london Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Tytuł: War of Castle Gatunek: tower defense/zręcznościówka Opis: Gra jest w widoku izometrycznym (chodź nie wszystkie kąty są takie same, ale nie sądzę by komuś to przeszkadzało). Fabuła jest kaprawa, jednak jest i to daje mi możliwość rozwinięcia jej w następnych częściach gry. Sama gra nie jest dość trudna ze względu na to, że możemy werbować pomocników. Jest ich 5 rodzai. Pierwsi 2 to (jak i pozostali) magowie. Jednak różnią się od innych tym, że zajmują miejsce obok drogi (losowo). Jeden z nich (zielony) atakuje wrogów zieloną kulą, która zadaje dość małe obrażenia. Drugi jest jeszcze słabszy, ale jego zaletą jest to, że swymi pociskami spowalnia wrogów. Ci dwaj magowie raczej nie pomogą nam zbytnio w grze. Pozostali 3 zajmują miejsce na murze obronnym, jednak przedtem musimy ten mur zakupić. Niebieski mag ma dwa rodzaje pocisków: pierwszy zadaje średnie obrażenia wrogom, drugi ma małe obrażenia ale w chwili gdy leci rozmnaża się. Czerwony mag atakuje "falą", która przeszywa większość wrogów. Żółty mag zadaje najsilniejsze obrażenia ale jest powolny. Potrafi stworzyć specjalny mur, który stoi i czeka aż jakiś wróg w niego wejdzie, a wtedy zadaje mu duże obrażenia. Jeden mag nie zdziała zbyt wiele ale gdy zbierzemy ich już kilku (tych na murze) to mogą znacząco nam pomóc. Jest jeszcze jeden bonus, który przyzywa stado bawołów, które pędzą na wroga. Pieniądze z początku będzie dość trudno zebrać ale później będziemy jej mieli coraz więcej ze względu na 7 typów wrogów: Pierwsi dwaj to chłopi, którzy raczej nie sprawią większych problemów, a jeśli nagromadzi się ich spora grupka możemy nasłać bawoły i zgarnąć niezłą kasiore. Trzecim i czwartym przeciwnikiem jest wąż i Minotaur (raczej nie przypomina Minotaura). Są nieco mocniejsi ale też nie sprawią zbyt dużych kłopotów. Piąty jest mag, który nie pędzi na nasz zamek, a staje i zaczyna przyzywać chłopów. (Jest dość wytrzymały) Szóstym zaś jest potężny wielki chłop, którego wadą jest powolne chodzenie. Siódmym i ostatnim zwykłym przeciwnikiem jest ten sam chłop, tylko ze zmienionym ubiorem i tarczą, która chroni go przed pociskami magów i bawołami. Ma bardzo dużo hp. Przeciwników zabijamy klikając na nich. Jeśli komuś znudziła się już taka gra, może zakończyć ją w każdej chwili przyzywając bossa (jest od tego guziczek w prawym dolnym rogu ekranu). Boss jest silny, co chwile przyzywa 2 dużych chłopów z tarczą. Na szczęście jest powolny, ale i tak bez porządnej obrony go nie pokonamy. (sam zbiłem bossowi klikając na niego ok. 6k hp a ma 16k.) Ps. Boss jest odporny na bawoły i w czasie jego przyzwanie przestają się pojawiać inni przeciwnicy. To chyba wszystko. :) Download: pobierz Rozmiar pliku: 1683KB Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Ja (tło z GM'a) Dźwięk: http://findsounds.com/ Muzyka: nie ja (http://www.kabatnet.waw.pl/midi.htm i być może jeszcze inne źródła, ale nie pamiętam) Screeny: screen1 screen2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Grafika: JaWTF?? O.o Grafika- 2/5 Muzyka- 4/5 Fabuła- a jakaś jest?? Grywalność- 2/5 (Trochę to nudne) 2+4+2=8/3=2.6 (3*) Nawet dobre ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubos Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Grafika: 3/5 Muzyka: 2/5 Grywalność: 1/5 ( yy o co w tym biega? ) Ogółem: 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 WTF?? O.o ? Fabuła- a jakaś jest?? No jest :] Nie czytałeś mojego pierwszego postu? Grywalność- 2/5 (Trochę to nudne) Na początku tak, jednak po pewnym czasie (dość długim), gra staje się na pewno ciekawsza (dla innych bardziej dla innych mniej). :) Grywalność: 1/5 ( yy o co w tym biega? ) Musisz zabijać pojawiających się przeciwników klikając na nich, a za zdobyte pieniądze możesz kupować różnego rodzaju bonusy etc., które pomogą Ci w obronie "zamku". Tutaj jeszcze jeden