Amadeo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witajcie! Jestem dobrym tworzycielem muzyki w programie Dance eJay 7. Chodzę do szkoły muzycznej. Jak ktoś chcę, mogę komuś zrobić w formacie .mp3 , ale wzamian musi mie dodać do CREDITSA takimi literkami: Muzyka: Amadeo (Amadeusz Dziopak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Pokaż swoje utwory lepiej "tworzycielu" muzyki :) eJay nie jest programem do tworzenia muzyki tylko układanką klocków lego z którego powstają bełkoty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadeo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 nie ma sprawy. Zaraz wysle! moze najnowszą, gatunek:pop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Niech będzie ambient albo eksperymentalna :P EDIT: Też tworzę muzykę i jedna nadaje się na muzyczkę w grze. Przesłuchaj jak chcesz :) https://gmclan.org/up541_4_DJ_SnakeR_Credits.html Ta jest od Credits :) Możesz zrobić coś w tym stylu. PS. Ja tworzę w Fruity Loops. Tam wszystko komponujesz sam. Melodie, bassy, drumloopy itd. nie ma tam takich tzw. "gotowców" które układasz jak puzzle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadeo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 w eJayu możesz dawać gotowe kloce, lub możesz tworzyć swoje. Ta piosenka którą daje jest tworzona ręcznie przez ze mnie, jeszcze chwilke i bedzie, mam wolnego neta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...