MAK Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 boje się że szwaby zrobiły GM czy tak jest? :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Września 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Nie. Tak trudno było samemu sprawdzić ty mały nacjonalisto? :P Lepiej napisz w jakie gry lubisz grać, bo może się okazać, że lubisz szwabskie gry pokroju Gothic czy Settlers. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Kliki wcale nie są złe, lecz nie dają takiej satysfakcji jak napisanie gry w GM'e ;) A co do GameMakera ( tego na codomore64 ) to przypomina mi kliki x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ja mógłbym tylko wszystko za Ranmą powtórzyć. Slawo, a tak w ogóle to kompleksy się leczyć powinno. Btw. proszę mi pokazać z których gier to tak szydzimy paskudnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcrash-313 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Co tu mówić... TGF, MMF i MMF2 to najprostsze i prawie najlepsze edytory gdyby nie ograniczenia. GM ma jedno ograniczenie GML dość trudny nawet jak dla kogoś kto zna wspaniale Delphi, C++ itp. Jak ktoś chce uwieżyć, że klikach powstają hity niech zajrzy na np. The Daily Click i zobaczy co można zrobić w kilka dni, a nie tygodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jej, lansujesz się właśnie brakiem wiedzy >=OOO ktoś kto "wspaniale" zna CPP napewno nie tknie się GM w celu robienia gier, to po pierwsze, a po drugie, skąd możesz wiedzieć, skoro nie znasz żadnego z tych języków na tyle dobrze, żeby napisać grę? (to widać :D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Hm, GML to ograniczenie? lawl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Game Editor - najlepsza alternatywa dla Game Makera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Września 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 No właśnie, dwa poważne bullshity. GML nie jest ograniczeniem lecz zaletą. GML jest trywialnie łatwy w porównaniu do Delphi czy C++. Gdyby było na odwrót, to już dawno bym trzaskał wszystko w tym ostatnim języku. Mało tego, Ci co znają porządne j.p., to się naśmiewają z GML jaki on dziecinny. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcrash-313 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Podstaw C++ to ja się nauczyłem w 2 godziny, a w GMLu znam tylko bardzo podstawowe akcje. Co do prostoty GML to przeszkadza to, że nie mamy jednolitego tekstu tylko objekty i podzielone skrypty co zniechęci każdego początkującego w np. C++. Gdyby kliki były częściowo darmowe tak jak GM to spadło by się o kilka miejsc w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Podstawy C++ w 2 godziny?? to pokaż coś związane z C++... oczywiście SWOJE :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 To że wiesz jak zrobić tekst w oknie tekstowym nie oznacza że potrafisz c++. Spróbuj zrobić gre typu pacman w c++ i używając samego gml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Co do prostoty GML to przeszkadza to, że nie mamy jednolitego tekstu tylko objekty i podzielone skrypty co zniechęci każdego początkującego w np. C++. O ile dobrze sie orientuje to odpowiednikiem gmowych obiektow sa struktury w c++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Heh, a ja się przyznam, że zaczynałem od TGF, ale po trzech miesiącach duzo starszy kolega przyniósł mi game makera 5 i całą stronę gamemaker.nl oraz gmclan.iglu.cz zgrane na płytę - tak więc pomimo braku internetu (który podłączyłem po kolejnych czterech miesiącach) mogłem sobie popatrzeć jak gry w GM są zrobione no i tak się powolutku tego programu uczyłem. Szczerze - TGF do dziś pozostaje dla mnie nie zrozumiały :P Ale zrobiłem w nim grę, a jakże, dzięki czemu na koniec gimnazjum miałem szóstkę (i to był w sumie koniec przygody z tym programem, na całe szczęście). W sumie na GML zacząłem przechodzić po kilku dniach, bo zauważyłem, że jest tam więcej funkcji (a kilka przykładów które miałem z neta pobrane, wykorzystywało GML co dodatkowo mnie zmuszało do zrozumienia kodu, bowiem nie lubię czegoś skopiować i po prostu uznać, że to działa bo tak ktoś wymyślił, ale nie wiem dlaczego działa). @dcrash-313: podstaw jazdy samochodem też się nauczysz w dwie godziny (nawet szybciej), ale to nie znaczy, że będziesz umiał już jeździć :D Ja przerobiłem dzisiaj w szkole np. wszystkie funkcje assemblera dla mikroprocesora(mikrokontrolera) 8051 i je doskonale rozumiem, ale nie napisał bym ani jednego programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 D-Crash: podstawy C++ to składnia i podstawowe funkcje wejścia-wyjścia. Jakby nie patrzeć, w GM nawet część składni można pominąć, a funkcje to i tak bierzesz z dokumentacji, bo nie da rady znać wszystkich na pamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Chyba jednak da. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 na zx spectruma byl gamemaker?? kurcze ni pamietam :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Game Builder, chyba do robienia gier. Widziałem przykład, ale tak się tnął on, że żal.pl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się