tommouluss Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 No więc tak, chciałem by wokół np. apteczki było czerwone światło, a wokół nabojów było żółte. I mam pytanie - jak to zrobić. Więc prosze, POMOCY !!! :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Jeśli wiesz jak robić oświetlenie, to poprostu ustaw w draw, aby było rysowane obok tych obiektów. A jeśli nie wiesz jak posługiwać się światłami, to powinieneś inaczej opisać temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Co masz w sensie 3d? ;] bo w gm światło 3d jest tak skopano że hoho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 No właśnie nie wiem jak posługiwać się światłami. Wiem tylko że jest funkcja "d3d_set_lighting" ale nie jak ona działa :crying: mógłby mi kto opisać jak się robi światła w 3d? A i jak to jest BARDZO trudne to mi nie wytłumaczajcie bo i tak nie zrozumiem :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 W uploaderze ktoś ma taki przykład. Zazaz zobaczę kto! :P EdIt: łoto łon: https://gmclan.org/up44_11_lights.html A ten ktoś to Pieter :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Jak pamiętam, musisz dać baaardzo wielkie wartości światła, np. 10000000 czy więcej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Jak pamiętam, musisz dać baaardzo wielkie wartości światła, np. 10000000 czy więcej Ja sobie nie przypomina aby trzeba bylo dawac takie wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ok. Dzięki, umiem już obsługiwać się światłami, ale teraz, jak wyłączyć włączone już światło? Np. Już zbiorę health, a światło zostaje :crying: A chcę przecież żeby znikło <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 d3d_light_enable( twoje_światło, false ); :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 A tak... :huh: Nie pomyślałem! :D DZIEKI! ps. a ja kombinowałem z destroy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam. (sorry, że się wciskam w zamknięty temat, ale właściwie pytanie jest takie same, a nie chę robić nowego tematu) Mam pytanie odnośnie tego. Czy da się zrobić światło z mocą Słońca, (tzn. świeci tak, że wszystko widać, a jak się w tą stronę sporzy, to ślepi (znaczy w centrum jest biało)) i jaką liczbą mam to napisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 na oficl. forum kiedys byl example , zreszta bys musial pokombinowac z obrazkiem , ktory bedzie zawsze wzrocony w twoim kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasaric Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Panowie drodzy, ja mam problem innej natury. Mianowicie gdy stosuje światła metodą konwencjonalną (tj. tak jak ukazane w przykładach, tutorialach) wszystkie obiekty które przedstawiane są na mapie jakio sprajty odbarwiają się na czarno. Teoretycznie owe obiekty można by przedstawiać w postaci np. boxów, a sprajty ustawić jako tekstury, ale ta metoda jak dla mnie jest skrajnie niewygodna. Jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 a może draw_set_color( [bool]* )? *[bool]=true,false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Chyba ci się Konrad funkcja pomyliła :P , bo efektem twojego kodu jest ustawienie koloru na ( 0, 0, 0 ), czyli czarnego ( false = 0, a true = 1, czzyli prawie tyle samo ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 A czy można w jakiś łatwy sposób dodać do tego cienie postaci? Graliście w FEAR? To już wiecie o co mi dokładnie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasaric Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Sam doszedłem. Dzięki za próbę pomocy Konradzie. Rozwiązanie okazało się banalnym: d3d_set_lighting(false); draw_sprite_ext(sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, -1, 1); d3d_set_lighting(true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się