Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online WERSJA 0.60


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast robić ze thief nie moze podnosci zrob że za zabicie thiefa nie ma sie killera i sporo expa skacze :D

Wtedy złodzieje będą ścigani a nikt nie lubi być zabijanym xD

 

ja bym zrobił kompletną blokadę, a nie tam godzinne kary :P bo np. pójdziesz gdzieś zabijać potwory z kumplem, nagle przypadkowo kliknie ci się na jego treasure i masz THIEF'a. Wolałbym coś takiego:

 

1. klikasz na czyjś przedmiot

2. pojawia się ostrzeżenie

3. klikasz drugi raz

4. - 90% życia lub dead

 

to z pewnością odstraszyłoby THIEF'ów xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. klikasz na czyjś przedmiot

2. pojawia się ostrzeżenie

3. klikasz drugi raz

4. - 90% życia lub dead

1-3 tak, 4 nie.

 

Mam kilka propozycji co do gry:

- dodaj w tej wersji gildie

- DYMKI!!! czyli info o tym co daje siła, witalność itd.

- walka dwoma mieczami, jest to średnio-trudne do zrobienia (ja sobie poradziłem choć jak to będzie w MMORPG?)

- zamiast obrazenia_zaklecia daj ceil(random(obrazenia_zaklecia))

- popraw błędy z rzucaniem zaklęć (rzucanie z innej pozycji, rzucanie kilku zaklęć naraz)

- napraw auto-reconnect, bo tylko wywala z gry

- obniż ceny niektórych produktów, np. jabłko kosztuje 350, a sprzedajemy je po 35 (10X mniej)

- więcej przedmiotów u handlarzy, bądź więcej handlarzy

Ale to tylko propozycje... chociaż wolałbym żeby choć jedną z nich zrealizowano :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może raczej wypowiem się tylko na powyższą wypowiedzieć pana Matthew'a.

 

1. klikasz na czyjś przedmiot

2. pojawia się ostrzeżenie

3. klikasz drugi raz

4. - 90% życia lub dead

 

1-3 tak, 4 nie.

1-2 tak

3. Thief

:P

 

- dodaj w tej wersji gildie

Nie za szybko? Takimi rzeczami powinno się zająć dopiero w późniejszym etapie robienia gry, bo jak na razie trzeba ją dopracować w podstawowych sprawach.

- DYMKI!!! czyli info o tym co daje siła, witalność itd.

To mogłoby się pojawić - pożyteczne dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z MMORPG.

- walka dwoma mieczami,

Widać, żeś fan Gothica, ale przyznam, mogłbyś Borek coś takiego dodać...

- obniż ceny niektórych produktów, np. jabłko kosztuje 350, a sprzedajemy je po 35 (10X mniej)

Tak, tu się zgodzę, ale obniżyć je tylko trochę, bo jak na razie ich ceny były dobre (dużo kasy z potworków wypadało, więc szybko się zbierało tysiaczki).

- więcej przedmiotów u handlarzy, bądź więcej handlarzy

To na pewno będzie dodane, ale dopiero po pewnym czasie. Na razie trzeba się zająć dopieszczeniem gry, a potem dodawaniem ekwipunku, gildii, miast, sklepikarzy...

 

Mi jedynie brakowało tylko jakiegoś innego miasta... A i to, które mogliśmy teraz zobaczyć było jakieś takie puste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flee... Ja tu myslałem, że od razu będzie ze 20 stron komentów... Co, już się nie podoba Almora ?! ;D

 

Oto moje małe upatrzone budżki, które chciałbym, aby były poprawione:

 

- Przy wielu animacjach (np. atak), bohater ciągle patrzy w stronę kursora i wygląda to tak jakby miał skręcony kark ;P

 

- Brak możliwości przeciskania (wiem, że to dość trudne, bo zaraz będą gadać "ej, zaklinowałem się w drzewie !")

 

- Napisy w konsoli chat'u pojawiają się w przeciwną stronę :P (tzn. od góry do dołu, a powinno być od dołu do góry, bo taki jest standard i wielu się przyzwyczaiło, żeby patrzeć na dolny napis a nie górny... I jak widać tutaj wiadomość sprzed pięciu minut... -.- A nowe napisy i tak później znikają xP)

 

- Co do napisów, to jeszcze, aby zrobić coś jak w tibii, że teksty playerów pojawiają się na ekranie w jednym miejscu i znikają, bo tak to nachodzą na siebie i za uh nie da się ich przeczytać ;P

 

- Ażeby rzadziej wypadały te lepsze itemy (oczywiście zgodnie ze współczynnikiem luck'a xD) a częściej te gorsze, np strzały (i żeby te się kończyły i były taniejsze xP), ryby, jabko...

