Skocz do zawartości

czarno-biała gra


p-ter

Rekomendowane odpowiedzi

Na dziesiętnych chyba sie nieda,spróbuj tak:

alpha2=1;
alpha=random(10);
if (alpha=1)
alpha2=0.1;
if (alpha=)
alpha2=0.2;
if (alpha=3)
alpha2=0.3;
if (alpha=4)
alpha2=0.4;
if (alpha=5)
alpha2=0.5;
if (alpha=6)
alpha2=0.6;
if (alpha=7)
alpha2=0.7;
if (alpha=8)
alpha2=0.8;
if (alpha=9)
alpha2=0.9;
if (alpha=1)
alpha2=1;
iamge_alpha=string(alpha2);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
dzięki za pomysł, mam sprita jaki jest potrzebny kod by on zmieniał image_alpha od 0.1 - 1 nie po kolei tylko losowo?[/quopte]

to była odpowiedź na to pytanie :D

 

Ale lepiej było by tak:

alpha=round(random(10))/10;

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja się jeszcze pokłócę =) random(x) z tego co wiem losuje liczby od 0 do x wliczając do tego dziesiętne (może nawet i setne) części liczby. Więc nie widzę sensu w zapisywaniu tego:

round(random(10))/10;

skoro można

random(1);

=)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...