Skocz do zawartości

Zablokowane Dyskusje o grze


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu musiałbyś być conajmniej moderatorem ;)

 

Ja uważam, że najlepsze by było:

A może duel za wyrażeniem zgody tylko, gdy chce się walczyć z kimś od siebie słabszym??? Gdy podejmie się walkę z podobnym lub silniejszym od siebie, to możesz walczyć bez przeszkód...

+

Ok ale od powiedzmy 10 lvl a wczesniej tylko za wyrazeniem zgody.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 979
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Troche wyjde z ostatniego tematu ale dochodze do paranoji przez tą almore . Grac nie mozna bez servera , co 1 min . sprawdzam czy jest nowa wersja i wiele osób powiedziałeo że nigdy nie opuśći almory . SERIO PARANOJA.

 

P.S.>Nie żebym ciebie Borek popędzał w treści tego posta . Wolęmiećspokojne sumienie że w weekend odpoczniesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furious masz racje ale dlugo sie nie nacieszy zabijaniem newb. Grajac w lineage wiele razy spotkalem takich kozakow w dodatku z healerem. NIERAZ NAWET ZBIERALO SIE PO 20 PK i zasiedlalo sie w jakims miejscu na playerow np klan RED Mafia lol zebralem ekipe 5 klanow bylo 60 osob i ich zabilismy XD i dropy byly niesamowite. aha jak jestes pk i zabijesz kogos fajnie by bylo jak by nic nie dropilo zzabitego playera przez newb.

 

P.S

 

W lineage 2 jest najlepszy moimzdaniemsystem pvp i pk

 

o tibi juz nie wspomne kazdy sie boji dobic kogos bobedzie mial czache <choree>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam calkiem fajny pomysl odnoszacy sie tez do beta testerow. b.t. ktozy w poprzedniej wersji osiagneli wysoki lvl np 20 i np wykryl buga MOZE byc straznikiem. Moze on pkowac killerow bezkarnie lub tych ktozy szkodza innym. Jezeli sam pkuje bez potrzeby lub zlamal jakas zasade dla straznikow, juz nim nie jest. Wydaje mi sie ze to fajny pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"- wtedy pojawi się magiczna arena" -.-, ludzie zaduzo kombinujecie.

a jak wygrasz leca fajerwerki, jakas gustowna muzyka w tle i postac dostaje korone ;]

 

Niepomyslales o tym ze ktos mocny zaatakuje jakiegos slabiaka, i co, pozostanie mu tylko czekanie na nieuchronna smierc

albo koledzy beda chcie przetestwac sie po 1 strzale, i co wtedy ? wyjdziesz pierwszy z "niebianskiej areny"

Żeś się popisał... Wyzywa jeden drugiego na PvP, oboje wyrażają zgodę i pojawia się arena ogrodzona barierą. Nawet niemowlę by to zrozumiało :/ No cóż, niektórzy z nas niedorosło nawet do niemowlęcia. I chyba tak zostanie. Nie udawaj, że jesteś kimś ważnym.

 

Choć pomysł z Lineage jest dobry.

 

Można też bardziej pokombinować i stworzyć klasę "Strażnik". Jeśli strażnik zabije jakiegoś PKowca to dostaje 2X więcej doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czyli taka gildia strażników ego5000 ;)

Może warto by było utworzyć osobny "poziom gry" dla tych "wartowników" :). Mógłby powstać ranking gildii, a członkowie tej, która wymierzyłaby raz na "miecha" najwięcej sprawiedliwości, otrzymywaliby specjalne przywileje które jednak nie ułatwiają gry np: wspomniane wcześniej stroje strażnika, "wypaśne" podpisy pod nickiem (np: migające master of doom, jak ktoś takie będzie chciał). Ew. można by przyznawać kasę (tą wirtualną :P ) dla zwycięzców tego rankingu.

Nie byłoby przepychanek o posadę strażnika, bo Ci byliby wyznaczeni po beta-testach...i basta!

Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale może się spodoba... ;)

Co z tego, że zaczęłoby się "żerowanie" na PKowcach-przecież tych trzeba tępić ;)

 

Co o tym myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie stworzyłem system PK - uff jest 1:36, a jutro do roboty :/

 

Nie wiem czy będzie wam się podobać czy też nie, ale tak zostanie - przynajmniej w wersji 0.60.

Jeżeli gracz uderzy innego gracza to zostaje podświetlony czerwonym znakiem i każdy może go zabić - takie oznaczenie działa przez pół minuty, natomiast jeżeli zatłucze na śmierć swoją ofiarę, to zostaje mordercą przez 20 minut, wówczas nie może nikogo uderzyć oraz nie może nic sprzedać ani kupić w sklepie :P Inni natomiast mogą bezkarnie atakować mordercę nie ponosząc winy. Oczywiste jest też, że broniący się przed uderzeniem mordercy ma również prawo go zabić.

