Fallord Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Witam, otóż moja grafika w grze jest zbyt "pikselowa", dlatego wpadłem na pomysł rozmyldenia jej. W jaki sposób można uzyskac efekt rozmyldenia ? Czy da się wogole ? Czy nie obciąży mi to zbytnio gry ? Czekam na odpowiedzi,pozdrawiam Fall. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 zależy czy chcesz blurować każdy sprite, czy chcesz dodać ogólny jakiś efekt który sie sam wszystkim zajmnie. ja bym na Twoim miejscu przegimpował/photoshopował/photopaintował pixelowe sprity @down ano warto użyć @down down to działa tylko na krawędzie, chyba nie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Tak jak wyżej - no i jest jeszcze opcja Interpolate between pixels czy coś ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 W edycji sprite'a jest takie coś "Smooth edges". Powinno pomóc (w edytorze nie zobaczysz żadnej zmiany, dopiero w grze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Ja bym najchętniej dał efekt,wykonany w gimpie czy psp. Może to coś da ? Chodzi tylko oto,aby fajniejszy efekt był w grze. Jak działa opcja "Interpolate between pixels" ? xD i jak jej uzyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Grudnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 tak, tylko jak ci się zrobią półprzeźroczyste krawędzie w grze, to będizesz musiał poza uzywaniem GM7, zapisać wszystko do PNG z kanałami alpha i wczytywać z dysku - inaczej z prześwitywalności, wygładzeń itp. nici. Zaznaczenie "smooth edges" w spricie jeszcze jakoś będzie ratować całą sytuację ale to i tak nie to samo. Interpolate between pixels rozmywa dwa sąsiednie piksele, tak aby łagodniej przechodziły - ale jeśli chodzi o 2d, to widać to dopiero przy skalowaniu i obracaniu figur - brzegi nie są poszarpane, a jak skalujesz to nie widać pikseli jak płyty chodnikowe :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Ajjjj, a nie ma czegoś co by mi to "pseudo rozmydliło" ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Wyskrobałem coś z mojej mózgownicy... wiem że nie jest to cud miód ale zawsze coś :3 https://gmclan.org/up1717_11_bm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się