Skocz do zawartości

Jedna litera zmiennej


Rekomendowane odpowiedzi

Da

argument[0] = string( argument[0] ) + ',';
repeat( max( 0, argument[1] - 1 ) )
{
    argument[0] = string_delete( argument[0], 1, string_pos( ',', argument[0] ) );
}

return real( string_copy( argument[0], 1, string_pos( ',', argument[0] ) - 1 ) );

Jako script.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie można po prostu zrobić tablicy?

global.boro[1] = 12;
global.boro[2] = 14;
global.boro[3] = 555;
global.boro[4] = 4843;

if global.boro[3] = 555
{
image_alpha = 0.5;
}

 

wiem że kod tymona rozdziela string (tekst pomiędzy " ") ale może mój kod też się przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trące sie ze swoim pytaniem ponieważ nie chce zakładać nowego tematu więc...

... Jak można sprawdzić jaki jest największy index zdefiniowanej tablicy np mamy

 

tablica[1]

tablica[2]

tablica[3]

tablica[4] -- i o tą mi chodzi chcę znać jej index ( numerek w nawiasie ;p )

 

jeżeli nie takiego skryptu to proszę napiszcie mi jak mogę sprawdzić czy tablica o danym indexie istnieje.

 

Proszę o konkretne odpowiedzi :)

 

...Marek.:whip:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz sprawdzic czy tablica np.7 istnieje?

 

w create:

i=7
tablica[i]=0

w step:

if i>=7
{
show_message("tablica 7 istnieje!!")
game_end()
}
else
{
show_message("tablica 7 nie istnieje!!")
game_end()
}

jeżeli 'i' by bylo mniejsze tablica 7 by nie istniała. :P

 

najwiekszym indexem tablicy będzie zmienna 'i'

 

troszke cie nie zrozumialem ale chyba o to ci chodziło. :D

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...