Skocz do zawartości

tommouluss

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommouluss

  • Urodziny 21.12.1993

Informacje

  • Team
    ClawForum :P

O mnie

Osiągnięcia tommouluss

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Fajna gierka, wszystko fajne, jedyne co mnie zniechęca to gmowy pasek ładowania i gmowe message boxy... Spoko że im mocniej się przyciśnie strzałkę w górę tym wyżej postać leci, jeszcze w żadnej gmowej grze tego nie widziałem xD cóż... 3/5, mógłbyś dać odmiennych przeciwników, kałuże po nabojach i odmienne bronie to gra by była SUPER naprawde i by wciągała jak stare dobre furry ;)
  2. @UP Super :) ale dalej nie ma opóźnienia ;( @Matthew szukam szukam i ni ma mógłbyś w tym topicu napisać jak to zrobić? :)
  3. Ee a co to da? :boxed: Chyba nie zrozumiałem :jezor:
  4. Ten kod: GML if point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)>direction direction+=3 else direction-=3 Powoduje obracanie z opóźnieniem lecz gdy nadejdzie moment przejścia ze 360 stopni do 0 to hero bierze kąt drugą stroną... Mógłby mi kto doradzić by hero zawsze brał myszkę z dobrej strony? Mam nadzieje że zrozumiecie...
  5. Fajna gierka :) mój rekord to 52.. wiem że mały ;P Ogólnie grywalna i fajna daje 5/5 bo nic jej nie brakuje ;)
  6. @UP: Spoko, aż takim noobem nie jestem żeby nie wiedzieć co to if ;d
  7. Sorry, zawsze muszę coś przekręcić :P Ale byłem blisko :D Dzięki za poprawienie PshX :)
  8. Chyba jeszcze lepiej by było: GML if (file_exists("accounts\"+string("global.account1")) > 0) Ale nie wiem ja dopiero zaczynam w GMie ;)
  9. Ja jestem w trakcie robienia swojej gry FPS (Flying Person Shooter) i robię wszystko by była grywalna ;) Żadnych gier przed tą na prawdę, jak szczura kocham, nie robiłem ;). Ale mówie ta gra i tak nie jest najgorsza - najgorsza gra to brak menu, jeden poziom, 100%grafik z GMa, 100%przykładu...
  10. Gierka fajna ale za sztywna... grafiki z GMa - NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ!! Gdyby nie była grafika z GMa bym dał 3/5 ... painta nie masz czy co? ;x Żeby nie było że oceniam tylko grafikę to sama gra też nie jest zrobiona fajnie (prawie że klon CTC tyle że przynajmniej trochę swojej inicjatywy w to włożyłeś... w CTC raczej duchów nie było ;). Aha i proszę, nie wrzucaj gier na rapidshare, bo nie kapuje jak z niego ściagać jakiś 8literowy kod trza podac w 4 znakach ;x), ale na zachęte 2/5... tylko proszę, przy następnych produkcjach nie korzystaj z grafy GMa ok? ;) i trochę chyba za dużo zajmuje jak na taką grę :P
  11. Dzięki, bardzo się przyda :D Kredyts jak w banku :thumbsup: . EDIT Nareszcie się nauczyłem tym dllem posługiwać! :D BARDZO mi się przyda temat można zamknąć.
  12. Czy istnieje w gmie możliwość zapisania gdzie zatrzymała się dana muzyka, by np. jest level, jest submenu i za każdym razem jak wejdziemy w submenu to melodyjka się od nowa powtarza...
  13. Gra ma 2 minusy które psują doszczętnie moją opinię: 1.Brak bonusów i HP 2.Brak wrogów Jednak są różnokolorowe poziomy, przejścia między poziomami... takie se 2/5 :) na przyszłość staraj się stosować jak najwięcej bajerów typu niewidzialność, rozbijanie bloków, noktowizor (jak jest ciemno) itp. no i oczywiście stawiaj jak najwięcej typów wrogów ;)
  14. Eee ja się pytam kiedy a nie czy.. Jeśli możecie to podajcie mi przykłady zastosowań end step i begin step :) . EDIT O psichix nie zauważyłem twojego psota ;) już rozumiem ale widziałem w niektórych przykładach stosowanie samego begin step bądź end step, jaki to ma sens skoro te eventy są wykonywane przed i po step? Nie lepiej dać step?
  15. Jak mi wiadomo w teorii step to środek stepa, begin step to początek stepa a end step to koniec stepa. A jakie mają znaczenie w praktyce te eventy i kiedy ich najlepiej używa? Tzn. kiedy nie stosować step tylko np. end step?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...