Skocz do zawartości

Malo gier??


bigshark

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem początkujący i sądze że 1/4 użytkowników na tym FORUM też są początkującymi. A po drugie sądze, że gry pożądne muszą długo być tworzone ( 2 - 6 miesięcy ) a takie superowe ( 5 - 15 miesięcy ). To nie jest, że gry się zrobi w jeden miesiąc i gra jest ######sta :D To troche portwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A polacy, jak to polacy lubią tworzyć gry pożadne, ja byłęm na tym oficjalnym forum i spojrzałem na ilość uzytkowników ( sami zobaczcie ile :-) ) oraz gry jakie tworzą, niektóre są fajne i dobre, ale wiele to tak na szybko :/ Albo tworzą w grupach 2 - 5 osobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało gier bo niewiele osób tu "robi gry" :D Większość n00bów od razu chciałoby zrobić jakąś dobrą gierę i po kilku próbach się zniechęcają. Ci co pozostaną albo odkładają projekt albo całkowicie "zawieszają działalność" (co nie znaczy, że nie są aktywni na forum)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gry pożądne muszą długo być tworzone ( 2 - 6 miesięcy )
A więc mowicie ze dobre gry powstają w ponad 2 miesiące?? :angry: Ha! od dziś zaczynam pracę nad grą "WSPANIALA STRATEGIA" ! I zobaczycie że skończe ją w kilka tygodni, i bedzie bardzo dobra :twisted: !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa. Będzie bić o głowę Settlers, Red Alert itp. Grafikę będzie miała mistrzowską, oczywiście zapożyczoną z innych gier, kod wyciągnęty od ludzi na gg, muzyka skradziona z płyt cd i masz grę. Tak każdy umie zrobić. Poza tym, jak widziałem twoje pytania na forum to sądzę, że projekt będzie zerwany tak szybko jak został zaczęty.