Supavader Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Zamiast robić ze thief nie moze podnosci zrob że za zabicie thiefa nie ma sie killera i sporo expa skacze :D Wtedy złodzieje będą ścigani a nikt nie lubi być zabijanym xD ja bym zrobił kompletną blokadę, a nie tam godzinne kary :P bo np. pójdziesz gdzieś zabijać potwory z kumplem, nagle przypadkowo kliknie ci się na jego treasure i masz THIEF'a. Wolałbym coś takiego: 1. klikasz na czyjś przedmiot 2. pojawia się ostrzeżenie 3. klikasz drugi raz 4. - 90% życia lub dead to z pewnością odstraszyłoby THIEF'ów xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mam nadzieję, że Spell of Falling Rocks nie będzie już wymagał 200 vitality :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 1. klikasz na czyjś przedmiot 2. pojawia się ostrzeżenie 3. klikasz drugi raz 4. - 90% życia lub dead 1-3 tak, 4 nie. Mam kilka propozycji co do gry: - dodaj w tej wersji gildie - DYMKI!!! czyli info o tym co daje siła, witalność itd. - walka dwoma mieczami, jest to średnio-trudne do zrobienia (ja sobie poradziłem choć jak to będzie w MMORPG?) - zamiast obrazenia_zaklecia daj ceil(random(obrazenia_zaklecia)) - popraw błędy z rzucaniem zaklęć (rzucanie z innej pozycji, rzucanie kilku zaklęć naraz) - napraw auto-reconnect, bo tylko wywala z gry - obniż ceny niektórych produktów, np. jabłko kosztuje 350, a sprzedajemy je po 35 (10X mniej) - więcej przedmiotów u handlarzy, bądź więcej handlarzy Ale to tylko propozycje... chociaż wolałbym żeby choć jedną z nich zrealizowano :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Tego spella poprawi Borek w v0.60, juz o tym pisal, poza tym powinno byc wiecej czarow w sklepie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 walka dwoma mieczami, jest to średnio-trudne do zrobienia (ja sobie poradziłem choć jak to będzie w MMORPG?) a ty skad wiesz czy to trudne jak borek ma własny silnik opierajacy sie na draw -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boba Fett Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ja może raczej wypowiem się tylko na powyższą wypowiedzieć pana Matthew'a. 1. klikasz na czyjś przedmiot 2. pojawia się ostrzeżenie 3. klikasz drugi raz 4. - 90% życia lub dead 1-3 tak, 4 nie. 1-2 tak 3. Thief :P - dodaj w tej wersji gildie Nie za szybko? Takimi rzeczami powinno się zająć dopiero w późniejszym etapie robienia gry, bo jak na razie trzeba ją dopracować w podstawowych sprawach. - DYMKI!!! czyli info o tym co daje siła, witalność itd. To mogłoby się pojawić - pożyteczne dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z MMORPG. - walka dwoma mieczami, Widać, żeś fan Gothica, ale przyznam, mogłbyś Borek coś takiego dodać... - obniż ceny niektórych produktów, np. jabłko kosztuje 350, a sprzedajemy je po 35 (10X mniej) Tak, tu się zgodzę, ale obniżyć je tylko trochę, bo jak na razie ich ceny były dobre (dużo kasy z potworków wypadało, więc szybko się zbierało tysiaczki). - więcej przedmiotów u handlarzy, bądź więcej handlarzy To na pewno będzie dodane, ale dopiero po pewnym czasie. Na razie trzeba się zająć dopieszczeniem gry, a potem dodawaniem ekwipunku, gildii, miast, sklepikarzy... Mi jedynie brakowało tylko jakiegoś innego miasta... A i to, które mogliśmy teraz zobaczyć było jakieś takie puste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vemon Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ja powiem tylko tyle :jezor: ślina cieknie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Flee... Ja tu myslałem, że od razu będzie ze 20 stron komentów... Co, już się nie podoba Almora ?! ;D Oto moje małe upatrzone budżki, które chciałbym, aby były poprawione: - Przy wielu animacjach (np. atak), bohater ciągle patrzy w stronę kursora i wygląda to tak jakby miał skręcony kark ;P - Brak możliwości przeciskania (wiem, że to dość trudne, bo zaraz będą gadać "ej, zaklinowałem się w drzewie !") - Napisy w konsoli chat'u pojawiają się w przeciwną stronę :P (tzn. od góry do dołu, a powinno być od dołu do góry, bo taki jest standard i wielu się przyzwyczaiło, żeby patrzeć na dolny napis a nie górny... I jak widać tutaj wiadomość sprzed pięciu minut... -.