 

Swobodna walka pomiędzy graczami będzie tylko w PVP arena. Tam wszyscy będą mogli się zmierzyć ze sobą nie ponosząc żadnych strat przy zginięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej, kozacki sygnabar masz borek :D

 

Ja ci zazdrosze jednej rzeczy Boromir :P , że Rob zgodzil się by jego muza leciała w twojej gierce.. kurde... ten facio to dla mnie wielki autorytet. Uwielbiam muzyke tego rodzaju i on klei boskie kawałki. Poprosiłęm go na maila by mi wyslłał mp3 z "to lock eyes and fight" bo kurde... ten kawałeczek wymiata. Chciałbym kiedys zrobic grę taką by była godna tej muzyki... ah... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czyli taka gildia strażników ego5000 ;)

Może warto by było utworzyć osobny "poziom gry" dla tych "wartowników" :). Mógłby powstać ranking gildii, a członkowie tej, która wymierzyłaby raz na "miecha" najwięcej sprawiedliwości, otrzymywaliby specjalne przywileje które jednak nie ułatwiają gry np: wspomniane wcześniej stroje strażnika, "wypaśne" podpisy pod nickiem (np: migające master of doom, jak ktoś takie będzie chciał). Ew. można by przyznawać kasę (tą wirtualną :P ) dla zwycięzców tego rankingu.

Nie byłoby przepychanek o posadę strażnika, bo Ci byliby wyznaczeni po beta-testach...i basta!

Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale może się spodoba... ;)

Co z tego, że zaczęłoby się "żerowanie" na PKowcach-przecież tych trzeba tępić ;)

 

Co o tym myślicie???

Nie, nie gildia. Gildia to tylko grupa. Strażnicy to nie grupa. To jest status z określonymi przywilejami. Status strażnika dla danej postaci to jest wyróżnienie za beta-testowanie gry.

To miała by być... elitarna grupa kilku/kilkunastu dobrych graczy który pilnowali by porządku. Nowych graczy ciągle przybywa, na pewno przyda się kilka osób które pilnowały by żeby jeden gracz nie uprzykrzał życia innemu. Taka postać musiała by być trochę silniejsza niż inne już na samym początku. Oczywiście sam musi na tych mobach rozwijać staty ale na początku już ma te kilka pkt. statów więcej, w końcu w razie czego jak przyjdzie kogoś silnego PKnąć to cza mieć czym. To byli by jakby GM-y. Nie mówię o dawaniu nie wiadomo

jakiej władzy, ale jednak taki Strażnik byłby wyżej niż zwykły gracz. Takie wyróżnienie, że było się pierwszym.

A kto zna grę lepiej niż ci co grali w nią jako pierwsi? Nawet sam Borek nie wie o Almorze tyle co my, beta testerzy. W końcu to od nas dowiedział się o tych wszystkich bugach. To na tyle. Radzę przemyśleć ten pomysł statusu Strażników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten status straznika w twoich wypowiedziach mnie tylko rozsmiesza...

 

"Status strażnika dla danej postaci to jest wyróżnienie za beta-testowanie gry"

 

Widze ze oczekujesz samych korzysci... ja gram od poczatku ale jakos nie interesuja mnie jakies dodatki za to ze "testowalem". Gralem i bede gral bo.... gra sie przyjemnie. Wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawny pomysł ze strażnikami, kto by mordował wiedząc, że są tacy co mogą go potem zabić.

To już lepiej żeby, zabity miał status ofiary przez chwilę co w starciu z mordercą dawałoby mu możliwość rewanżu. Moc mordercy mogłaby być obniżona do poziomu ofiary i wtedy zadziałało by prawo zemsty.

Strażnicy nadużywali by z pewnością władzy, a tak zabity sam by decydował czy chce się mścić... :crying:

 

Poza tym całe to pkowanie to zabawa dla bobasków, jak chce się ktoś wykazać to niech pogra w bijatykę, strategię, lub szachy. Trud w tym żaden zabić słabszego, gdy tak jak w Almorze nie ma podziału na klasy.

Jak są klasy to PvP może być wyrównane, a tak jest swoboda i lepsze wyposażenie decyduje, staty nic nie wnoszą do mocy gracza, bo trzeba dodawać tak jak wymagają przedmioty. Nikt nie przypakuje w siłę, bo by nic nie mógł używać, więc decyduje to kto dorwie najlepsze przedmioty. Takie PvP są tylko nagrodą dla osób grających jak najdłużej, wyciskających lvl, a nie każdy gra po to, żeby komuś udowadniać, że jest lepszy, boski i w ogóle. To tak jakby na sesji rpg wszyscy gracze między sobą tylko walczyli, więc po co w ogóle by w niej brali udział. Przesadzone PvP niszczy rpg, zabija klimat. Są inne gatunki od podniecania się tym kto jest lepszy. :boxed:

 

...nie ma mnie to było echo... :rolleyes:

 

. . . :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast obniżać siłę PK ofiara stanie się nietykalna dla graczy na godzinę albo pół o ile sama kogoś nie zaatakuje ( jeśli ofiara uderzyła pierwsza albo ma osłonkę* kogoś zaatakuje to nie dostaje/traci osłonkę ) .

 

*Jak nie wiesz co to osłonka to przeczytaj to co jest poza nawiasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego... "bezkarnie mogą atakować gracza (morderce)" dodałbym, żeby on mógł się jeszcze bronić, tylko np. przez ten czas nie mógłby się bezpiecznie wylogować z gry (tzn. program mu zamyka, ale nadal pozostaje postać w grze) etc. Bo tak trochę nijak... zredukować "moc" playera o 50% owszem, ale pozwólcie mu się bronić chociaż tymi 50%, które już zostały :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...