Skocz do zawartości

Zablokowane Bugi


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

O a mi tera taki bug brzydki wyskoczyl ;[ :

 

ERROR in

action number 3

of Draw Event

for object Main_Engine:

 

Error in code at line 15:

 

_bar_xp = 470/global.start_next_xp*global.start_xp

 

at position 23: Division by 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 332
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dla mnie takie bugi co Spyro podaje, są to żle odebrane dane z serwera. Wdg. mnie przy odbieraniu trzeba by zrobić barierę "anty 0 :P" czyli by blokowała źle odebrane dane.

 

PS.Borek testuje nową wersję bez nas :P

"83.17.239.227 -> ONLINE (version: 0.52 Alpha)(players online: 0) - Working on new update!"

 

 

 

Edit:

Jeszcze na temat Bugu. A może co 5 min uruchamiać skrypt:

 dllfree().

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna aczkolwiek fajna sprawa (bug). Rozdwoila sie moja postac :D Z jednej strony to dobrze bo mialem 2x wieksze szanse na wygrana ale z drugiej mozna by go wyeliminowac. Jednak najpierw najlepiej nareperowac tego bleda ktory zawiesza nam obraz ;)

 

EDIT:

Taki drogiazg:

Gdy zostalem zabity, to przeniesiono mnie do miasta. NIby wszystko dobrze tylko ze postawiono mnie pod drzewem i nie moglem sie ruszyc. Zablokowalem sie na nim... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny bug. Właśnie przed chwilą próbowałem się leczyć czarem ze sklepu... i nie leczyło mnie. Traciłem manę a efekt graficzny leczenia pojawiał się na lewej krawędzi ekranu.... A zaraz potem dostałem "sound only" buga... Ale leczenie nie zadziałało....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nikt tego buga jeszcze nie wychwycił. :)

 

Error in

action number 3

of Draw Event

for Object NPC_Drawer:

 

Error in code at line 11:

 

draw_sprite_stretched_ext(spr_Hero_Hp,-1,x-24,y-59,hp_draw,3,c_white,_alpha

 

at position 55: Unknown variable hp_draw

 

 

Pozdrawiam.

 

Edit:

Oj, to przepraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

london - myliłeś się :) ja też miałem tego buga.

 

Mam pomysł co do niektórych bugów: gdy skierujemy kursor myszki na innego gracza i przez (np. laga) ten obiekt zniknie, a gra będzie chciała rysować, (np. jego hp) to nie może, bo ten obiekt nie jest aktywny (lub go już nie ma) przez co gra wywala błąd. Jeden z bugów (z dzieleniem przez zero) był spowodowany (wg. mnie) włączeniem opcji "ustawianie wartości 0 nieznanym zmienną" i wtedy gra była zmuszona dzielić przez zero.

Mam nadzieję, że to co napisałem może się przydać do naprawienia bugów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kilkamy na innego gracza(shift + LPP) pojawia się te małe menu, gdy wybieram player info widzę ekwipunek - tylko kij (ten początkowy) nawet jeśli jest to jakaś przypakowana postać z niezłym wyposażeniem, a i tam jest napisana strona mocy - zawsze jest dobro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. mam taki error przez który nie mogę grać

otóż wyskoczył on gdy nabiłem 5 bądź 6 level i obrazu potem zginąłem.

i taki ładny obrazek wita mnie gdy się zaloguję próbuje grać(nie można go zignorować :()

errorgt3.jpg

podejrzewam że to może być problem tylko moim kontem jakby co to mój login to Marek :)

 

EDIT: Bug już ustąpił :)

 

Edit2: znowu ten błąd :/

 

Edit 3 znowu działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, a ja zauważyłem, że jak się po zabiciu potowrka przytrzyma się dalej prawy przycisk myszy, to się dostaje dwa razy większy exp xD (oczywiście na to też wpływa pokaźny critical zadany po śmierci potworka xP) Albo czasem tez po śmierci się dostaje jakieś 2-5 gold lub exp. I głupie tez to, że potwory mogą cię bić z połowy ekranu ... -.^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A ja mam takie pytanie. Serwer od czasu do czasu się wiesza i muszę go resetować. I czy wy ogóle bierzecie pod uwagę, że w tym momencie w kliencie mogą pojawiać się różne nieprzewidziane i losowe bugi spowodowane nagłą utratą połącznia? Inna sprawa, że to w ogóle powinno być zabezpieczone, bo równie dobrze mógł paść internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wykryłem kolejnego buga. (może chociaż tego nikt nie wykrył :P)

Paszkudny bug

 

Apropo. Czy nie można by zrobić aby przed kupnem przedmiotu wyskakiwał komunikat czy chce się go kupić NA PEWNO? Bo przez przypadek klikłem nie tam gdzie trzeba i kupiłem hełm, który ma 1 def więcej, ale jest 2k droższy. :P