screen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 WTF??O.o? Czy to twoja grafika?? czy mi sie zdaje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Czy to twoja grafika?? czy mi sie zdaje Gdybym używał cudzej grafiki to by ocena była 5/5 :] Z czym Ci się ta grafika skojarzyła, że takie podejrzenia snujesz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Do GM'owej grafiki :F (Oczywiście te tło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Do GM'owej grafiki :F (Oczywiście te tło) No tło akurat jest z GM'a. Nie wiedziałem, że to takie istotne, zaraz dodam o tym informacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Grafika: 2/5 Muzyka: 3/5 Grywalność: 2/5 Pomysł: 3/5 Ogółem: 2.4/5 Gdybyś połączył oba tła wyglądało by to znacznie lepiej ( chodzi mi o sprite przejściowy), a ten zamek taki trochę kwadratowy ^^ Muzyka jest taka średnia, bo nie ma w niej niczego złego ale za to jest jakaś taka mało efektowna, leci sobie żeby lecieć ^^ Gdyby nie to że z tych potworów wypada tak mało kasy i gdyby nie to że trafienie w wroga jest prawie nie możliwe to dałbym może nawet 4 ^^ Pomysł całego systemu jest dość ciekawy, tylko ci pierwsi magikowi są w ogolę nie przydatni ^^ kompletnie nic nie zadają, gdyby tak te jednostki coś robiły to by było dobrze. Ogółem wychodzi 2.4, ocena jest taka w miarę przyzwoita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Gra jest ok, ale przydałoby się zrobić coś, by palec nie bolał po rozgrywce. Grafika średnia - droga jakaś taka dziwna. Dźwięki wkurzające - yh, yh, yh, yh, oh, łaaaa. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Bez urazy, ale nudna :P. Jakoś klikanie we wszystko co się rusza mnie nie fascynuje. Dam dwie gwiazdki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Zawiodłem się na to London, sądziłem iż potrafisz owiele więcej, 2/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Gra jest ok, ale przydałoby się zrobić coś, by palec nie bolał po rozgrywce. Masz jakieś pomysły? Bo mi akurat nic nie przychodzi do głowy jak to rozwiązać. :) droga jakaś taka dziwna. Dźwięki wkurzające - yh, yh, yh, yh, oh, łaaaa. 3/5 Normalny odgłos chłopa przy zgonie :P Następnym razem je ściszę żeby nie drażniły ucha. Gdyby nie to że z tych potworów wypada tak mało kasy i gdyby nie to że trafienie w wroga jest prawie nie możliwe to dałbym może nawet 4 ^^ Na początku wypada mało, ale z czasem jest jej coraz więcej. Ja nie mam problemów z trafieniem w wroga :P. Pomysł całego systemu jest dość ciekawy, tylko ci pierwsi magikowi są w ogolę nie przydatni ^^ kompletnie nic nie zadają, gdyby tak te jednostki coś robiły to by było dobrze. Pisałem już, że pierwsi i drudzy magowie raczej nie są zbyt pomocni inaczej za to jest z pozostałymi. Wystarczy postawić na murze kilku magów (potrzeba trochę kasy na to) i już będzie widać, że rozwalają przeciwników. Zawiodłem się na to London, sądziłem iż potrafisz owiele więcej, 2/5. Więcej tak, ale czy o wiele to nie wiem :) Już Christmas castle było pozytywniej ocenione, a miał znacznie mniej urozmaiceń. Nie wiem czemu, może izometria to był zły pomysł? Piszcie dokładnie co wam się nie podoba i co warto by zmienić, bo nie chciałbym to powtarzać z następną wersją. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 London: ale te "yhy" i "ohy" mogłyby być przynajmniej różnorodne - raz umiera tak, a raz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 London: ale te "yhy" i "ohy" mogłyby być przynajmniej różnorodne - raz umiera tak, a raz tak. Dobrze, w następnej części tak będzie :) Zmieniłem trochę starą wersje gry, a mianowicie za przeciwników dostajemy teraz 3 razy więcej złota, a boss ma 1/4 hp więcej. Pobierz. Edit: Parę screenów: screen1 screen2 screen3 walka z bossem, którą przegrałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Mnie jakoś ta gra nie wciągneła ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się