Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online [ MMORPG ]


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Ale mi sie szybko zasysa 61-71.9kb/sek :)

Za chwile dam tu moje relacje z grania :P

 

Gra świetna

 

+0 lagów

+nie zacina sie

-długo się ładuje na początku

-bugi jak np "Zła wersja gry" albo po prostu samoczynne wyłączenie się gry.

Ogólnie to fajnie że to działa :P

I lepiej zrobić aby gra się ładowała(Loading na początku) jako "ładowalnia(loading w grze)"-i w tej "Ładowalni"się wszystko ładowało co się ładuje na początku :PP

 

Serwer restart...

 

To jest świetne!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 350
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

Najważniejsze, to wyeliminować ten trzeci błąd, bo nie wiadomo o co chodzi i jest najbardziej denerwujący. :/ Poza tym disconnect rzeczywiście trochę za szybki. Proszę u wydłużenie czasu, może jakaś chwilowa pauza czy coś. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze uruchomienie, pierwszy krok i słynny błąd

Error in action number 3 itd.

A tok wogóle to komukolwiek udało się pograć w Almorę

więcej niż 5 minut? :-)

nie liczc piekielnie długiego czasu ładowania :D

 

 

EDIT: Tym razem udało mi się chwilę pograć ale niestety nawiedził mnie komunikat o wyłączeniu serwera :/

Ale gra robi wrażenie, na pewno będe grał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG, popatrzcie na to, dwa błędy:

 

ERROR in

action number 3

of Draw Event

for object NPC_Drawer:

 

Error in code at line 9:

 

hp_draw = 48/hp_max*hp

 

at position 17: Division by 0.

 

 

ERROR in

action number 3

of Draw Event

for object mon_Bug:

 

Trying to draw non-existing sprite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 3

of Draw Event

for object NPC_Drawer:

 

Error in code at line 9:

 

hp_draw = 48/hp_max*hp

 

at position 17: Division by 0.

ERROR in

action number 3

of Draw Event

for object mon_Bug:

 

Trying to draw non-existing sprite.

Mam to samo :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono... :D mimo błędów i bugów... musze powiedzieć że ten mmorpg już podoba mi się bardziej niż wszystkie inne w które grałęm, te w 3D nie przypadają mi do gustu ażtak a almora... ma ######sty klimacik :) niepowtarzalny, pozdrów tego pana i powiedz że muza ######sta, dobrze że dałeś w oddzielnych plikach :) se będe mial czego posłuchać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek nie chciał się złotem podzielić. :( Cham! x]

 

Ogólnie to fajnie, te bugi strasznie irytują. Po za tym wszystko ok. :)

 

I jak tu się wybić z pomiędzy takich gier? :P

 

EDIT

Odpalam ostatni raz i czekam na poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Gra włącza się ok. minuty, a więc dosyć długo.

2. Gdy podczas intra wcisnąłem ESC aby pominąć "speszal fenksy" to gra się wyłączyła.

3. Po 30 sekundach gry wyskoczył taki error:

ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:
   
  hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.

Powtórzył się on jeszcze kilkukrotnie.

4. Raz wszyscy oprócz mnie zniknęli i po chwili zobaczyłem napis "connection failed".

5. Przy trzecim włączeniu było już elegancko, "zabilimy całom grupom pajonka". :D

6. Dorwałem zwiechę, słyszałem tylko muzykę.

7. Poszedłem zjeśc obiad.

8. Potem prawie non stop miałem "Connection failed" lub "Server Acceptation failed".

9, Parę razy zdarzył się też komunikat "The login is already taken", ale mimo to gra włączała się.

10. Ubiłem z Matthew buga, nie brał mamony więc ja ją wziąłem, po czym oskarżył mnie o bycie złodziejem. :D

11. Spotkałem kumpla (jeszcze z gimnazjum). :D

12. Zauważyłem, że error opisany w punkcie 3. ma miejsce koło NPC Alexandra.

13. Idę grać dalej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

powtarzam się, ale

ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object NPC_Drawer:

Error in code at line 9:
   
  hp_draw = 48/hp_max*hp

at position 17: Division by 0.

Poza tym, jakiś błąd mi wyskoczył, że jestem już podłączony, prosze czekac i wywaliło mnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ranmus to za toba biegalem :D . Powiem tak : Gra wypas totalny, jest bug o ktorym Borek wie ale nie bede go podawal bo mozna wykorzystac :D, chociaz zaraz go naprawi. Najgorszym z bledow jest zacinanie sie gry, gdy slyszymy glosy... Czekamy na odpowiedz Borek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Solsk, możliwe, bo większość gmclanowiczów tam można spotkać. Tylko obierajcie sobie ksywki jak z naszej strony, bo taki Link. Kto by zgadł, że to Pieter6? :) Eh kurde, zamiast męczyć się z prawem podatkowym, to tracę czas na Almorę. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ten najgorszy błąd chyba poprawiłem, ale jeszcze sam nie wiem. Jakiś moving_speed był wysyłany, który nie był przypisany i serwer się haczył, a ja debil włączyłem opcję, że wszystkie nieznane zmienne ma ustawić na zero i może to dlatego. Nie odpowiem Wam na wszystko bo generalnie to nei wiem co się dzieje na tym świecie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...