_next(); } else { higscore_show //czy jakis taki kod nie pamietam xD room_goto(numer rooma z menu) } 2. roxisz :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 uzyj se klocka next room a w koncowym romie daj flage i w kolizji highscore_show a nastepnie chyba room_goto tak mi sie zdaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 if (room_exists(room_next(1))) room_goto_next() else highscore_show(1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Dobra ale jak zrobić aby ta tabele była z wpisywaniem imienia gracza że wpisujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 help(F1) > highscore... ;/ pfff... https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=88 szukałem tego 10 sec, czemu ty tego nie mogłeś poszukać... ?? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 No mam ale co to jest border Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 highscore_set_border(show) - Ustawia, czy tabela wyników ma mieć swoją granice czy nie. ;'( buuuuuu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 skoro masz to po co pytasz ?? :o highscore_show_ext(numb,back,border,col1,col2,name,size) - Działa podobnie jak highscore_show. pokazuje tabele wyników ale ma wiele wbudowanych funkcji, funkcje te to tło tabeli (back), ustawianie granicy (border) i czcionki. col1 jest kolorem dla nowego wpisu, col2 kolor dla innych wpisów. name jest nazwą czcionki, w size ustawiany jest rozmiar czcionki. Ta funkcja jest bardzo wygodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dalej coś nie tak. Mam kilka roomów, jak zrobić by właściwości (czyli hp,zycia,amno i punkty bo mam takie) przechodziły do następneo roomu i na koniec w tabeli wyświetlało punkty. Nawet nie wiem jak zrobić tabele (tylko jej wyświetlanie) a potrzebuje z wpisywaniem nazwy gracza i liczbą punktów. Próbowałem z Dokumentacji i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 po 1: użyj zmiennych globalnych po 2: nie możesz dawać w obiekcie który jest w każdym roomie global.pkt=0 bo za każdym razem będzie je zerował... po 3: możesz użyć presistant, ale z globalnymi będzie wygodniej ;) podsumowując tylko w jednym obiekcie który znajduję się tylko w pierwszym roomie gry definiujesz zmienne np. global.punkty=0 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 A byś mugł dokładniej bo naprawde jestem w tym totalnym noobem. Bo tylko nie mam punktów a tabele zrobiłem. Może np. zrobić coś żeby w roomie przechowywały się punkty i puźniej jak jest ta tabela to pobiera punkty z roomów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 obj_persistent: Create: global.punkty=0; ustaw temu obiektowi persistent :U voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dzięki działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 A jak mam kilka roomów to mi nie pobiera a jak mam 2 roomy to jest dobrze co zmienić ? To ostatni element mojej gry bardzo mi na tym zależy. Edit: Przepraszam za doumpleposta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Nie rozumiem o co ci chodzi :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 No bo jak mam rozmieściś ten objekt ? tylko w pierwszym roomie ? bo mam np.3 roomy i chce żeby high score pobierał punkty z 1 roomu 2 roomu . Zrobiłemże pobiera naboje zycia punkty i hp. POPROSTU TABELA POBIERA PUNKTY Z POPRZENICH ROOMÓW. A MAM W HERO STWORZONY PASEK Z ZYCIAMI PUMKTAMI itp. Który ma pobierać punkty i pociski i reszte z poprzednich roomów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 jak zrobić by właściwości (czyli hp,zycia,amno i punkty bo mam takie) przechodziły do następneo roomu użyj ini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 użyj ini -_- a zmienne globalne do nie istnieją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Ale nie wiem jak to zrobić potrzebuje dokładnych instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Czy ktoś mi odpisze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=10 Prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Rozumiem co to zmienna globalna ale i tak nie wiem jak to zrobić. Czy może ktoś dać przykład ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 yyyy? inicjalizujesz przez global.nazwazmiennej=wartość w evencie Create, Room Start lub innym podobnym. Używasz tak samo jak inne zmienne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Ja wogole nie rozumiem czemu ty chcesz zeby po kazdej rundzie pojawiala sie tabela ....(zrob na koniec)... Game End-Show highscore tabela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ale najwygodniejsze są pliki ini, coby nie mówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 bzdura! przy edytowaniu rooma w zakładce seeting w creation code w pierwszym roomie wpisz : global.punkty=0 potem tylko dodajesz coś do zmiennej. np. global.punkty+=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się