Skocz do zawartości

Saper(alfa)


Pasterz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Przepraszam za Double posta ale mam jedno pytanie do wszystkich. Czy jest sens jeszcze skończyć tą grę? Jeżeli tak to co was denerwuje lub co chcieli byście zobaczyć. Jeżeli nie to po prostu wezmę się za inne projekty. :) Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł: 5/5 - Pomysł znakomity - przynajmniej dla mnie.

Programowanie (silnik): 5/5 - nieskomplikowany, ale wystarcza :P

Grafika: 3/5 - denerwująca - w grach logicznych niekonieczna jest znakomita grafika ;) Ale ta jakoś nie pasuje :P Dodaj jakąś siatkę w tle ;-)

Grywalność: 5/5 - przynajmniej dla mnie ;-)

Ogółem: 5/5 - grybyś jeszcze rozbudował tą grę - włącznie z grafiką - mogłaby być idealna.

 

Co do pomysłu to nie jest jedyny - jest dość wiele gier tego typu - zwykle trzeba pozbierać z planszy jakieś pierścienie, czasem zgasić ogień....

 

Czekam na kolejną wersję :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za wypowiedź. Teraz właśnie dodaje Edytor Plansz aby każdy mógł stworzyć swoją planszę i podzielić się z nią na oficjalnym forum gry( Jeszcze go nie ma :P). Co do grafiki to będę próbować znaleźć jakiegoś dobrego bo ze mnie grafik jak z d*** słonie trąba. :) A może masz jakieś sugestie co dodać nowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Po co ta spacja? (że spacją się rozbraja bombę...)

2. Mniejsza grafika. Powinno być 64x64.

3. Drzwi. Zdobywamy kluczyk, który otwiera otwiera nam drzwi. Można mieć przy sobie kilka kluczyków ,np. 5, wtedy otworzymy 5 drzwi.

4. Ogólny morał gry...... zamiast bbomb chyba lepiej by pasowały np..... e..... no nie wiem, diamenty :P, nie za proste :P Dyskietki xD

5. Pola, po których można przejść 2, 3 razy (Na początku normalne pole, raz dotknę, to robi się trochę popękane, jeszcze raz i jest bardzo popękane, a trzeci raz animacja połamania. (czy coś takiego :P )

6. Grafika - zaraz spróbuję coś wykręcić :P

7. Płynne przejście bohatera między polami.

8. Siatka w tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Po to bo czasami trzeba przejść przez jedną bombę i rozbroić drugą obok siebie. ;)

2.Są 64. ;)

3.Pomyśle jeszcze nad tą propozycją.

4.Ale ta gra nosi tytuł saper więc raczej tylko pasują tutaj bomby. ;)

5.Bardzo dobry pomysł tego na pewno użyję w mojej grze. :)

6.Tak jak już mówiłem jak skończę cały silniczek to poszukam grafika. Bo teraz nie ma sensu go szukać. ;)

7.Robi się. :)

8.Mogę dać ale po co? :)

 

Dzięki za podpowiedzi co do gry i czekam jeszcze na inne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Po to bo czasami trzeba przejść przez jedną bombę i rozbroić drugą obok siebie.

No rzeczywiście :D Nie pomyślałem o tym szczególe.....

2.Są 64.

LoL...... Wydawało mi się, że w grze jest coś w granicach 80*80 xD Ale rzeczywiście :D No to w takim razie 401*40 czy coś w tej okolicy (48 :D )

3.Pomyśle jeszcze nad tą propozycją.

Myśl, myśl :D

4.Ale ta gra nosi tytuł saper więc raczej tylko pasują tutaj bomby.

Ale masz problem, to zmień tytuł :P

5.Bardzo dobry pomysł tego na pewno użyję w mojej grze.

Man nadzieję :]

8.Mogę dać ale po co?

Po co? Więc wymieniam (siatka ma być półpzreźroczysta ;-) )

1. Lepiej by wyglądała gra

2. Przy większych planszach łatwiej by się myślało :D Wiem z własnego doświadczenia, kiedyś grałem w tego podobną grę, i przy większych planszach bez siatki ani rusz :D W tamtej grze był taki guziczek - możnaby go zastosować i w tej grze :) Jak komuś pasuje siatka to se włączy.

3. A zresztą, Każdy chociaż półprzydatny gadżet się przydaje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
David Dark czytasz mi w myślach? :]

Ale jak się już zabiorę za te "settingi" to dopiero w wersji 2. No chyba ,że się jakoś zmobilizuję. :D

Ale dziękuję za ocenę. :)

Czyli dajesz niejako do zrozumienia, ze to ty przygotowujesz grafe, albo masz jakiegos ziomka od tego?

 

W kazdym razie ja twierdze, ze szykuje sie maly hit, jesli postarasz sie zapiac wszystko na ostatni guzik i cala gra bedzie wygladac tak ladnie jak ta graficzki, ktore tu pokazales i postarasz sie zrobic rozbudowane i ciekawe poziomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Webzir: Z początku myślałem ,że mówisz prawdę. ;)

 

Gnysek: Mogę powiedzieć tylko tyle ,że to nie ja ją robiłem. Ale zostałem poproszony aby nie zdradzać kto robi grafikę i wyjaśnię to dopiero przy wydaniu pełnej wersji. Ponieważ atak z zaskoczenia ma większe żniwa. :]

 

David Dark: Tak jak już mówiłem Gnyskowi to nie ja robię grafę. :)

A co do tych "settingów" to się zastanowiłem i postanowiłem je dodać jeszcze w tej wersji. Więc na pełną wersje trzeba będzie trochę poczekać. :)

 

Uzjel: Właśnie trwają pracę nad edytorem. W pełnej wersji powinien już być. :)

 

Propaganja: Dzięki za pochwałę. :)

 

Jeżeli zostanie skończona grafika bohatera to pokaże wam już nowe demo. :)

Proszę także nie zgadywać kto jest grafikiem ani się nie pytać bo i tak prawdy nie powiem.

 

P.S.: Poczułem się przez chwile jak TeeGee. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...