aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Czy istnieje jakiś program w którym łatwo można by było tworzyć efekt a onby to przerabiał na kod do gma albo projekt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Particle Designer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 a gdzie go moge znależć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Proponuję zajrzeć do Downloadu. Na ogół pomaga. Jeśli chcesz jako tako prosperować w Internecie, MUSISZ umieć szukać. Z resztą, nie ma się czego uczyć. W dobie rozwoju wyszukiwarek wpisanie fazy "Particle Designer" w Google zajmuje kilka sekund. Jeśli nawet tego nie potrafisz zrobić, zapomnij o programowaniu. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Pname = part_type_create() part_type_sprite(Pname,,0,0,0) part_type_size(Pname,2,4,0,0) part_type_scale(Pname,1,1) part_type_color1(Pname,255) part_type_alpha1(Pname,1) part_type_speed(Pname,1,1,0,0) part_type_direction(Pname,0,359,0,0) part_type_gravity(Pname,0,270) part_type_orientation(Pname,0,0,0,0,1) part_type_blend(Pname,1) part_type_life(Pname,60,60) Ename = part_emitter_create(Sname) part_emitter_stream(Sname,Ename,Pname,10) wiecie co mam teraz taki kod wygenerowany przez ten program i co zrobićżeby ten efekt rysował się podczas tworzenia objektu bo jak daje w create to nic się nie dzieje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Pname = particle name Ename = emitter name Sname = czegos tam name Musisz to wszystko zrobic samo sie nie zrobi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 i jak to wpisze to bedzie chodzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Sname = Particle System Name ;] a kod bedzie dzialac jezeli zrobisz wlasnie ten particle system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 tak ale co właściwie robi ten program skoro musze robić Particle system name Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 no musisz nazwac po swojemu... normalnie trudne jak nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 i co jak sobie nazwe to nieczeba wywoływać jakimś kodem w którym miejsu to ma się tworzyć czy co?? no czy nikt nie może wytłumaczyćco musze zrobićżeby zaczął mi emitować ten efekt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ale wy ku*wa jestescie -.- Samo stworzenie systemu nic nie da, trzeba stworzyć system, typ i emiter, a następnie w step dać taki kodzik part_emitter_burst(ps,ind,parttype,number) // ps - id systemu , zwracane przez part_system_create(); // ind - id emittera, zwracane przez part_emitter_create(); // type - id typu, zwracane przez part_type_create(); //number - ilosc cząsteczek wypuszczana na stepa. Najlepiej poczytaj dokumentacje bo to proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się