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W pierwotnym temacie o Almorze Borek napisał czy by nie potraktować tej gry jako treningu (co wywowało silne protesty). Teraz już wiecie co miał na myśli. Kto wie czy najlepszym wyjściem nie będzie w tej sytuacji przepisanie silnika gry całkowicie od nowa. Ale to nie oznacza śmierci projektu. Po prostu wróci MMORPG w zmienionej formie w mniejszym lub większym stopniu (a może nawet ta sama Almora z nowym silnikiem?). Borek przecież nie zrezygnuje z tej tematyki, bo jest zbyt łasy na gry online. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@london: Hah, tu cię zaskoczę, już był ten bug xD

 

A tu parę faktów, "buczków", których powodem może być net:

 

1. Czasem potwory znikają na chwilę, a czasem już się nie pojawiają. To oznacza, że zaraz pewnie wyskoczy "Connection failed!" :P

 

2. Czasami się cofka robi o parę sekund. (Tzn. krótkie cofnięcie czasu o parę sekund w tył xP) Spowodowane jest to wolnym łączem internetowym, albo kartą graficzną, która generuje poniżej połowy FPS-a (Tak, jak to się dzieje u mnie na kompie stacjonarnym xD)

 

3. Można spotkać się z takim czymś, że czasem widzimy gościa, który nagle znika w połowie ekranu, a później jakby się przeteleportował dwa razy dalej (czyli znika i pojawia się parę metrów dalej, reason: tak jak up), albo że widzimy gościa, który nadal bije potwora, który już dawno zdechł xP (reason: gość, którego widzimy ma wolniejsze łącze, albo na chama chce dobić monstera xD)

 

Te bugi przynajmniej wykryłem u mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aghhh jak mnie fqlvia ten "sound only" bug !! Nie moge spać !! A server off -.^ Btw zapomniałem napisać, ale niedawno odkryłem zależność: sound only bug pojawia się dokładnie co 16 do 16''40 minut Ciekawe, prawdaż... ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... to troszkę dziwny bug ale jednak jest nie wiadomo skąd ale jak walcze z potworkami to mi co jakiś czas exp podskakuje za nic... nie rozumiem... zwykle to po 4-10 ale raz to byłem zadowolony pod walneło mi 540

 

Jeżeli uderzyłeś potwora, ale nie zabiłeś, a uciekłeś i ktoś inny go dobił, to dostajesz tyle expa, ile zabrałeś mu energii. Czyli sprawiedliwie, a nie że męczysz się z potworem, ktoś podejdzie - ciach i exp idzie dla niego :D

 

Niestety nie wiem co jest z tym blockowaniem - nie mam pojęcia. Wyeliminowałem masę innych błędów przy okazji, ale o co chodzi w tym to nei mam pojęcia :/ nie wiem co dalej robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka za DB

 

Napisałem do autora tej biblioteki sieciowej "39dll" jak wygląda sytuacja, że gra się blokuje i to nie tylko mi. Mam nadzieję że coś poradzi. Jeżeli to wina samego dlla, to albo będzie trzeba poszukać nowego, albo pogrzebać w kodzie źródłowym, który udostępnił. Chociaż wątpliwe żeby coś z tego wyszło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam mianowicie taki bug, ktory nie wylacza gry ale bardzo ja spowalnia, mianowicie wolniej sie ruszam i atakuje, nalezy ponownie sie zalogowac i wszystko jest ok; nie wyskakuja zadne okienka z errorami.

 

P.S. Czemu server jest obecnie offline ? startuje o 12:00 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi jak możesz dane techniczne twojego komputera - Pmaięć RAM, karta GFX, procek...

Dzięki

 

Serwer Ranmusa nie jest ciągle czynny, to jest tylko i wyłącznie jego przysługa. Nie mam pojęcia kiedy postawi znowu. Uciążliwe jest ciągłe śledzenie serwera czy nie wyskakuje błąd, który zaraz rozłączy wszystkich użytkowników... dlatego nie zdziwie się jak go wcale nie włączy :P, po drugie to nie czas na granie, tylko trzeba dojść do przcyny błędu, bo jak go nie naprawię to nikt nie będzie mógł grać...

 

EDIT:

 

Odkryłem poważny błąd wpływający na spadek wydajności > Po zabiciu każdego potwora zamiast krwi/szczątek tworzyły się niewidzialne obiekty, po zabiciu takich 20 potrafiło stworzyć się 1500 OBIEKTÓW!!!! poprawione, ale nadal się blokuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem poważny błąd wpływający na spadek wydajności > Po zabiciu każdego potwora zamiast krwi/szczątek tworzyły się niewidzialne obiekty, po zabiciu takich 20 potrafiło stworzyć się 1500 OBIEKTÓW!!!! poprawione, ale nadal się blokuje...

 

To apropo tego bledu, ktory jak wyzej napisalem, gre spowalnia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...