 

- Taniejsze ceny na wino i jabko i dziewuchy w karczmie !

 

To tyle xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tak tansze strzaly ! nie bardzo ale z 20-30%

- Napisy w konsoli chat'u pojawiają się w przeciwną stronę tongue2.gif (tzn. od góry do dołu, a powinno być od dołu do góry, bo taki jest standard i wielu się przyzwyczaiło, żeby patrzeć na dolny napis a nie górny... I jak widać tutaj wiadomość sprzed pięciu minut... -.- A nowe napisy i tak później znikają xP)

 

- Co do napisów, to jeszcze, aby zrobić coś jak w tibii, że teksty playerów pojawiają się na ekranie w jednym miejscu i znikają, bo tak to nachodzą na siebie i za uh nie da się ich przeczytać ;P

 

te dwa myslniki a szczegolnie drugi bo trudno jest czytac zdania podzielone na czesci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ! Przecież to jest beta, zbóju, nie zapominaj ! Jak wyjdzie full versja to wtedy Pan Mistrz Boresław na pewno i tak pozmienia te ceny, żeby były jak w rl, bo przecież tutaj mamy wypróbowywać tylko przedmioty a nie się trudzić tydzień, żeby je zdobyć :P

 

A dali Bóg, oby tylko zmniejszył ceny na wino i jabko !

 

btw (A i na full i na rl też cie dopadnę, Harlan, gałganie jeden !) xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dali Bóg, oby tylko zmniejszył ceny na wino i jablko !

prawda kto taki food drogi widział... no nic przecież to beta dopiero

ak wyjdzie full versja to wtedy Pan Mistrz Boresław na pewno i tak pozmienia te ceny, żeby były jak w rl, bo przecież tutaj mamy wypróbowywać tylko przedmioty a nie się trudzić tydzień, żeby je zdobyć tongue2.gif

no wlaśnie to poki beta jest i postacie będą kasowane to można zrobić zaniżone ceny bo jak mamy szybko wyłapać bugi chociażby w eq? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że Rob stworzył dla mnie 2 nowe utwory i są po prostu fantastyczne!!! fantastyczne!!!! Jeszcze jeden dostanę na dniach, niestety nie powiem wam czego dotyczą te utwory :) przekonacie się w wersji 0.60 narazie prace trwają i będą duże zmiany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie prace trwają i będą duże zmiany :D

Mam nadzieję, że te duże zmiany przełożą się na "uruchamialność" Almory na moim sprzęcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak konta graczy zostaną usunięte i gra zostanie rozpoczęta na nowo, dlaczego? Dlatego ponieważ dużo osób wykorzystało błędy do rozwijania się postaci np. Mag na LVLu 20 ma 600 HP, a WOJOWNIK na lvl 19 ma 200, co czyni MAGA nieśmiertelnym itp. Niestety musiała nadejść ta chwila, ale od tego są BETA-TESTY żeby właśnie wyłapywać błędy w praktyce ( grając i rozwijając postać )

 

Wiec teraz nie bedziesz Pk'owal tylko testowal wersje 0.60 od nowa :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało kto używał tychże bugów, bo mało kto o nich wiedział. :P

Ale cóż, szkoda postaci. Chociaż to tylko 14 levelków, to i tak straciłem kilka miłych godzinek na ich robieniu...

 

I widzisz, Floodnik? Teraz okazuje się, że Twój dar dla mnie (I'm Predator :P ) na nic się zdał. Może już w pełnej wersji coś mi kopsniesz, co? :D Wtedy będę miał pewnie trochę mniej czasu na granie, a itemki by się przydały. =D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Floodnik

Nie zaszkodzi, jak i w wersji 0.60 zaopatrzysz mnie w kilka przydatniejszych itemków (chociaż podobno mają już być tańsze w sklepach...) :D . A także już w pełnej wersji gry, bo, jak mówiłem, nie będe miał aż tyle czasu, by wchodzić do Almory (a szkoda, gra wciąga).

Tak czy inaczej, dzięki za pomoc na początku gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Harlan kilka postwo wyzej :P : o ile mi wiadomo po małej zmianie pvp i w ogóle to 18 lvl już tak łatwo sobie nie poradzi z ghostem :P

No i bardzo dobrze, bo i tak ta gra byla za prosta.

P.S A zmiana w PvP dokladniej bedzie na czym polegac ? czestrze trafianie itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...