Skocz do zawartości

Malo gier??


bigshark

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem początkujący i sądze że 1/4 użytkowników na tym FORUM też są początkującymi. A po drugie sądze, że gry pożądne muszą długo być tworzone ( 2 - 6 miesięcy ) a takie superowe ( 5 - 15 miesięcy ). To nie jest, że gry się zrobi w jeden miesiąc i gra jest ######sta :D To troche portwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A polacy, jak to polacy lubią tworzyć gry pożadne, ja byłęm na tym oficjalnym forum i spojrzałem na ilość uzytkowników ( sami zobaczcie ile :-) ) oraz gry jakie tworzą, niektóre są fajne i dobre, ale wiele to tak na szybko :/ Albo tworzą w grupach 2 - 5 osobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało gier bo niewiele osób tu "robi gry" :D Większość n00bów od razu chciałoby zrobić jakąś dobrą gierę i po kilku próbach się zniechęcają. Ci co pozostaną albo odkładają projekt albo całkowicie "zawieszają działalność" (co nie znaczy, że nie są aktywni na forum)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gry pożądne muszą długo być tworzone ( 2 - 6 miesięcy )
A więc mowicie ze dobre gry powstają w ponad 2 miesiące?? :angry: Ha! od dziś zaczynam pracę nad grą "WSPANIALA STRATEGIA" ! I zobaczycie że skończe ją w kilka tygodni, i bedzie bardzo dobra :twisted: !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa. Będzie bić o głowę Settlers, Red Alert itp. Grafikę będzie miała mistrzowską, oczywiście zapożyczoną z innych gier, kod wyciągnęty od ludzi na gg, muzyka skradziona z płyt cd i masz grę. Tak każdy umie zrobić. Poza tym, jak widziałem twoje pytania na forum to sądzę, że projekt będzie zerwany tak szybko jak został zaczęty.

Sorry, za te słowa, ale spójrzmy wreszcie prawdzie w oczy i nie okłamujmy się! Zamiast ironizować to powiedzmy prawdę, że poprostu, scena to tylko Borek, Choosen, Ranma_man i Beaver Interactive, gdy reszta (min. ja) męczą się ze swoimi grami, często zawieszają projekty, albo z tego powodu, że nie chcą zapożyczać cudzej grafy więc chcą zrobić własną i im nie wychodzi, albo czują się zasłabi w posługiwaniu się kodem. Jeżeli chodzi o KRÓLa, to trzeba pamiętać jedną rzecz, nie powinieneś gardzić cudzą pracą jak nie potrafisz zrobić lepszej. Oczywiście nie mówię tego bezpośrednio do ciebie Bigshark, bo nie znam twoich zdolności, ale jestem ciekaw jak to się skończy. Może to tylko słomiany zapał? Albo zrobisz samą animację w której nie masz żadnej ingerencji? Zauważ też, że brak gier jest spowodowany szkołą, studiami lub pracą. Nie wiem, może należysz do takich, którzy codziennie idą do kafejki internetowej na wagarach i robią tam gry (tak naprawde to są tacy). Jestem pewien, że w wakacje będzie więcej produkcji, a ich tworzenie przyśpieszą coraz to bliskie ferie.

 

/\

|

A oto jak powinniście pisać posty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up@

Mogę ci marmot powiedzieć żę Polska Scena może jescze zachaczać o Tecbug'a, Buziola, BeWuO ( No chyba w końcu jest adminem strony :P ) . Co do twojego postu to się z tobą zgadzam. Sądze że każdy czlowiek ma jakieś ambicje. Niestety te ambicje każdego przerastają. Myśli że w szybki tempie będzie uważany za boss'a polskiej sceny ' Ja tu będe master ' itd. Jednak niebierze pod uwage tego że żeby coś osiągnąć ci ludzie tutaj, zespól redakcyjny, musial się cholernie ( sorry za slowo :P ) napracować, a i tak nie jest doskonaly. Pomijając zespól r. trzeba nadmienić Borka i Tecbuga ale to nie na temat :P

 

