Mag_Ognia Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Siemanko :bye1: Właśnie pracuje nad moja gierką 3D. No i zrezygnowałem z poprzedniego systemu walki gdyż miałem z nim problemy. No i mam do was pytanie. Co zrobić by I co zrobić żeby tekstura nieba zmieniała się co np:10 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Przy kolizji porównuj wartość zmiennej speed lub może inaczej - zapisuj pozycje, podczas których obiekt się nie rusza, a przy kolizji używaj point_distance(poprzednie_x,poprzednie_y,x,y). Kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 w kolizji tej co ma odnieść obrażenia obrazenia-=other.speed Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Kolizja z bilą: if other.speed<speed { other.hlt-=speed } else { hlt-=other.speed } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CP-player Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 w kolizji w której odnosi obrażenia zmienna-=other.speed EDIT:Patrzcie na mój topic!!! :sp_ike: Zaznaczanie :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się