Skocz do zawartości

stoper i losowy obiekt


Rekomendowane odpowiedzi

create:

alarm[0]=3
zmienna=0

 

alarm0:

zmienna=random(round(5))

switch(zmienna)
{
case 1: instance_create(x,y,object1); break
case 2: instance_create(x,y,object2); break
case 3: instance_create(x,y,object3); break
case 4: instance_create(x,y,object4); break
case 5: instance_create(x,y,object5); break
}

 

Pozdrawiam Marek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create

alarm[0]=1*room_speed // 1 to liczba sekund

n=0;
with(kwadrat)
{
other.kwadraty[other.n]=self.id;
other.n+=1;
}

 

alarm

for (i=0; i<instance_number(kwadrat);i+=1)
{
instance_create(kwadraty[i].x,kwadraty[i].y,trojkat);
}

 

Nie wiem czy zadziała. Raczej powinno, napewno lepszy sposob niz ten od Marka xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak prostszy sposób?? xP

{ with(instance_find(obj_ball,random(instance_number(obj_ball)-1)))instance_create(x,y,ball2) }

Do takiego czegoś jest stworzony skrypt "instance_find" :lol2:

A co do tworzenia obiektów:

i=instance_find(obj_ball1,random(instance_number(obj_ball1)-1))

with(i)instance_create(x,y,obj_ball2)

with(i)instance_destroy()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...