Oriental Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zamieszczam tu pytania do mojej gry gdyż mam ich niemało, zawsze natrafie na jakiś problem. A nie chce śmiecić tego forum moimi pytankami. 1. Jak zrobić aby exp.bar był graficzny....... wiem jak to zrobić ale exp rośnie z levelem więc jeśli bede miał global.exp<np10 To na 1 lvl bedzie ladnie wyświetlać 15 subimage po dodaniu funkcji puźniej. Lecz gdy expu bedzie 999 to sub image jest 100 a expu 999 i tu zaczyna sie klopot. Jak zrobić aby bar rusł razem z max_exp. Narazie czekam na tą odpowiedź..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 image_single = ilość_klatek_animacji/exp_max*exp Powinno działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Jak to ilość klatek?? Wszystkich subimage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Chcesz aby pasek wydluzal sie? Poprostu zmieniaj jego x2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Nie posluchaj: On ma byc takich samych rozmiarów zawsze ale przy większym max_hp wyświetla poprawnie np od 0 do 1000. TAk samo jest W tibi pasek expu i w diablo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jeśli dobrze cię zrozumiałem to potrzebujesz równania: image_index=(global.exp/global.max_exp)*ilość_subimage W miejscu ilość_subimage chyba wiesz co wpisać? Aha i wrzucasz to do step oczywiście pierwej wykasuj swój kod na obliczanie tego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 A poco trudzić się i robić "KLATKI"?? :blink: Przykładzik: https://gmclan.org/up1717_11_Hbar_sprite.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Konrad I Gooman Podajcie swe prawdziwe imiona I nazwiska na priv albo tu. Jesteście w credits Oba kody działają i mają zastosowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jest jakis sposób aby pliki graficzne zamiescic w jeden plik? Najlepiej taki żeby nie było do ni niego dostępu (żeby nie mozna bylo sie grzebac). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Jest taka możliwość. Jest stosunkowo prosta. Najlepiej ściągnąć sobie jakiegoś dll z SDK może znajdziesz gdzieś rara albo zipa albo sam zrobisz swój - co jest najprostsze. Cab to nic innego jak folder w pliku. Sorry za off top, ale ktoś tu nie słyszał o opcji EDIT :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 a wtedy w sprite reload np. graphic.zip/ludzik.gif ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 A po co spakowane w zipie? Jak już to graphic/ludzik.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 A widziales gre w której pliki są luzem w folderze?? Męcze sie nad grafiką więc nie chce aby byłą luzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 O muj BOZE Wlanczam project.gm6 laduje sie i pokazuje jakies ERROR LOADING: FILE SEEMS TO BE CORRUPTED Prosze powiedzcie o co tu chodzi i czy da sie uratowac gre?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się