Skocz do zawartości

Woda (w 3D :P)


GMcliker

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

tak jak wszystko inne, tylko dodać prześwitywalność. w Game makerze:

 

draw_set_alpha(0.5);
//tutaj rysujemy taflę wody
draw_set_alpha(1);//żeby następne obiekty nie były prześwitujące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

unoszenie sie na sinusach, przesuwanie jako zmiana współrzędnych tekstury chyba... nie pamiętam teraz jak to robiłem :P nie mam niestety już gry w której takie coś uzywałem, a w 3d sie nie bawiłem od roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby były takie fale :) i żeby się ruszała

I żeby rybki pływały, i żeby było duzooo piany :D tak :D i jeszcze płetwa rekina ! tak tak tak !

Irrlicht albo xtreme 3d, a tak to tylko możesz pomarzyć ( pewnie nawet nie obcykałeś całego game makera)

gnysek : fale to ciekawa sprawa, pamiętaj, że fale mogą sie łączyć, tworząc wyższe fale... i wogóle jest z tym problem... najlepiej dać texture wody (dużo tego na necie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irrlicht albo xtreme 3d, a tak to tylko możesz pomarzyć

Ta, jasne ze sie da bez nich, wystarczy zrobic cos a'la teren ale zamiast wierzcholkow statycznych dac falujace (sinusy). Dzis niestety nie pokaze jak to zrobic, bo zaraz lece, ale jutro sie zrobi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...