Co do gry - Nie zrobiles blokady zmiennej w stosunku do zboża, niewygodny interface, a igólnie... Ktoś wspomnial o malej interakcji -zgadza się. Powinno móc tworzyć domki we wskazanych miejscach i nie po 1 - ale po 3 - 4 ! I zeby gra niebyla usypiana tylko żeby byl zamaist tego ustawiony alarm. Przecierz jezeli mam zdobyc 120 drewna musze o 5 sekund klikac na domek i wybierac plakietke z tym czymś :P

 

Powiem jedno - Staraj się chlopcze, a może góry będziesz przenosil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa. Będzie bić o głowę Settlers, Red Alert itp. Grafikę będzie miała mistrzowską, oczywiście zapożyczoną z innych gier, kod wyciągnęty od ludzi na gg, muzyka skradziona z płyt cd i masz grę.
Zacząłem już moją gre i nie ma tam nic z innych produkcji. Grafika może nie jest najlepsza ale napewno nadrobie to grywalnością. Nie gardze grą "Król" , chce tylko porównac moją przyszlą gre do niej, gdyż "król" jest jedną z niewielu strategii na gamemaker pokazaną na tym forum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Co do polskiej sceny GM, to trzeba jeszcze wymienic Gnyska, fajnie mu wychodzi ten projekt w 3D.

 

update: Do strategii typu RTS GM zbytnio sie nie nadaje. Przykladowo mozna zapomniec o szybkim pathfindingu. Przerobilem jeden z algorytmow na Warsztacie napisanych w Delphi i GM pochlanial pare sekund na znalezienie drogi przy srednim dystansie (i to dla jednego obiektu), wiec zaczalem pisac specjalny plugin, ale szybko mi sie znudzilo, bo to juz jednak nie to samo :/ Na oficjalnym forum mi tego mozna znalezc pare fajnych i grywalnych RTS'ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A tak w ogole, to zrobie teraz offtopic. Ktos ostatnio chcial przyklad na inventory. Informuje, ze ostatnio pojawila sie do tego biblioteka.

 

Druga kwestia jest taka, ze istnieje cos takiego jak GMSock czyli obsluga portow dla GM, to pewnie wie wiekszosc z was. Jednak pewnie niewielu wie, ze istnieje darmowy publiczny serwer do tworzenia gier online za pomoca GMSock i GM ( ping ~ 200 ). Szczegoly na oficjalnym Forum GMSock. :)

 

Koniec offtopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy czy rzeczywiście będzie lepsza od króla.

 

O ile "Król" w ogóle ujrzy światło dzienne (jako pełna wersja). :]

 

-----

 

Osobiście uważam, że to co napisał Marmot (chodzi o jego najdłuższy post w tym temacie) bardzo ładnie wszystko podsumowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ też, że brak gier jest spowodowany szkołą, studiami lub pracą.

 

Tak jest i w moim przypadku, pracuję 8 godzin codziennie i studiuje zaocznie co tydzień, więc nie dość że nie mam siły i czasu na naukę, to tym bardziej na pisanie gry. Brak widocznych efektów pracy nad moją grą, brak postów na forum i aktualizacji strony nie wynika z ignorancji czy lenistwa, lecz właśnie z braku czasu.

 

A nad swoja grą w wolnych chwilach cały czas pracuję. Mimo że ciągnie się już to około roku, ale ja naprawdę chcę żeby była ona dobrze zrobiona więc musi to potrwać.

 

:sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety tudzież stety musiałem zmienić pracę i wziąć urlop dziekański co nie oznacza że mam węcej czasu na pisanie gier... Chciałbym bardzo ukończyć w koncy Ufok Destrojera i zająć się czymś nowym, niestety pomysły ciekawe a na pewno oryginalne nie rodzą się codziennie tym bardziej kiedy trzeba myśleć o wypłacie... i "zainwestowaniu" jej rozsądnie... no ale co ja będę ściemniał ;) trza brać się do roboty i zrobić na konurs jakąś fajną strzelankę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zrobieniu gry Dragons 2 (premiera beta - wigilia) zamierzam zrobić gre podobną do strategi ekonomicznej.Zobaczymy co wyjdzie :)

Ps.W www.gamemaker.nl jest fajny przykałd gry strategicznej,ale jeżeli ktoś ma 128mb ram i 500mhz procka to nie zabardzo mu ta pójdzie(ok.2mb czystego scriptu!!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...