Skocz do zawartości

Widzenie


artimal

Rekomendowane odpowiedzi

mógłby mi ktoś pomuc!!!!!!!mam problemy ze zrobieniem gry takiej w której widzieli byśmy to wszystko

co nasza postać.Tak samo patrzymy my w realnym świecie.Nie że odrazu widzimy całą planszę tylko

np.idziemy,idziemy i za zakrętem widzimy jakiegoś potwora.PS:Jestem początkującym i rąbię moja grę narazie na ikonkach więc proszę o niewysyłanie kodów.Chciałbym równierz dużo szczegułów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma mowy o odpuszczaniu !!!!!!Chcę zrobić grę 3D i potrzebuję pomocy!!!!!!!!
Za takim podejsciem nigdu nic nie uda ci się zrobić, coś mi się wydaje żeza tydzień wogóle zapomnisz co to gm. Przecież ty nwaet nie wiesz o co chodzi z x i y w 2d. gry ni robi się z 2 klocków, mogę dać ci silnik moje starej strzelanki, ciekawe czy będziesz potrafił coś zmienić po za mapą (to pytanie jest ironią, oczywiście że nie będziesz potrafił)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takim podejsciem nigdu nic nie uda ci się zrobić, coś mi się wydaje żeza tydzień wogóle zapomnisz co to gm. Przecież ty nwaet nie wiesz o co chodzi z x i y w 2d. gry ni robi się z 2 klocków, mogę dać ci silnik moje starej strzelanki, ciekawe czy będziesz potrafił coś zmienić po za mapą (to pytanie jest ironią, oczywiście że nie będziesz potrafił)

Micanser śmiejesz sie a ja w sylwestra tego roku nie miałem zielonego, najmniejszego i najbardziej maciupkiego pojecia o 3d, nawet nie wiedzialem o d3d_start()... a 2 stycznia na maaaasakrycznym kacu zrobiłem swojego pierwszego fpp-ka na lige 24 :) [i co z tego ze do dupy wyszedl? ;p]

Ale artimal serio to trzeba to troche kapowac, wiedziec o co chodzi w programowaniu, i być zaznajomionym (juz nie mowie obytym..) z kodem, a nie zastanowiac sie potem co do cholery znaczy ten plusik w direction+=2, albo o co chodzi z tym "z"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach