Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Przeglądałem pliki zamieszczone na GM i postanowilem zrobić gre o naszym nauczycielu. Potrzebuje tego ponirzej symulatora walki gdyż bierze pod uwage obrone i atak czyli poprostu sile uderzenia. Wpierw wszystko dziala dobrze hity lecą normalnie ale gdy nacisne niebiedki przycisk i zaktualizuje obrone lub atak wyskakuje błąd i oczywiście koniec gdy :{ Jesli ktos ma czas to prosze o wytłumaczenie czemu aktualizacja nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Daj treść błędu bo z kosmosu ci nie wezmiemy ? Pozdrawiam, Iv!n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Podaj nam kod i treść błędu a będziemy wiedzieli co jest źle a tak to nikt ci nie pomoże bo nikt wróżką nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 W skrypcie uderzenia mam takie cos random(global.atak-global.obrona) Gdy włącze gre i zaczne naciskac przycisk uderzenia to normaknie wyswietla mi poprawne cyferki. Lecz gdy podczas gry nacisne na etycje (string) i zmienie np. atak to podczas nastepnego uderzenia wyskakuje: error in code at line 1: uderzenie=random(global.atak-global.obrona) at postion 39: Wrong type of argument to -. A o to symulator: http://www.tpgame.webpark.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 error in code at line 1: uderzenie=random(global.atak"-"global.obrona) at postion 39: Wrong type of argument to "-". No i masz odpowiedz. Nie mozesz uzyc takiego znaku "-" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ...bo typ jednej ze zmiennych nie pasuje do typu drugiej zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 A moze zamieści ktoś z was prawidłowy kod bo ja jestem z tak zwanychh noobów :/ prosze o szybka odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 jakby typy zmiennych nie pasowały do siebie to by wyskoczylo cos w stylu "Cannot compare arguments" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 :? Bede plakal :{ PLS powiedzcie co trzeba dodać zamiast minusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 A jaki efekt chcesz uzyskac? Co ten minus mial oznaczac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No chyba odejmowanie z global.atak global.obrona, nie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukier Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Twoim problemem jest to ze liczby są ciągiem znaków więc należy je przekonwertować do typu real wiec wpisujemy ciach = random(real(global.matack) - real(global.pshield)); tylko nie wiem jak to przetłumaczyć na ludzki język :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Dzięki ci bardzo :* :* :* :* |||||| Teraz jeszcze mniejsze pytanko :) jak zmobilizować uderzenie rzeby niereagowało na liczby ujemne gdyż gdy walne potwora i zdola sie obronic to mu laduje zycie (oczywiscie jesli bedzie mial shield wiekszy niz muj atak) I ostatnie w tym temacie czy da sie zaokrąglić uderzenia aby nie pokazywalo lub uzywalo liczb dziesietnych. I jeśli ktoś umie to podczas uderzenia chce zrobić tak jak w tibi. Pkazuje sie liczba z obrarzeniami i leci w gure po czym znika tak po 3 sekundach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 ciach = max(random(real(global.matack) - real(global.pshield)),0); Funkcja wybiera spośród podanych wartości największą. Jeśli "random(real(global.matack) - real(global.pshield))" jest mniejsze od 0, funkcja zwróci 0. A do zaokrąglania służy round(wartość). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 B dziekuje śle wiecej buziaczków :* :* :* :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Aha jeszcze pytanko w związku z grą chce narysować zwykłego bara np szerokość 128 wysokość 16 i jak mam to zrobić?? potrzebuje takich do expu i pozimu hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 draw_rectangle? W helpie jest opisane jak to używać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 W jakim helpie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 http://www.gmclan.org/index.php?wiki- chyba oto chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Game Maker -> Help -> Contents inaczej F1 podczas działania GM'a :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Eeee to anglielski.... :P Znajdzie sie może polska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się