- A nowe napisy i tak później znikają xP) - Co do napisów, to jeszcze, aby zrobić coś jak w tibii, że teksty playerów pojawiają się na ekranie w jednym miejscu i znikają, bo tak to nachodzą na siebie i za uh nie da się ich przeczytać ;P - Ażeby rzadziej wypadały te lepsze itemy (oczywiście zgodnie ze współczynnikiem luck'a xD) a częściej te gorsze, np strzały (i żeby te się kończyły i były taniejsze xP), ryby, jabko... - Taniejsze ceny na wino i jabko i dziewuchy w karczmie ! To tyle xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Supavader Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 dzisiaj grałem, zaklinowałem się między robakiem a wężem i musiałem się wylogować xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiv Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 o tak tansze strzaly ! nie bardzo ale z 20-30% - Napisy w konsoli chat'u pojawiają się w przeciwną stronę tongue2.gif (tzn. od góry do dołu, a powinno być od dołu do góry, bo taki jest standard i wielu się przyzwyczaiło, żeby patrzeć na dolny napis a nie górny... I jak widać tutaj wiadomość sprzed pięciu minut... -.- A nowe napisy i tak później znikają xP) - Co do napisów, to jeszcze, aby zrobić coś jak w tibii, że teksty playerów pojawiają się na ekranie w jednym miejscu i znikają, bo tak to nachodzą na siebie i za uh nie da się ich przeczytać ;P te dwa myslniki a szczegolnie drugi bo trudno jest czytac zdania podzielone na czesci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Jeeee tam... dla mnie i tak almora jest najprostszym mmorpegiem w jagiego gralem, ceny mogly by bys nawet 10X wieksze jesli chodzi o kupno i 100x mniejsze jesli mowimy o sell. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Akurat ! Przecież to jest beta, zbóju, nie zapominaj ! Jak wyjdzie full versja to wtedy Pan Mistrz Boresław na pewno i tak pozmienia te ceny, żeby były jak w rl, bo przecież tutaj mamy wypróbowywać tylko przedmioty a nie się trudzić tydzień, żeby je zdobyć :P A dali Bóg, oby tylko zmniejszył ceny na wino i jabko ! btw (A i na full i na rl też cie dopadnę, Harlan, gałganie jeden !) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiv Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 A dali Bóg, oby tylko zmniejszył ceny na wino i jablko ! prawda kto taki food drogi widział... no nic przecież to beta dopiero ak wyjdzie full versja to wtedy Pan Mistrz Boresław na pewno i tak pozmienia te ceny, żeby były jak w rl, bo przecież tutaj mamy wypróbowywać tylko przedmioty a nie się trudzić tydzień, żeby je zdobyć tongue2.gif no wlaśnie to poki beta jest i postacie będą kasowane to można zrobić zaniżone ceny bo jak mamy szybko wyłapać bugi chociażby w eq? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 dzisiaj grałem, zaklinowałem się między robakiem a wężem i musiałem się wylogować xD Trzeba było zabić xDDDDD A tak nawiasem: (btw) slineczka cieknie, jak to ktoś tam powiedział :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Tak się składa, że Rob stworzył dla mnie 2 nowe utwory i są po prostu fantastyczne!!! fantastyczne!!!! Jeszcze jeden dostanę na dniach, niestety nie powiem wam czego dotyczą te utwory :) przekonacie się w wersji 0.60 narazie prace trwają i będą duże zmiany :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Borek a kiedy zrobisz ta wersje 0.60? niemozemy sie doczekac juz... zrob jak najszybciej i od calego forum , :thumbsup: Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 narazie prace trwają i będą duże zmiany :D Mam nadzieję, że te duże zmiany przełożą się na "uruchamialność" Almory na moim sprzęcie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiv Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 no już sie doczekać nie mogę... żeby było więcej mobów tak po 2 dla newbich(coś jak bugi) i tak samo w górę :D trzymam kciuki x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 No przydało by się trochę mobów. Nareszcie będę miał okazję wypróbować (mam nadzieję, że będzie poprawione to z wymaganiami) Spell of Fslling Rocks. Więcej mobów bo już mi szkoda czasu na pkowanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therenes Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Jednak konta graczy zostaną usunięte i gra zostanie rozpoczęta na nowo, dlaczego? Dlatego ponieważ dużo osób wykorzystało błędy do rozwijania się postaci np. Mag na LVLu 20 ma 600 HP, a WOJOWNIK na lvl 19 ma 200, co czyni MAGA nieśmiertelnym itp. Niestety musiała nadejść ta chwila, ale od tego są BETA-TESTY żeby właśnie wyłapywać błędy w praktyce ( grając i rozwijając postać ) Wiec teraz nie bedziesz Pk'owal tylko testowal wersje 0.60 od nowa :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 To już w 0.60 kasowanie?!?!?!?!?! NIEEEE!!!!! NIE W BECIE!!! A WŁAŚNIE FAJNE ITEMKI MIAŁEM!!!! NIE, POWIADAM!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Shut up ego, innych nie obchodzi że nie będziesz miał już żadnego buga, który pomagał by ci w levelowaniu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Ty (ew. Creav) akurat powinieneś wiedzieć najlepiej, że nie używam bugów do levelowania ;] Żal mi Spell of Falling Rocks :D A może chociaż transfer itemów? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boba Fett Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Mało kto używał tychże bugów, bo mało kto o nich wiedział. :P Ale cóż, szkoda postaci. Chociaż to tylko 14 levelków, to i tak straciłem kilka miłych godzinek na ich robieniu... I widzisz, Floodnik? Teraz okazuje się, że Twój dar dla mnie (I'm Predator :P ) na nic się zdał. Może już w pełnej wersji coś mi kopsniesz, co? :D Wtedy będę miał pewnie trochę mniej czasu na granie, a itemki by się przydały. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floodnik Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 @up A mnie to nie obchodzi :P Niepotrzebne mi były i przecież wiedziałem że wszyscy stracimy itemy, ale jak Ci się łatwiej levelowało to jestem zadowolony :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Ja mialem jeden z najwyzszych poziomow na serwerze i najlepsze itemy i jakos nie zaluje, wrecz sie ciesze ze postaci beda skasowane, bo jak znajde cos fajnego to znow bede mial z tego radoche :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 @Harlan kilka postwo wyzej :P : o ile mi wiadomo po małej zmianie pvp i w ogóle to 18 lvl już tak łatwo sobie nie poradzi z ghostem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boba Fett Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 @Floodnik Nie zaszkodzi, jak i w wersji 0.60 zaopatrzysz mnie w kilka przydatniejszych itemków (chociaż podobno mają już być tańsze w sklepach...) :D . A także już w pełnej wersji gry, bo, jak mówiłem, nie będe miał aż tyle czasu, by wchodzić do Almory (a szkoda, gra wciąga). Tak czy inaczej, dzięki za pomoc na początku gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 @Harlan kilka postwo wyzej :P : o ile mi wiadomo po małej zmianie pvp i w ogóle to 18 lvl już tak łatwo sobie nie poradzi z ghostem :P No i bardzo dobrze, bo i tak ta gra byla za prosta. P.S A zmiana w PvP dokladniej bedzie na czym polegac ? czestrze trafianie itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A ja porozdawałem moje itemki które ostatnio mi dropły: Helmet of Hell, Magic Shield, Sword of Lords etc. I tuż przed resem oddam to co mam na sobie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi